{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Scandinavian Bikemmet - Var det godt? {{forumTopicSubject}}

Nu hvor weekenden er vel overstået, jamen så er jeg da nysgerrig over at høre hvordan jer der var til Scandinavian Bikemeet oplevede det? Var det godt/dårligt, var der gode aktiviteter? God stemning? Musik? Skal man afsted næste år igen? eller var det et "okay, så har vi prøvet det" træf?

Jeg har selv deltaget i Sverige en del gange, men valgte at stoppe med at tage derop efter at det simpelthen blev for stort..

Glæder mig til at høre fra nogen gæster der har været i Roskilde..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scandinavian Bikemmet - Var det godt?
  • #1   20. maj 2007 René: Det er sådan set et svensk træf...

    Tjaeeee.... Det var nu et udemærket træf. Priserne var dog i den meget høje ende, og man fik ikke meget for de 400,- i indgang. Der var også lidt for meget kræmmermarked over det.
    Der var mange chopper og rygmærker, og som følge deraf også meget politi. Så der var ikke den "løs-sluppenhed" man ser på skagen, med et hav af brænder og folk der kører hele pladsen tynd for at vise MC'en frem.
    Meeeeeeeeeeeeen, der var da nogle søde piger der dansede på bordene i Cult-hallen ;o)

    Om jeg kommer næste år, tjaeee, kommer an på hvem jeg kan lokke med.
    Hyggede mig da denne gang.

    /
    Jesper


  • #2   20. maj 2007 Var campingguide der ude´, syntes det var et fint træf, og det virkede som om folk hyggede sig vældig.

  • #3   20. maj 2007 Ja jeg er enig med det jesper skriver, men morede mig nu ,meget godt Super flinke mennesker jeg mødte =0). Go grineren at se da de kørte "race" på græsplænen på 10 poketbikes og vinderen fik en med hjem. Kørene var vist godt beruset he he ;0)

    Martin...


  • #5   20. maj 2007 Jo jeg hyggede mig, men det var vist nærmest en "så har jeg prøvet det" tur. Vil ikke ofre 2500 kr. på det næste år. Alt var simepelthen for dyrt, det eneste sted jeg ikke følte mig snydt var egentligt de 25 kr. for et varmt bad, det var sgu guld værd.

    Petrolhead: Jeg bryder mig ikke rigtigt om generaliseringen med hensyn til rygmærker. Og nej jeg kører heller ikke chopper. Syntes da også jeg så andre piger end cult pigerne. (jeg har da ihvert tilfælde ikke for vane at danse med herrerne)


  • #6   20. maj 2007 man er ikke et fjols fordi man har rygmærke. men når ha og bandidos mærker begynder at patruljere er det jo ikke fordi man føler sig tryg og lystig til at hygge sig. ender bare med dummebøder fordi man har kigget forkert på en pige som en af dem måske kunne tænke sig at få en våd drøm over.
    så næppe spørgsmålet om der var rygmærke, kun farverne. (de mener jo ovenikøbet også de har eneret på dem


  • #7   20. maj 2007 Jens C: HA og Bandidos er mennesker som dig og mig. Hvis du pisser på dem kommer der en kosekvens. Men det gør der sgu' også hvis du pisser på mig eller en anden uden rygmærke. Når de er til MC-træf, er det pga. motorcyklerne, og de er bestemt til at falde i snak med. Det gjrde vi da et par gange.

    Hvis du føler dig utrug bare fordi der er et "hårdt" rygmærke i nærheden. Så bliv hjemme i mors skørter, til du er gammel nok til at se verdenen uden fordomme.
    Personligt var jeg glad for at være til et træf der ikke mindede om en teenage-byfest af samme kaliber som skagen-træf...


  • #8   20. maj 2007 *Konsekvens*
    Mange øl og få timers søvn gør et eller andet ved evnen til at stave.
    Og modsat petrolhead, behøver man ikke være 20 mennesker afsted. Vi var 4, og lærte vores naboer godt at kende, og kommer sgu' nok til at drikke en øl med dem i fremtidens træf.
    Og det er sgu' det der er essensen i et træf. At møde nye mennesker med interesse for MC'er. Og så er der knald-hamrende pisse ligegyldigt om di kører på en plastic harley fra kina eller entorbu-tunet Haya-næsehorn der i tomgang går 200...


  • #9   20. maj 2007 jep de få rygmærkekørere jeg har mødt af de to mest famøse klubber har sgu ikke været specelt flinke.. smiley

  • #10   20. maj 2007 Jeg var ned og kigge fredag middag - havde egentlig regnet med at kunne smutte ind og kigge en 1times og så hjem igen. Men 250 spir gider jeg godtnok ikke slippe for det. Måske de skulle overveje en dagsbillet og så en aften/nat billet...

    /H


  • #11   20. maj 2007 Hvor mange var der egentlig til træffet?

  • #13   21. maj 2007 Hva.... er det for negative vibrationer der er i luften her?
    Har I været til High Chapperel i Sverige hvor det her træf stammer fra? Iforhold til det var det ikke dyrt og hvad vil det ikke koste at ligge på campingplads 4 dage med live musik?
    Rygmærkerne er jo på alle træf og de er jo trods alt mennesker som os andre.
    Vi havde et rigtig godt træf!!!!!!!!!!


  • #15   21. maj 2007 daws

    Vi havde et rigtig godt træf!!!!!!!!!!
    Gu havde vi så, Partygirl

    Jan


  • #16   21. maj 2007 Garanteret Jan !!!!!

  • #17   22. maj 2007 rolig nu jesper lyngby. kan godt være de bare er mennesker. men deres attitude og holdninger er for langt ude til mine værdier. hvorvidt jeg skal blive hjemme i mors skørter fordi jeg ikke bryder om deres attitude og generelle holdninger ved jeg nu ikke. holder mig bare til de træf hvor folk kommer (som du selv nævner) for at hygge sig sammen ligegyldigt hvilken mc du kommer på. at jeg hygger mig mest der hvor alle folk snakker sammen og ser lige på hinanden istedet for en flok store fyre med armene over kors mens de stirrer rundt og kritiserer alt andet end dem selv, det er så min indstilling. har været på mc træf hvor de har været. til udstillinger hvor de har været. har en god ven der har hængt lidt ud med dem, og han siger det samme. føli er der flinke imellem. men er man medlem af en klub må man jo forvente at alle står inde for hvordan medlemmer opfører sig. netop en af grundende til at jeg pt ikke kører i klub.

  • #18   22. maj 2007 sådan set har du ret partygirl. har set priser fra engelske træf også. og nej så er det ikke dyrt. men når nu traditionen herhjemme på de fleste hyggelige træf sjældent overstiger 100kr så er det dyrt. og man gider da slet ikke kører til et træf til 400kr hvis man først har tid lørdag eftermiddag.

Kommentér på:
Scandinavian Bikemmet - Var det godt?

Annonce