{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Halvvild Køregruppe Aalborg 2017 {{forumTopicSubject}}

Halvvild Køregruppe Aalborg 2017

foråret er godt i gang og det er babysæsonen åbenbart også, så vi har mistet en del medlemmer dette forår på den konto......og selv med ekstremt dårligt vejr i år er der formentlig stadig masser af fede udfordrende streetrace-ture på MC i det danske land for resten af året......

Er du til fart, højt tempo og sjov uanset tåbelige generelle færdselsregler (MEN med hensyntagen for andres liv, velfærd og ejendom!), så er du måske et kommende "medlem" af vores gruppe? -Men det er IKKE for nybegyndere på MC!!!
Send PM så tager vi den derfra

Og så lige en kommentar til de sædvanlige brokhoveder (kongerne af MCG) m.v.: Find venligst andre indlæg eller opret et selv, hvor I kan nedgøre, genere, spille kloge, formane, moralisere m.v.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halvvild Køregruppe Aalborg 2017
  • #1   5. jul 2017 Må man deltage hvis man ikke er halvvild, men bare bimlende skør? smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #2   5. jul 2017 Hver gang jeg ser de her opslag - og det er efterhånden nogle stykker - så priser jeg mig lykkelig for at jeg ikke bor oppe i det område... smiley

  • #3   6. jul 2017 .

    profilbillede
  • #4   6. jul 2017 Hvorfor bliver de her oplæg aldrig slettet ?

  • #5   6. jul 2017 Og hvorfor spilder I brokhoveder STADIG vi andres tid og kolonneplads på jeres evindelige selvfede brok. I MÅ da ha´en diagnose af én eller anden underlig slags eller har et usædvanligt kedeligt liv, hvor I ikke aner, hvad I skal bruge tiden til.

    Det er mig simpelthen ubegribeligt at I ikke forstår at det KUN er relevante kommentarer fra reelt interesserede, der er velkomne, og jeg forstår modsat ikke, at I !!!!!! ikke snart får en reprimande, for jeres "bidrag" er med til at sænke niveauet og stemningen, når I pågår med de endda til tider meget ignorante og nedladende indlæg og der er jo ingen af jer der har formået at lukke munden på mig endnu. Jeg har sågar tidligere foreslået Nazi-Tom et personligt møde, hvis det var.....det var dere så ikke stemning for smiley
    Men under alle omstændigheder lægger jeg ikke op til debat med jer (der har vi jo været mange gange tidligere smiley ), af de årsager, jeg netop har beskrevet, og I har aldrig tidligere kunnet tilføje andet end brok i tråde vedr. fx det her emne.
    Så hold jer væk og respekter, at andre faktisk kán have andre meninger end jeres og at jeres meninger og holdninger ikke nødvendigvis ALTID er de rette smiley


  • #6   6. jul 2017 Du klager over niveauet men opretter hvert år et emne hvor du opfordre til at køre hjernedødt og tilsidesætte færdselsreglerne....

    Mit spørgsmål gik til Admin da jeg ikke kan forstå at man tillader emner der miskrediterer Bazoom, Galleriet og motorcykelisters generelle ry...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #7   6. jul 2017 Åh gud nej - det sidste vi ønsker, er da at lukke munden på nogen, som er så virkelighedsfjerne som dig. Hvis det var målet, ville folk blot give dig udstemmer og så ville din profil lynhurtigt være slettet. smiley

    Det her er underholdning af den gode slags - specielt når du så først påstår at alle som ikke følger dig blindt er dumme, og supplerer med at du ikke vil indlede en dialog med de mennesker fordi de har et kedeligt liv eller en diagnose. Det har du allerede gjort, lille skat. smiley

    Det handler jo i bund og grund om at "vi" på den ene side synes "i" er latterlige fordi i er så sørgeligt langsomme på MC, og på den anden side ikke vil sættes i bås med den slags tåbeligheder.
    Når nu du selv opfordrer til penismåling ("mødes i virkeligheden") så find da et banearrangement vi kan dyste på - så skal jeg nok vise jer hvor skabet skal stå, forbandede tøser... smiley
    Du sidder og opfordrer til ulovligheder på åbent og offentligt forum - hvis du er så spejlblank at du tror du ikke får en reaktion på det, så er der ikke rigtigt noget håb for dig. smiley


  • #8   6. jul 2017 Og dit indlæg her understøtter på bedste vis, det jeg skrev om jeres måde at agere på over for andre herinde I ikke kan lide.....hihihihi det ER faktisk interessant og morsomt....... kan du ikke selv se det? Nu må den da vætre trængt igennem tænker jeg, og da jeg faktisk har mange interessante ting at foretage mig, kan I provokere lige så voldsomt I vil. Jeg skriver ikke mere i forhold til jeres brok!
    Som sagt besvarer jeg KUN tråd-relevante positive indlæg. De andre ting må I finde andre steder at udgyde eller gå ned på den lokale bodega og få jeres tydelige behov for irritation og aggression udlevet.....


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #9   6. jul 2017 Men det er altså IKKE dialog du vil have? smiley

  • #10   6. jul 2017 jeg synes "Snehvide" burde ændre sit profilnavn til "den lille prinsesse"
    Det er meget mere passende


  • #11   6. jul 2017 #10 Eller måske noget så mundret som "den lille provo-troll" smiley

  • #12   6. jul 2017 #10
    ja og profil billed


    profilbillede
  • #13   6. jul 2017 #12 Jeg VIDSTE det, ingen kan være så dum alene smiley smiley

  • #14   6. jul 2017 Undskyld hvis jeg spammer tråden, men er det ikke meget normalt at aftale at bryde hastighedsbegrænsningerne når man køre i en gruppe ?
    Det er da vidst mere regelen end undtagelsen og gør det da også gerne selv, dog helst på små veje ude på bøhlandet, mere sikkert både for kørekort og medtrafikanter smiley

    Køre som regel også for hurtigt når jeg køre alene, men det er så en anden sag..

    Håber i har styr på det oppe i Ålborg og at ingen kommer til skade, god sommer smiley


  • #16   6. jul 2017 Jeg er i tvivl.. er dette seriøst, eller er det troll?

  • #17   6. jul 2017 Nej ikke en trold nærmere en amøbe

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #18   6. jul 2017 #14 - Det må folk helt selv om, og jeg kan da ikke sige mig fri for at gøre noget ulovligt en gang imellem. Der var vist en gang i 92 hvor jeg havde tabt min røde refleks bag på cyklen... Der kørte jeg da bare lige hjem alligevel! Ha! Mega rebel...

    Men at reklamere med det på offentligt forum - endda ligefrem sælge sin køregruppe på det gentagne gange.... Come on... smiley


  • #19   6. jul 2017 Er vi ikke alle lidt rebeller ? Jeg spiser feks. også lørdags kylling om onsdagen.....

  • #20   6. jul 2017 Når det her identiske emne dukker op igen år efter år, så VED man det er sommer smiley

  • #21   6. jul 2017 #20 Tja, jeg tænker så bare, at nu er hegnet ved psykiatrisk afdeling væltet igen smiley

  • #22   6. jul 2017 Slænget holder til ved Banko Hallen i Vejgaard, her gasser de deres maskiner op og råber skældsord.

    Grimme fyre mindst to af dem er set rede hår med en spring kam.


  • #23   6. jul 2017 Rolig nu folkens, solen skinner og vejene er tørre i disse dage, vi børe alle være ude at køre! Rundede da personligt omkring 400 km i det gode vejr i dag.

    Nu har jeg faktisk været ude og kører med "Snehvide" flere gange og det har fungeret under ganske rimelige vilkår ift. hvor og hvornår der blev givet lidt gas. Jeg har kørt en del fællesture med grupper der kører langt mindre hensynsfuldt (ingen næven ingen glemt). Det er vel i virkeligheden vel ret sjældent man ikke lige strækker fartgrænsen lidt, når man er ude at kører i flok, for at holde folk samlet. Min personlige undskyldning for ikke at deltage mere er nu ikke børn, bare at der blev lidt langt da jeg flyttede fra Aalborg til Århus smiley

    God vind der ude!


  • #24   7. jul 2017 smiley

    profilbillede
  • #26   9. jul 2017 FUCK Alle de tosser der mener at 120 er ok i 60 område. Bor selv i Storkøbenhavn med carport ud til en 60 vej, Damm jeg tænker tid på de idioter og der er mange af dem som blæser forbi med lang over 120.. Det er så ud til en vej med masse af villaer og dermed børn... Gør jeg set selv,, øhhhh,, nej ikke i bytrafik, men mon ikke jeg har kørt 82 på en landevej uden huse... ???? der e idioter og så er der fjolser som trods alt tænkernpå medmenesker...nJo jeg er et fjols... Fart er fedt uden for byområder og sideveje... Fart på derude - på landevejene.

  • #28   9. jul 2017 SS
    Søren, vi griner begge.. ??


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #29   12. jul 2017 Snehvide og hendes prinsesser hjælper med at opfylde kvoter! Så lad dem da endelige være i fred... nu ikke noget med at stemme "hende" eller "dem" ud herfra, vel? smiley Please! smiley

    PS: Hvor skulle I mødes? smiley


  • #30   12. jul 2017 God tråd. smiley

Kommentér på:
Halvvild Køregruppe Aalborg 2017

Annonce