{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Reminder polterabend 23/6-07 Århus {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg prøver også lige herinde. Kunne jo være heldig smiley

For at jeg kan være sikker på at der overhovedet er opbakning til turen imorgen kunne jeg godt tænke mig at folk skrev sig på som listeform. Som skrevet tidligere er der 12 piger som meget gerne vil bagpå. Ekstra cykler er mere end velkomne så pigerne kan få sig en rigtig god oplevelse. For at svare på Kim's spørgsmål, så er pigerne vel ml.24-28 år. smiley Det kunne være fedt hvis folk bekræftede i aften, for ellers skal pigerne igang med plan B. DMI har lovet lidt byger imorgen, men det skulle primært være syd og i de vestlige egne så forhåbentligt slipper vi. Pigerne er klar over dette og er stadig klar selvom der er risiko for lidt byger, så skal vi ikke give dem en god oplevelse? Dem som er friske mødes ved prismet kl 9. Så kører vi i samlet flok mod Skanderborg hvor vi henter pigerne. De skal have en stille og rolig tur på en times penge, hvorefter de bliver smidt af i Tranbjerg.

Flg. har meldt sig til.

#1 An
#2 Martin S. zx9r
#3 kim p . 749-flad
#4 Morten G
#5 Mathilde
#6 Frank

Husk hjelm smiley Jeg håber vi ses.

Mvh

An


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reminder polterabend 23/6-07 Århus
  • #1   22. jun 2007 10 piger og 6 mand... håber der kommer flere HØHØ.
    ellers bliver det Tætpakket cykler.


  • #3   22. jun 2007 Hej Christian (og jer andre)
    Vi mødes ved Prismet i Århus. Shell på Silkeborgvej (Ceres krydset) kl 9.00. Det bliver til noget imorgen. Hvis du er klar Christian, så bliver vi helt sikkert 8. Så husk allesammen hjelme. Så kan resten af pigerne køre i bil, det har de arrangeret. Som de selv siger...."hellere en tur end slet ingen tur!"
    Jeg håber selvfølgelig at se flere selvom der ikke er flere der har turdet melde sig på smiley

    Vi ses imorgen kl 9. ved prismet.

    Tak og jeg glæder mig...det gør tøserne også smiley

    An


  • #4   23. jun 2007 Godmorgen.

    Ja..solen skinner. Vi ses kl 9! smiley

    An


  • #5   23. jun 2007 Det her læste jeg for sent, ellers ville jeg da godt ha' kørt
    ØV ØV


  • #6   23. jun 2007 Ja..vil sige tak for opbakningen og hyggelig brunch. Det var sku fedt at vi mødte talstærkt op. Heldigt at vejret også viste sig fra sin smukke side. Julie (den kommende brud) fik tårer i øjnene da hun så kortegen køre op ad villavejen, så kan man da sige at vores job blev udført til UG. Endnu en gang tak for turen.....skulle hilse fra tøsebørnene smiley An

Kommentér på:
Reminder polterabend 23/6-07 Århus

Annonce