{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Sommertur til Østrig/Italien {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg søger en eller flere der kunne tænke sig en tur til Alperne i sommer, med biltog fra Hamborg..

Jeg har intet planlagt endnu så det kan vi gøre sammen..

Skriv et par linier hvis det har fanget din interesse..

Jens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommertur til Østrig/Italien
  • #1   9. maj 2011 Hej navnebror smiley

    Søg på motorradhimmel.at på google.
    Det er ikke helt den hjemmeside, men der burde komme noget frem.

    Jens E


  • #2   9. maj 2011 Du kunne også tjekke denne site ud:
    www.mc-ferie.dk


  • #3   9. maj 2011 Jeg vil gerne anbefale MC-Ferie med Kaare.
    Men det kræver man er til frisk MC kørsel - Men hans måde at køre turene på er fantastiske. og han kender ALLE pas.
    Se evt. mit fotoalbum

    God tur


  • #4   11. maj 2011 Jeg er fuldt på højde med Michael Lund P. Kaare og hans MC-Ferie.dk er kanon. Og at der bliver kørt frisk til er vel kun et plus;-)

    Jeg har deltaget de sidste to år på hans Passo Ronda i 2009 og Dolomitterne i 2010. Det er ferie efter min smag, ikke alt det her med, at besøge klostre og ostemejerier, i varmt mc tøj.
    Hans ture drejer sig om det, at køre på motorcykel. Op og ned af de fedeste bjergpas, frokost på ydmyge steder uden for meget gøjl og turister. Overnatning på hyggelige hoteller.
    Det med, at der bliver kørt frisk til, er jo i bund og grund noget man selv bestemmer. Vil du køre kvikt, så gør du det, og vil du ikke så lader du de andre overhale dig. Længere er den jo ikke.

    Jeg og en kammerat har i år valgt, at køre til Dolomitterne på egen hånd i uge 27, og hvis du vil med ku det måske nok lade sig gøre. Du kan evt smide en personlig besked. Det er altid sjovest hvis man er flere til at opleve alt det fede.


  • #5   11. maj 2011 Lige mine ord Hans.
    Om aftenen troede vi vi skulle drikke og, men efter 2-3 øl sov alle.
    Det er intens MC kørsel i højeste potens.

    Jeg tager ned til ham næste år....

    Har du ikke nogle fede fotos til et fotoalbum her på MCG


Kommentér på:
Sommertur til Østrig/Italien

Annonce