{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skærtorsdagstræf Esbjerg
  • #1   28. mar 2013 Hvadså, hvad har panserne nu fundet på igen?

  • #2   28. mar 2013 De manglede vel indtægten fra Bakkens åbning smiley

  • #3   28. mar 2013 Ja fuldstændig vanvittig at jagte mc folket sådan en festdag.Lige før man bliver tvunget til at boykotte denne dag pga politiet

  • #4   28. mar 2013 Hvad er problemet?
    Hvis man laver noget der ikke er lovligt, må man jo være klar til at tage straffen for det.
    Kan ikke se grund til at "pive" over de passer deres job..


  • #5   28. mar 2013 Ja spiller man i lotteriet kan man risikerer at vinde.


  • #6   28. mar 2013 Jeg venter stadig på svar, lige præcis hvad der skete?
    Hvordan jagtede de Mc-Folk?


  • #7   28. mar 2013 Enig med Brian K Syntes nu heller ikke der var nogle problemer med politiet

    Jan Lambertsen fra Syd- og Sønderjyllands Politi.
    - Det er gået stille og roligt. Vi holder øje med tingene, men bortset fra nogle få hastighedsovertrædelser og manglende kørekort, har vi ikke skrevet nogle rapporter, siger han og føjer til, at der ikke har været nogle sager med spirituskørsel.
    Fart & manglende kort denne dag så er man sku for dum


  • #8   28. mar 2013 Enig med TB N, det skal da bare være på plads... smiley

  • #9   28. mar 2013 Nej men poliet gik i meget små sko og sagde at der var nul tolerence,det skal jeg lige love for.poliet lyver sku hvis de udtaler sig sådan


  • #10   28. mar 2013 Har været med 20 gange nu og har aldrig oplevet politiet er så meget på banen som idag.

  • #11   28. mar 2013 Er også fuldstændig enig med Brian. Jeg deltog også og fik ikke ødelagt noget som helst af politiet som hjalp med at holde ro og orden

    Jeg fik ingen irettesættelser eller følte mig chikaneret overhovedet men gjorde mig heller ikke sønderligt bemærket. Noget siger mig at du/i nok har opført sig anderledes så politiet har følt at en løftet pegefinger var på sin plads


  • #12   28. mar 2013 Hvad er det de skulle have gjort?

  • #13   28. mar 2013 Jesper så godt din sidekammerat havde fået en bøde ! Der sad en bøde klisteret fast på mc'en. hvad sker der for det. ?

    der var politi overalt i byen. og alt for mange foto vogne vinkede til 3 ! fotovogne på ruten væk fra torvet.

    tror de fik skrabet penge nok sammen til sommerfesten hold da op !


  • #14   28. mar 2013 Fik i nogle bidrag?

  • #15   28. mar 2013 Hvis det bare er fordi de var tilstede og man føler sig overvåget, så har man det svært. Det ville være underligt hvis de ikke er der til et så stort annonceret træf, det er vel ligesom med DHB osv. Er der mange mennesker, er der mange at vise sig overfor, og det er der nogen der tager som en udfordring.


  • #16   28. mar 2013 Ja det var meget politi men hvad er det lige der er sket ??? Jeg mærkede intet til dem så kan ikke følge hvad der er sket Jesper Forklar

  • #17   28. mar 2013 Denne burde de at få væk fra gaden

    profilbillede
  • #18   28. mar 2013 Vi nåede at køre 500m fra min bopæl så bliver vi stoppet.Min svoger får bøde for blink i baglygte fair nok.Så får han bøde for glemt kørekort også rimelig fair men så er nr plade 5 grader over de 30 der er tilladt slam 3000kr i bøde plus syn.Synes at betjenten var lidt unfair med den nr plade og vi retter den de 5 grader men ikke godt nok 1000kr stadigvæk.Synes det er ok med politi men dette var sku ikke nødvendig og så får man lige stukket i snuden at der er nul tolerence idag og at vi nok skulle regne med at blive stoppet igen og får endnu en bøde.

  • #19   28. mar 2013 Kan forstå hvis man har slidte dæk osv denne dag men der blev givet bøder for den mindste fejl.Det synes jeg ikke er rimeligt denne dag men hvis politiet skal være sådan på banen denne dag bliver jeg hellere væk.

  • #20   28. mar 2013 Ja må godt nok sige at der ihvertfald ikk var mangel på fætter haps der nede, det var lige før at vi skulle til at sprøjte for dem, men når de har jo et indkrævnings budget de skal holde, fy for en skefuld smiley

  • #21   28. mar 2013 Hvis de har sat et eksemple som 20 betjente af til 1000 mcer, men der kun kommer 250 mcer, ja så er det jo klart at du føler det er voldsomt.æ

    Noget helt andet: Er bøden virkelig 3000 kr for at have forkert hældning på nummerpladen? Og gir det virkelig en tur i syn? Det lyder da helt vildt. Vil da næsten overveje at få min rettet lidt smiley


  • #22   28. mar 2013 Ja hele styrken var sat ind og nul tolerence,hvad fanden sker der lige for poliet lige denne dag.Synes de burde have lidt tolerence og ikke skrive bøder ud til højre og venstre men nej hele blokken skulle fyldes ud og plus indkaldelse til syn oveni

  • #23   28. mar 2013 Sad nummerpladen ikke på sin originale holder ? Eller er det bevist den var vippet ?
    Blink i lygten er sikket noget som man viste ikke var lovligt, Glemme kørekort, Thjaa (det kan jeg så ikke forstå man kan )


  • #24   28. mar 2013 Daniel

    1000kr for glemt kørekort
    1000kr for blink i baglygte
    1000kr for nr plade 5 grader over tilladt(vi rettede den på stedet men nej)
    plus synsomkostninger



  • #26   28. mar 2013 Steffen hvorfor skulle man ikke kunne glemme sit kørekort????

    Betjenten kan da slå vedkommende op og se at han har kort til mc.

    Kan bare ikke forstå at de slår så hårdt ned denne dag,det er det jeg er sur over


  • #27   28. mar 2013 Hans Henrik

    Den var 5 grader over tilladt


  • #28   28. mar 2013 Det som er værst syntes jeg er at de ikke STOLER PÅ DU VISER DEM KØREKORTET, de tjekker det jo alligevel
    Men nej " jeg kan stadig ikke forstå man glemmer sit kørekort " men der er så meger jeg ikke forstår
    Var den nummerplade bukket med vilje ?


  • #29   28. mar 2013 Nej den var ikke bukket med vilje,den sad på rizoma beslag som åbenbart har forkert hældning/grader

  • #30   28. mar 2013 Jeg så beslaget, og det er en model der kan justeres, og vil nok sige at det kan sku være lidt svært at bedømme om nummerpladen sidder i 30 eller 35 grader, og så kommer det næste spørgsmål, holdt motorcyklen på 100% vandret underlag?

  • #32   28. mar 2013 Thomas J

    Hvis det er sådan politiet skal spille med musklerne så ender det med at ingen kommer til jeres træf længere


  • #33   28. mar 2013 Piv piv

  • #34   28. mar 2013 Vip den op på baghjulet så er vinklen da ok smiley

  • #35   28. mar 2013 Følg loven eller lad være med at kære følger man ikke loven så ta straffen for det som en mand og lad være med at live når regningen kommer

  • #36   28. mar 2013 Jeg kommer da, hvorfor skulle jeg ikke det?

    hvis man er i tvivl om ens nummerplade er tæt på at være ulovligt. Så bug den dog for pokker da tættere på lodret. Men smart skal det se ud, så betal med et smil.
    blik i baglygten er der vidt ikke nogen der er i tvivl om er ulovligt. Så betal med et smil.
    kørekort skal medbringes, så betal med et smil.
    og når alt det her er overstået, kan han skrive nysynet ved sin mc og køre til træf med et smil.
    så smil og betal, eller hav styr på lortet.


  • #37   28. mar 2013 Piver ikke,synes bare politiet overreagere på sådan en dag.hvis man opsætter 4-5 fotovogne plus 100 betjente til at patruljere så er man kun ude på at få penge i kassen.

  • #38   28. mar 2013 Hold kæft folk er hellige herinde,havde det nu været jer der havde haft denne oplevelse havde I nok også synes det var i overkanten.

  • #39   28. mar 2013 Der er vel en grund til de er så massivt til stede, fordi de har erfaring med at der er nogen der ikke kan styre det, når de kommer ud den første gang på året.

    næ jeg ville ikke synes det er i overkanten, hvis man ikke har styr på sine sager, så må man jo være klar på at betale. Hvorfor sidder den nr plade ikke lovligt? Hvorfor er blinklyset indbygget i baglygten? Fordi han mener det ser smart ud og tror det nok går. Han var vel udemærket klar over det ikke var lovligt.
    Så lad være med at tud over betjenten gør sit job.


  • #40   28. mar 2013 Jeg synes kun det er fair de kører lige præcis efter bogen, og ikke ser gennem fingre.
    Ellers kan man jo resikere at een får en bøde for x fejl, og en anden gør ikke for samme fejl.


  • #41   28. mar 2013 Jeg har 2 makkere der var dernede , de indkasserede hver en bøde på 1000 kr for ikke at have en refleks bag på cyklen .
    Det er i mine øjne hysteri , en zx10r med refleks hængende under pladen ligner jo pis , og der 99 % af alle mcister rykker dem af som det første.

    God påske .


  • #42   28. mar 2013 hav tingene i orden eller betal, tag det som en mand, min er heller ikke altid helt efter bogen, men jeg må så bare betale og se glad ud eller få, lavet efter loven, at den så er tåbelig på nogle punkter er så det, prøv at blive stoppet i Tyskland så fatter du nok sagen, Men Men ret underligt at vi ikke kunne få eskorte fra Kolding sidst pga. mand skabs mangel, ja så ligner det jo kasse tænkning og ikke sikkerhed

  • #43   28. mar 2013 Ja og mange mener også spejle og blinklys ligner Pis ! men sådan er det jo
    Hysteri eller ej, det bliver vi aldrig enige om så længe der er mere end 2 mennesker.
    Piv Piv få Jer et liv

    Alle er uretfærdig behandlet, God vind til alle


  • #44   28. mar 2013 Nogle af jer må også have en dårlig smag i munden, med den Justitsminister der er blevet valgt ind. han er dog det meste MC fjendtligste menneske der har været på den post ind til nu. Så vent det bliver meget værre fremover


  • #45   28. mar 2013 Steffan, det kan jo være den MZ du ville havde fjernet var mere lovlig som vi andres

  • #46   28. mar 2013 Niels Det håber jeg virkelig ikke at den på nogen måder ligner noget af det som ellers køre, for den er da stor slem

    Men vi ved jo som regel hvad der er lovlig og forkert, så skal man jo gøre op med sig selv om det er en chance man vil tage eller man ved man kan bruge flere penge på benzin og så undgå de små sure opstød når man bliver stoppet.

    Kender nogle stykker som køre 4X4 og de har også fået bøder for ikke ar have vaske lygter og side ruder rene efter de har bøvlet rundt i mudder den halve dag, der er sku ikke nogen undskyldning, vi ved jo godt når noget er gal


  • #47   28. mar 2013 nu er det jo ikke udsenet der afgør om en mc er lovlig eller ej

  • #48   28. mar 2013 TBN ja med den potte du kører med taler du jo af erfaring

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #49   28. mar 2013 Lad os nu se nogle billeder fra i dag, istedet for denne kedelige diskusion.

  • #50   28. mar 2013 det er hvad jeg lavede da i andre blev fanget

    profilbillede
  • #51   28. mar 2013 Peter V (Sørvad)
    HELT ENIG, trim din mc, gør den lækker (men lovlig) og opfør dig ordentligt på
    vejen. En hver idiot ved, at der er politi ved en sådan begivenhed, så den kan vel
    ikke komme som nogen overraskelse for nogen, at man bliver kontrolleret!
    Hvis det er så svært, så er det nok ikke mc i skal køre !
    God påske smiley


  • #52   28. mar 2013 Jeg skal have en refleks bagpå smiley

  • #53   29. mar 2013 Refleks er lort, ja. Men jeg er faktisk blevet stoppet før, hvor de nævnte både hældningen og refleks. Jeg havde så refleks på, og det gjorde at jeg kunne slippe. Men min er nok også nærmere de 50-60 grader, end de 30 smiley

  • #54   29. mar 2013 Ps. Jesper: Jeg så godt din cykel dernede nu jeg kigger i dit galleri. Den står sku rigtig lækker! Thumbs up smiley

  • #55   29. mar 2013 Daniel tak

    Jeg kan sagtens følge man skal køre lovligt,men betjenten var simpelhen så hysterisk for at skrive alt hvad han kunne finde.Det er det jeg synes der er i overkanten og så på denne dag.Vi rettede nr plade de 5 grader men nej der var kørt 800m med den lidt ude af vinkel 1000kr i bøde.

    Men hvorfor politiet ikke stoppede alle de HD der var ulovlige mon det har noget med føreren at gøre?????Det havde været mere indbringende for politiet men de tør ikke


  • #56   29. mar 2013 Jesper, nu aner du jo ikke hvem der ellers blev stoppet af politiet den dag vel? Og fordi andre de kører på ulovlige cykler, er jo ikke et argument for at du må vel?

    Du kan vel bare glæde dig over at du ikke selv fik en bøde og synsindkaldelse ikke?
    set fra den vinkel var betjenten vel meget flink?


  • #57   29. mar 2013 Peter jeg fik selv en bøde og en synsindkaldelse pga blinklys.

    Min pointe er bare at politiet ikke skal jagte mc den dag,det kan de gøre de andre dage


  • #58   29. mar 2013 Har hørt der er mange der har fået bøde for manglende refleks igår og hvis det ikke er hysterisk så ved jeg sku ikke

  • #59   29. mar 2013 sprit billisterne er vel heller ikke fredet pga.påske ... !!!?



  • #60   29. mar 2013 Spritbilister osv kan man ikke sammenligne med at køre uden refleks vel???





  • #61   29. mar 2013 "" Min pointe er bare at politiet ikke skal jagte mc den dag,det kan de gøre de andre dage ""

    Øhh skulle det være lovlig den dag og så montere når man kommer hjem for ikke at blive stoppet dagen efter ??

    Så skal det også være lovligt at køre 100 inde i byen den dag ! Det er jo ikke noget der holder


  • #62   29. mar 2013 Så den dag skal motorcyklisterne have carte Blanc til at opføre sig som de vil?!? Så vil jeg nødigt bo i Esbjerg skærtorsdag :-S
    Du/i ved udemærket godt det ikke er lovligt, men alligevel vælger i at gøre det fordi det ser mega sejt ud. Det er lig med, betal og vær glad i min bog! Ellers må du jo køre på en lovlig mc, hvis du ikke gider bøvlet.


  • #63   29. mar 2013 Steffen du fatter da intet.

    Nu har jeg været med til det træf 20 gange og der har ikke været denne aggressive politi indsat før.Mener ikke det er ok at køre ulovlig men synes heller ikke det er ok at være så hysterisk denne dag.Det er ok de tjekker fart osv da det er sikkerheds spørgsmål men en manglende refleks come on.


  • #64   29. mar 2013 Nej Jesper , men spritrazziaer foretages som regel hvor og når de forventer det sker !

    at stå og forvente at påske udløser frikort uanset overtrædelsen - hvor skal de sætte grænsen ?
    Loven har så vidt vides ikke helligdage


  • #65   29. mar 2013 Det er ikke sikker jeg fatter noget
    Men hvis i blev stoppet i dag og kom i gennem samme mølle så ville du bare betale og så var der ikke mere i det ???
    Det lyder til du har tabt sutten lige nu


  • #66   29. mar 2013 Nej Peter mener ikke man opføre sig som man vil,prøv nu at forstå det jeg skriver istedet for at tolke det helt forkert.

    Mener stadig man skal kontrollere spritus og fart,whellies osv men at hive folk til syn pga manglende refleks denne dag synes jeg er i overkanten.Men min mening


  • #67   29. mar 2013 Nej Steffen jeg mener at politiet udnyttede chancen denne dag og det synes jeg er til grin.

    Ja jeg kører med blink i baglygte ulovligt,men har nu gjort det i 3 år uden problemer så tager gerne bøden.


  • #68   29. mar 2013 Urban

    Jeg tror politiet har fået at vide at de skulle stoppe alt igår og når de ligefrem står og siger nul tolerence og kører i videre får i en bøde længere nede ad gaden,ja så er det sku en hetz mod mc


  • #69   29. mar 2013 Nu synes jeg heller ikke man kan sammenligne en manglende refleks med sprituskørsel,men ok begge dele er ulovligt

  • #70   29. mar 2013 Spændene træf.

  • #71   29. mar 2013 Tak for responsen på mit indlæg enige som uenige

    God påske til jer allesammen og god sæson


  • #72   29. mar 2013 Lov er lov ... uanset overtrædelsen !

    go påske


  • #73   29. mar 2013 Rigtigt men føler stadig at de kørte hetz på os igår

  • #74   29. mar 2013 spritterne føler nok det samme smiley uanset hvilken der kan takseres som groveste overtrædelse
    bødetakseringen er nok også højere for en spritter , skål


  • #75   29. mar 2013 Skal de så også lukke mosten? Der er politiet da også over alt og ender næsten altid med en fart bøde eller 2. Men tag nu bøden som en mand og kom videre...


    profilbillede
  • #76   29. mar 2013 Hej
    Selvfølgelig skal ens mc grundlæggende være i orden, og synes det her lugter lidt af at der bare skulle så mange penge i kassen som muligt. Ved godt lov er lov, meen har da oplevet mindst en gang, at der var "rabat", når man blev vinket ind.

    Og så synes jeg proportionerne er ude af vinkel, når man tænker på at i tiden er der masser af folk der render og plaffer løs på hinanden i hovedstaden, så er det, i min verden, totalt gak at bruge SÅ mange ressourcer på så små forseelser. Igen bare penge der skal i kassen.


  • #77   29. mar 2013 Ja Ole

    Det var ren kassetænkning,der skulle hives alt ind der kunne.Synes at når man står og retter en nr plade der er 5 grader for meget og så alligevel skal bøde 1000kr for det at det lugter langt væk


  • #78   29. mar 2013 Men det giver nok andre en ide til at de 30 Grader er max ... Jeg ville straks måle min hvis jeg var i tvivl for så er der jo en del penge at spare smiley

  • #79   29. mar 2013 Ja Steffen gør det så skriver du ikke herinde imens

  • #80   29. mar 2013 Jeg behøver ikke måle jeg ved det er lovligt
    Men sikken en piberi der er over småting


  • #81   30. mar 2013 Steffen nu oplevede du jo heller ikke selve situationen,men havde det været dig havde du nok også følt dig trådt på.

  • #82   30. mar 2013 Jeg synes bøden skal sendes videre til Rizoma smiley

    Hvis X får lov at have sin nr.pl. på 35 grader skal Y vel også have lov at have den på 45 grader.


  • #83   30. mar 2013 Jesper
    Politiet har sgu altid kørt nul tolerance til skærtorsdags træf.... Nu var du bare uheldig at blive taget....

    Med hensyn til kørekort og nummerplade, så ville en påtale have været tilstrækkelig (i mine øjne)... Men det kan være at kvoten af "påtaler" var opbrugt for den pågældende politimand...


  • #84   30. mar 2013 Carsten nej der har aldrig været nul tolerence,politiet har aldrig været så meget fremme i skoene som i år.Har været med 20 gange og aldrig set lignende

    Angående betjenten så kunne man overhovedet ikke snakke med ham.Den med nr plade var sku ikke helt fair og kørekort slår han op på skærmen alligevel.


  • #85   30. mar 2013 Hold da kæft der sidder nogle små søde artige mors drenge ved tasterne i dette indlæg ...

  • #86   30. mar 2013 Ja alle herinde kører nok med reflekser og ret nr plade

  • #87   30. mar 2013 grunden til der var så meget politi i byen i torsdags er at der var blevet nægtet adgang for diverse rocker grupper og der var ekstra opsyn på andre.
    da jeg blev holdt an var der ingen problemer...


  • #88   30. mar 2013 Det er nærmest til at kaste op over at læse de små drenges indlæg , uha uha nej nej nej jeg gør aldrig noget ulovligt og klager ikke over en bøde
    For manglende små ting , men i bund og grund er i nogle kællinger at
    Høre på , for i laver sikkert noget andet , sort arbejde , sele i bilen , snakker i telefon mens i køre ect ect .. Godt i er så artige og pas nu på hvad i laver i skulle jo nødig overtræde en lov for så falder jeres verden sammen .


  • #89   30. mar 2013 Sidste år jeg var til Esbjerg træf. Der lavede en jeg kørte med mega brænder midt i gå gaden. Vi gassede op og lavede larm. Tror også vi kørte lidt for hurtigt nogle gange. Vi oplevede ingen dårlig oplevelse med politiet. Trods alt at de endda så alle tingene. Havde jeg fået en bøde havde jeg betalt og smilet. For det sku ens egen skyld. Reglerne er skrevet ned på papir, og de fleste kan faktisk læse.

    Der altid nogle de slår hårdere ned på "typer" som politiet bare bliver nød til forklare at en spade er en spade. Nogle "typer" mener politiet at en bøde er det eneste som dur. Fordi selvom de forklare at det IKKE er lovligt med blink i baglygte, selvom du har kørt med det i 3år. Kører du også overfor rødt fordi du kender en der aldrig er blevet taget for det ? LOV ER LOV

    Er du så sej at der ikke skal være réflex på din cykel og du vipper nummerpladen til lige på grænsen for være sej. Så skal du fandeme også være sej nok, og æde det som en mand. I stedet for sidde og pive som et lille barn i flere dage herinde. Jeg brækker mig sku over folk som dig "Jesper" måske du skulle finde en anden måde at opføre dig på i trafikken, og få de køretøjer du du kører på lavet efter loven og ikke lige på grænsen.


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #90   30. mar 2013 Det er godt skrevet Kasper...kunne ikke være mere enig.

  • #91   30. mar 2013 Det er satme noget af det dummeste jeg længe har læst...! Du bliver ved med at gentage dig selv omkring at det lige er "den dag" panserne ikke må stikke bøder ud. Det er sgu da den særeste ide jeg har hørt om. HVORFOR skulle de se igennem ulovligheder DEN dag??? Du er en voksen mand, betal dine bøder og bliv hjemme næste år.. Sælg evt din motorcykel...

    FROSSET Kolding
    Prøv at stil påskesnapsen fra dig og læs tråden igen. Her er ingen hellige folk, - der er bare ingen der kan forstå ideen om et bødefrit træf på en bestemt dag på året, og at man kan tude så højt over at ens svoger er blevet noteret for 3000 og en indkaldelse...


  • #92   31. mar 2013 Bare en mening, min mening:
    Køre man racer, og holder sig til fart grænsen, så har man da monster ondt i hænderne. Min erfaring siger at køre jeg ca. 140 +, så er det mest behaligt for undertegnede.
    Det har så bare det uheldige resultat at man får en bøde i ny og næ. jeg bataler bøden, og brokker mig. End of story.
    Motto: man skal bare have et køretøj der er hurtigere end panserne.... (Det skal så lige siges, at de godt kan ligge sådan en kasse ned i svingene).


  • #93   31. mar 2013 Hvor mange var der på tovet i torsdags?
    det var sgu for koldt til mig smiley


  • #94   31. mar 2013 Lidt billeder der fra, Men synste det er rimelig når man tænker på vejene/vejret
    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/traef/20917-skaertorsdagtraef_esbjerg_2013


  • #95   1. apr 2013 Betaler også bøden,men derfor kan man da stadig godt have en mening om at betjenten var striks.Jeg kører ikke helt lovligt nej,har mine blink i baglygte men jeg laver hverken brænder eller kører for stærkt og det synes jeg da trods alt er meget værre end at have ulovligt blinklys.

    Kasper J.

    Nu har jeg ikke monteret den baglygte for at være sej men for at få en pæn og stilren cykel.


  • #96   1. apr 2013 Jesper B N.
    Enig, de blinklys er det værste at GLO på, når man beundre sin racer...... smiley


  • landet
    landet Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #97   1. apr 2013 Hej Jesper jeg kan sagtens følge dig , for nogle år siden blev alle mcer standset på vej til bakken dervar lagt en ring uden om hele københavn og jeg sagde til politiet at jeg gerne ville se hvornår de stoppede alle bilerne samtidig og at det var negativ særbehandling, hvortil at der blev svaret at jeg bare skulle holde min mund og køre ind i rækken. Det lykkedes mig at blive efterset 3 gange på samme tur = chikane

  • #98   1. apr 2013 Landet.

    Hold kæft noget svineri,det er ren og skær fordi der skal penge i kassen.Det er sku intet under at man mister respekten for polisen med den opførsel de kan levere.

    Nu betaler jeg bare den bøde og får den igennem syn og så er det det men kan nok ikke love at jeg ikke sætter baglygten på igen.


  • #99   1. apr 2013 Nu er der jo heller ikke direkte tvang ang hvad du gør, så det bastemmer man jo selv og hvis man igen er klar til at tage kampen op, så er det jo bare at bytte rundt

    Men hvad er lovkrav ang blink ? Er det 30 Cm ? og målt hvordan ?


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #100   1. apr 2013 Citat jesper: Nu betaler jeg bare den bøde og får den igennem syn og så er det det men kan nok ikke love at jeg ikke sætter baglygten på igen.

    Så var bøden åbenbart ikke stor nok????

    Jesper du gør dig selv til grin herinde..jeg forstår godt du synes at det er træls, men jeg forstår slet ikke du brokker dig. Den dag politiet ikke deler bøder ud ved lovovertrædelser, SÅ mister jeg respekten for politiet.


Kommentér på:
Skærtorsdagstræf Esbjerg

Annonce