{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc klub for piger / kvinder ( hele DK )
  • #1   22. nov 2011 Thumbs up, hvis du er mand, og blev skuffet da der ingen billeder var under deres galleri smiley

  • #2   22. nov 2011 lige et spørgsmål det er lidt som om det klub navn læner sig lige lovlig meget op af cozy chiks som efter hånden har eksisteret i nogen år

    kunne man ikke finde på noget mere orginalt i stedet for at lægge to navne så tæt på hinanden eller er det bare mig der synes det er dumt


  • #3   22. nov 2011 Nyt navn: Dikes on Bikes

    You go girl!


  • #4   22. nov 2011 Håber I finder en til at tage sig af korrektur! smiley

  • #5   22. nov 2011 synes nu entlig osse loge ligner meget
    må sige sådan lige pt synes jeg mest af alt det ligner lidt for meget en kopi klub af en klub der er der i forvejen så hvorfor ikke bare melde sig ind i den

    (istedet for at snuppe stort set alt det andre har brugt en masse tid på at lave)

    ikke sikkert det er det i har gjort men det kan godt virke lidt sådan på mig må jeg indrømme


  • #6   22. nov 2011 Det kan være de har været uvenner og nu skal de til at lave en bandekrig...

    sur sur sur, lille bi i bur!


  • #7   22. nov 2011 I'm totally game..!

  • #8   22. nov 2011 Hvis piger laver en gruppe kun for kvinder så er de selvstændige.

    Hvis mænd laver en gruppe kun for mænd så er de nogle egoistiske, diskriminerende, mandchauvinistiske svin!


  • #9   22. nov 2011 Sandt nok, men det viser bare at der ikke er ligestilling selvom vi ønsker det..

    Hvis en kvinde knepper 10 fyre på en aften bliver hun set ned på, hvis en fyr gør det (altså knepper 10 piger, ikke fyre) så er han bad ass..


  • #10   22. nov 2011 Tillykke med jeres fine hjemmeside Helle. smiley

  • #11   22. nov 2011 Kan i ikke linke til den fine hjemmeside?

    Og måske redirekte den nuværende hjemmesides adresse hen til den fine?


  • #12   22. nov 2011 kristian helt ærlig jeg skriver ikke dette for at provokere eller på nogen måde fornærme dig
    men syntes du ikke det er en lille smule barnlig de kommentare du har skrevet indtil vidre i den her tråd
    jeg synes ikke særlig mange af dem virker særlig voksen må jeg desværre indrømme

    og ja bare gi den hele armen nu jeg kan holde til det ved jeg ikke kan stave og såtte tegn i et tekst og at du nu vil anstrænge dig ekstra meget for at svine mig til frem over
    men synes det er rigtig træls at skulle læse sådan noget pjat når folk ellers prøver på at holde en fornuftig tråd igang

    men ha nu en rigtig go dag


  • #13   22. nov 2011 Denne tråd minder mig bare om det afsnit af venner hvor chandler ikke må lave sjov en hel dag / uge.... og der bliver bare ved og ved med at komme ting at lave sjov med smiley

    det gas'


  • #14   22. nov 2011 hmm ja der er nok en som er sur
    (link fjernet)


  • #15   22. nov 2011 Mirza. Kan bedst lide pigerne lige efter de er blevet gangbanged af en gruppe afrikanere.

  • #16   22. nov 2011 Hvorfor så gå den lange vej udenom for at komme i inddirekte kontakt med en gruppe afrikanere, gå direkte til kilden smiley

  • #17   22. nov 2011 Mirza: Har hæmorider, og er ikke til smerte.

  • #18   22. nov 2011 Sidder og krummer tæer over jeres latterligt intetsigende kommentarer. Lad dog være med at kommentere hvis ikke i har noget intelligent at skrive. Det tyder det desværre ikke på at de fleste har.
    Overskriften henvender sig tydeligvis til kvinder - LÆS kvinder men kun hankønsvæsner kommenterer??????????????????????????

    Og ja jeg er af hankøn men kommenterer på jeres besvarelser og IKKE på indlægget


  • #19   22. nov 2011 Jørgen: Rolig rolig. smiley

  • #20   23. nov 2011 TIL ALLE DE NEGATIVE.........."

    til de udvidende....
    er der 2 mc klubber ved navnet.

    cosy som begge 2 staver deres navn ENS og med S og

    KUN 1 mc klub som staves CoZy med Z.......

    VEDR. spørgsmål om kopi klub..kan jeg kun sige... CoZy Bikers.dk er overhovedet IKKE en KOPI at cosychicks og melde mig ind i cosychicks kan jeg desværre IKKE for er medlem af cosychicks, men hvad du ikke kan købe hos bageren må man købe et andet sted, og hvis du kommenter at vores logoer ligner hinanden TAGER du fuldstendig FEJL, tjek selv link.........

    http://www.cozybikers.dk/67898856

    Hilsen Helle


  • #21   23. nov 2011 til de posetive...

    Takker for jeres dejlig oplæg og ikke mindst jeres kommentar til de DRENGEBØRN som IKKE ved hvad de taler / skriver om....

    Honda Helle


  • #22   23. nov 2011 som jeg læser det du skriver nu heller er at du er meldt ind i to klubber der stort set hedder det samme
    eller er det helt misforstået

    jeg synes bare som almindelig menneske at de to klub navne osv ligner hinanden utrolig meget

    og i min verden når man laver noget første gang er det orginalt andengang ja undskyld så bliver det altså en kopi
    og navnene syntes jeg er alt alt for ens


    men hvordan kan du vare meldt ind i begge klubber hvis du er det ??????????????


  • #23   23. nov 2011 logoer ligner sgu også hinanden hehe

  • #24   23. nov 2011 ja det ville jeg osse mene synes det ligner rigtig meget en kopi af en anden klub

    fordi man ikke lige kunne finde på noget andet eller bedre

    når man finder navn og logo så gølder det da om at være orginal
    man kopiere da ikke en anden klub selv om man ser op til dem
    man finder da på noget selv


  • #25   23. nov 2011 hov glemte lige
    det er jo netop der for man sender navn og logo ind og bliver godkendt så for at sætte det meget på spissen
    at vi alle ikke hedder det samme og køre med ens logoer


  • #26   23. nov 2011 her har du dit bevis for at jeg er medlem hos cosychicks..(link fjernet)

    og så længe en klub ikke har regler om at man ikke må være medlem af andre mc klubbe end den man køre i, så kan man jo være med i lige så mange som man vil og jeg køre i 3 klubber.

    Og vi bliver aldrig enig og logo / navn ligner hinanden, det er er vigtigst for mig er at skelde mig ud fra overstående og det gør CoZyBikers.dk
    og der til kan jeg så også lige oplyse om at begge cosy mc " køre" den samme vej og det gør CoZy´s ikke den " køre den anden vej... og logo taler for sig selv.

    og længer er den IKKE...

    Så kære drengebørn..... få jeg er liv og lad kvinderne komme til og kommerter dette opslag.. som henvender sig til KVINDER OG ikke til latterlig kommentar om hvem der ligner hvem.......

    honda helle


  • #27   23. nov 2011 For kvinderne kan jo ikke kommentere, når mændene gør det. Det ved alle.

  • #28   23. nov 2011 hvis nu man er en tøsedreng kan man så blive hangAround?



  • #29   23. nov 2011 det er da det man kalder klub ånd at melde sig ind i så mange kluber så muligt
    og enda helst nogen der ligner hinanden hehe
    jamen dog heller der må jo være noget om det vi skriver siden du reagere som du gør du bliver jo stødt og sur

    du forventer vel at få en reagtion når du laver en offentlig træd om den 3 klub du er med i
    eller hvad var formålet ellers med det da du stårtede tråden???


  • #30   23. nov 2011
    Min klub ånd fejler ingen ting ? og er man en person med et stort hjerte, ja så må man jo sprede sig smiley og det er så det jeg gør i 3 Mc klubber ?
    Der er intet i det du skriver kære bornholmer som jeg er bleven stødt og sur over og når du skriver en sådan sætning kan man godt høre at du IKKE kender mig som person, da der SKAL MEGET TIL for og pisse mig af og der er du slet ikke nået til og kan heller ikke gøre det men dine kopi lignende udtagelser smiley
    Jeg siter dig lige ” eller hvad var formålet ellers med det da du startede tråden??? ”
    Ja det var jo og få kontakt med nogle Mc piger / kvinder fra MCG og intet andet…..
    Honda Helle


  • #31   23. nov 2011 Godt gaaet Helle. Thumb up. smiley

  • #32   23. nov 2011 Kunne tyde på at der sidder nogen hanhunde og surmuler over et område de ikke kan jagte i. Lidt som en gratis sexklub, kun med adgang for folk uden potensproblemer.

    ordet tilbage til kvinderne


Kommentér på:
Mc klub for piger / kvinder ( hele DK )

Annonce