{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  messe århus
  • #1   28. feb 2015 Var det så dårligt?? Kunne man ikk købe nogle billige MC dele ved standene?

  • #2   28. feb 2015 fatter og jeg så køen og blev enige om at køre hjem igen.....

  • #3   28. feb 2015 Spild af tid

  • #4   28. feb 2015 Det var højst 25 kroner værd...
    Og der var ikke 1 krone at spare, på udstyr eller dele.


  • #5   28. feb 2015 Vi kørte også hjem igen. Stod 20 min i køen uden at der skete noget.. Så gætter på de 2 timers kø ikke engang er overdrevet.

  • #6   28. feb 2015 Stod kun ca. 15 minutter i kø kl. 10.00, men da vi kom ud ca. 1,5 time senere så køen sådan her ud. (Den starter ude til venstre i billedet.

    profilbillede
  • #7   28. feb 2015 Hooooooooooold nu da kæft - nå, jeg bliver bare hjemme i morgen.

  • #8   28. feb 2015 Kørte også hjem, virkeligt ringe

  • #9   28. feb 2015 Gik lige ind kl ca 1445 og ingen kø smiley



  • #10   28. feb 2015 Passer ikk Petter............. Jeg gik ind kl 14.44 !! Så du stod bag mig smiley

  • #11   28. feb 2015 Ja ok. En 5-10 min venten. Det er vel ok ?

  • Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #12   28. feb 2015 1 t 20 min i kø, men havde jeg vidst på forhånd at udstillingen ikke var bedre så jeg ikke spildt så lang tid i kulden smiley

  • #13   28. feb 2015 Det var hvad jeg forventede , det er begrænset hvad en messe / udstilling af nye mc modeller kan byde på !! Jeg kom der mest for at støtte op om en udstilling i Århus.
    Vi har haft det for mange år siden og det har manglet !!
    Jeg håber på de prøver til igen næste år, og meget gerne i en større hal med noget mere at se på. Jeg kommer


  • #14   28. feb 2015 Ja hvad gør folk ikke for at se en Zero smiley

    profilbillede
  • #16   28. feb 2015 Michael med mindre det er for at se de sidst nye modeller samlet på et sted, så er der ikk noget at køre efter

  • #17   28. feb 2015 Kan man ikk købe billige dele der

  • #19   28. feb 2015 Nej og da slet ikk hvis det bliver møj vejr !!

  • SC
    SC Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 18
    #20   28. feb 2015 Vi var der kl 1500 og stod i kø en lille halv time. Jeg syntes det var fedt at se stort set alle mærker tilstede med det bedste de vise. Jeg ved det har været svær for dem at finde ud af hvad de skulle regne med af besøgende. De skulle have ca 3000 mennesker igennem for at komme i plus. Kan godt forstå folk er sure over at stå i kø i alt for lang tid. Husk også at se det positive i at der er nogen der prøver at gøre noget godt for os MC folk.

  • #21   28. feb 2015 Ville også gerne bakke op om udstillingen. Jeg kørte også hjem igen efter at have set køen. 75 kr er vel ok, hvis man er der i 1 1/2 time.

  • #22   28. feb 2015 Vi var seks personer fra min klub, som tog der op. Vi var der fra klokken 10 til klokken 14 og vi gik lige ind. Jeg synes at det var meget hyggeligt at snakke med folk og for en gangs skyld ville sælgerne ikke prøve at pakke en noget på, men blot snakke om de fine maskiner. smiley

  • #23   28. feb 2015 Hvis de nu var smarte. lavede man aftaler ikke med importør, men med dvs producenter, hvor de stille ALLE deres modeller til fremvisning.

    Fx der var kun 3 mv agusta, som kunde herhjemme vil du godt se og prøve den model du havde i tankerne, nok en anden af de modeller som var og de har nok plus 10 i deres program.

    Så har de jo de danske sælgere som kan fortælle os forbruger om køretøjer og give inspiration.

    Find noget meget større. ved ikke om der er noget i Odense? ligger jo midt for alle i dk.

    Der ville være flere 100 mc'er og mere vi ville have, det var lidt tamt det i århus i dag. ville godt have set yams R1M, dvs ducati'er og Mv Agusta ( overvejer at købe ny) der var ikke noget særligt og det er syndt for sælger af dvs mærker, for så kommer vi ikke og støtter op om dem.

    Har ikke været i det i Hamborg, men synes folk siger det er stort og med det hele, lad der være noget af det i dk. JEG VIL SE ALT FRA DVS FORHANDLERE OG IKKE KUN 3 MODELLER, virker ikke seriøst så. så ville jeg være villig til at betale måske 100-150kr for indgang,

    Synes der var meget i bella dengang det var der og alt fra dvs forhandlere


  • #24   28. feb 2015 Udstillingen var meget hyggelig, om end lidt lille. Men som jeg så det, var det forhandler der stod for det og ikke importøren. Fedt for en itali frek, at både Ducati/ Mv Agusta var der. Men Trist at vente 1 time og 20 min på at komme ind. smiley
    Så ved at lave det i Odense kunne blive bedre


  • #25   28. feb 2015 tænker mere for rejse tiden for alle i landet. så ligger odense centralt, ved ikke om de har faciliteterne til det. ventede 1 time i kø. med nogen honda dudes, super cool fyre,

    Det er jo svært for en dk forhandler/ importør at have alle modeller hjemme, så ved at deres bagland, kunne smide dem op, de ved jo hvornår der er udstiller rundt om i verden. de promovere jo mere salg ved det. det er win win for alle parter.

    Kawasaki var jo flinke at sende en H2 op til udstilleren. men savnede selv mere suzuki, triump, aprilias program og dvs både for de nye kørekort brugere på lille kort, stodderne på deres cruiser og chopper, racer tosserne vild dyr, motard til drenge røvene osv.

    Er jo nedren at gå ned til en forhandler og sige jeg vil godt se og prøve den der i real, men er ikke sikker på at jeg vil have den. da den ikke var på messen.

    Messen skal promovere deres vare for at sælge. savnede agv hjelme da jeg måske skal have ny, han havde 2 stk, kan ikke bruge det udvalg til noget, vil godt se de forskellige hjelme i real og så gå ned til min lokale pusher og bestille den senere


  • #26   28. feb 2015 Nå nå..

    Ja jeg stod i kø 30-45 min ved 2 tiden.

    Jeg blev ret overraskede over hvor godt det egentligt var.
    Der var næsten alle mærker og alle de nye modeller.
    Jeg syntes det var super fedt!
    Nej der var ikke meget udstyr men der var mange cykler!
    Jeg kommer helt sikkert næste år også


  • #27   1. mar 2015 Typisk som vi kan brokke os. Det var sku et fint messe ja det er sur røv og stå i kø i 1.5time. Men messen var fint.

  • #28   1. mar 2015 Dejlig med lidt frisk luft, det er der vis ingen der er døde af, fin messe kommer igen næste år.

  • #30   1. mar 2015 Plejer da at være nogenlunde ok da det var i fredericia. Der var bare ikke rigtigt noget at se på her sidste gang.

  • #31   1. mar 2015 Jeg er blevet opereret for brok for flere år siden, så jeg har ikke noget skidt sige...! smiley
    Ja, både fruen, pigerne og jeg frøs vores tæer efter 1,5 time i kø, men vi fik da varmen igen. Vi er da for f...... motorcyklister. Hvis ikke vi kan tåle frisk luft, hvem kan så.??!!
    Dejligt med en mc udstilling i Århus igen - det har været savnet. Fuld opbakning herfra - også til næste år.!


  • #32   1. mar 2015 At der var kapacitets problemer, er selvfølgelig ærgerligt. Men mon ikke der bliver lejet 2 stadion haller næste år ? Al start er jo svært.

    Synes det var en super messe indenfor. Med en frygtelig masse lækre MC'ere, og nogle RIGTIG flinke og venlige mennesker i samtlige stande!!

    Super godt gået Magacin!

    Jeg kommer igen.

    Undrede mig over der var gratis parkering, samt indgangsbilletten kostede skæve 75,- i stedet for en enlig rund hund. smiley her kunne der let tjenes de ekstra penge som nogle større faciliteter koster ( og også lave et lidt pænere regnskab) smiley


  • #33   1. mar 2015 Jeg læste på deres Facebook-side, at leje af større hal ville koste 500.000. Det er sgu også rigtig mange penge.

    Man kunne også læse, at de var rigtig kede af, at folk havde ventet så længe. Isoleret set er det da positivt, at de selv er opmærksomme på problemstillingen (og det dermed forhåbentligt kan blive bedre) smiley


Kommentér på:
messe århus

Annonce