{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Jan P
Jan P
Tilmeldt:
3. jul 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Rejsekammerat søges. {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er ved at planlægge en tur til polarcirklen i september.
Men jeg har ikke lyst til at tage afsted alene. Er der en eller måske to, der kunne tænke sig at køre med? Planen er at køre af små veje, både asfalt og grus og så ellers nyde turen. Jeg tænker at tage afsted d. 5 og komme hjem d.15.
Kunne der være noget for dig, så send mig en mail på petraeus @ hotmail . com

Hilsen Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejsekammerat søges.
  • #1   4. jul 2016 Uhhh gad godt, men har ikke ferie der + der ventes at ankomme 3 arving d 15
    det er ellers en tur der står højt på min liste.


  • #2   5. jul 2016 Nu er der rimelig lang tid til, så jeg vil bestemt ikke love noget. Får først at vide om jeg er optaget på uddannelse sidst på måneden og meget andet kan ske inden september.

    Har før været på en lang tur rundt i Europa på min gamle XT250, men hvis turen går så langt nord på, på 10 dages tid, vil jeg helst have min Ducati (Monster 600) og den er ikke helt klar endnu.

    Hvis alt går op i en højere enhed er jeg klar. Det lyder fedt!


  • Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #3   5. jul 2016 Hej _Lemminger.

    Det lyder super cool.
    Men kan sådan en Monster godt køre grus og lidt offroad?
    Jeg kører selv på en Africa Twin 750


  • #4   6. jul 2016 første gang jeg var i Norge, kørte vi på grusvej i ca 35 km (tværs gennem en skov)
    da kørte jeg på en gammel XJ 650 - chopper udgaven - hvis den kan - kan en monster også smiley


  • #5   6. jul 2016 Alle motorcykler kan køre offroad, men vil nu helst have min XT til det. Især hvis du har intentioner om at tage alle de grusveje du kan finde.

    Problemet med XTeren er, at den kun kan holde ca. 80-90 km/t over længere tid. Og så kan man få ondt i ryggen på den. Hvis det er 5000 km på 10 dage, så bliver det nok for meget på den lille cykel. Omkring 300 km om dagen er ok.

    Håber vi kan finde ud af noget - er især klar på landeveje og grus på XTeren, men det har sin pris med 250 cc.

    Skal måske også flytte til Odense (uni), så vi må vente og se.

    Du er ellers helt klar med din African Twin! smiley


Kommentér på:
Rejsekammerat søges.

Annonce