{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Ishøj / Brøndby strand {{forumTopicSubject}}

Nu er vi så heldige her ved Køge Bugt at vandet er 22-23 grader varmt lige pt (tjek dmi), så jeg tænkte om der er nogen som har lyst til en strandtur i morgen (søndag).
Vi kunne evt mødes ved linjen ved middagstid, eller et andet sted. Evt et sted man kender i nærheden af Køge bugt. Og så trille ned og få noget sol på vores bleg-fede MC kroppe, og en dukkert.... Selvfølgelig kører man på sin MC derned smiley

Tid og mødested ??
Kom glad....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ishøj / Brøndby strand
  • #1   9. jun 2007 lyder sgu lækkert, men er desværre på arb imorgen ... ØV
    vallensbæk strand er nu det bedste sted at soppe


  • #2   9. jun 2007 Tjaa.. Men vallensbæk strand har ikke noget ishus medmindre man vil gå rigtig langt... Og jeg har en uhyggelig trang til sådan noget stads når jeg er på stranden heheh....

  • #3   9. jun 2007 Lyder ikke dårligt - kunne godt være frisk!

  • #4   9. jun 2007 Er til sportscar event i morgen som pit crew... Det er så fra 7-18.. Åbent for alle fra 10-17.. Hvis altså nogen skulle få lyst til en tur i en Ferrari eller Lambo eller Vette eller.... Alle pengene går til Børnecancerfonden.. Så kan jeg godt undvære en strandtur... Selvom det vil være LÆKKERT!!!

  • #5   9. jun 2007 Kunne være cool.. skal til brunch fra 10-12 ca så afhængigt af hvornår det er slut såeh.... tjekker lige i morgen om der er kommet mere info...

  • #6   10. jun 2007 Mødested:
    Q8 i Ishøj kl: 13:30 (så trækker vi den evt lige en halv times tid til kl 14)
    Ishøj Stationsvej 8
    2635 Ishøj

    (link fjernet)

    Hvis man kommer fra motorvejen af, drejer man mod Ishøj. Så kommer der først en tankstation på højre hånd (Shell tank), bare kør videre. I næste lyskryds kommer der så en Statoil tank. Bare kør videre stadigvæk... I næste lyskryds igen, kommer Q8 tanken. Her drejer man lige til venstre og så ind på tanken hvor jeg står og ser grim ud smiley

    Hvis man kommer fra Gammel Køge Landevej (eller Ring 3 vejen), drejer man til højre ved Ishøj Stationsvej og så er det den første tank på højre hånd...

    Ring eller skriv hvis man bliver forsinket eller man vil med selvom man ikke har skrevet her i tråden (28 49 01 48)

    mvh -Boxe-


  • #7   10. jun 2007 Lyder godt smiley
    Jeg kører her fra Lyngby kl. 13 med pakket badetøj og noterer dit nummer, hvis jeg skulle komme på vildspor smiley

    Mvh. Magnus


  • #8   10. jun 2007 Har lige været nede og sondére terrænget... Kørte helt nede ved stranden ved Ishøj.. Og så videre nede ved vandet fra vallensbæk til brøndby.. . Lækker strand.. Ishuset har åbent ved Ishøj og brøndby strand, men ikke ved vallensbæk... Der er lige mange mennesker ved alle strandene, så vi afgører bare når vi mødes ved hvilken strand vi kører hen...

  • #9   10. jun 2007 Ok, lyder fint. Har aldrig været nogen af stederne smiley
    Mit nummer er forresten 28 90 34 61 hvis nogen skal have fat på mig...


  • #10   10. jun 2007 Der ville jeg godt lige have haft lidt mere forberedelsestid smiley

    Men vil gerne med en anden gang, i hvert fald for at se, hvor man kan parkere sin cykel uden at skulle trave alt for langt i alt mc tøjet for at komme ned til stranden (Kender godt ishøj strand, men ikke vallensbæk så godt)


  • #11   10. jun 2007 Uhada... Hjemme igen.. Og ligeså rød som en kogt hummer... Vandet var lækkert... 24 grader... Dog lidt køligere hvor det var dybere...

    Svea >> Der går lige nogle dage inden jeg skal på stranden igen.. Min hud er lige på bristepunktet nu synes jeg... *g*


  • #12   10. jun 2007 Narh det tror jeg ikke på Boxe... Men hvis du nu poster nogle billeder fra i dag og især af nogle halvnøgne mandekroppe, så tror jeg dig måske alligevel smiley

  • #13   10. jun 2007 Svea >> Nu er det ikke lige mandekroppe jeg tager billeder af når jeg ligger på stranden *g*

  • #14   11. jun 2007 Det er en brist i din opvækst Boxe!! Det husker du lige, til næste gang i tager på stranden smiley

Kommentér på:
Ishøj / Brøndby strand

Annonce