{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Gearing Af Zx-6R 96" {{forumTopicSubject}}

hey
Jeg har her på det sidste leget lidt med tanken om at nedgeare min zx6r... det jeg havde forestillet mig var
2-3 tænder i bag...Er der nogen der har nogen erfrarring med dette på en bike magen til min eller bare goderåd angående nedgearing....???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearing Af Zx-6R 96"
  • #1   26. dec 2005 Hmm..., var det ikke sjovere at give den en tand eller to ned foran i stedet....?

  • #2   26. dec 2005 Mener den bliver lidt kvikkere ved at geare i for, og (næsten bevarer topfarten) fremfor i bag, men måske tager jeg fejl...?

  • #3   26. dec 2005 Altså hvis du vil opnå et hurtigere optræk, så skal du ihvertfald ikke geare ned bag på!! Det vil kun gi lidt på topppen...

  • #4   26. dec 2005 gearede min gamle cbr600 fra 91 lidt ned... mener det var ca 3 tænder mere den fik i bag... så gik den med små 500 omdrejninger mere på motorvej v. ca 130.
    Optræksmæssigt, - så er det ikke det vilde det giver synes jeg... du skal have nogle flere kubikker, det er det der virkelig giver noget "ryk"...
    Men den anden løsning er da noget billigere...

    mvh Offslow


  • #5   26. dec 2005 jeg mener også den skal have 2-3 tænder mere i bag men i det hele må... men ved at give den 2 -3 tænder mere laver man jo også den totale gearing laver

  • #6   26. dec 2005 offslow hvor meget mistede du i toppen ved den gearing

    for jeg har også tænkt på at give den 1 tand mere i for sammen med 3 i bag men så er jeg bange for at den er ved at værre så lav gearet at den ikke har en ordenlig top mere


  • #7   26. dec 2005 på rulle felt tabte den små 10 km/t mener jeg det var (ægte)... Men i praksis var der ikke noget mærkbart... den trak stadig det samme... var måske en anelse hurtigere deroppe...
    Men en ninja tager jo også lige lidt flere omdrejninger end en cbr... så det kan jo også gøre en forskel. Men køb en zx9r hvis du vil have mere acc. det må være mit råd...
    Tror du med tiden bliver træt af lavere totalgearing....

    mvh Offslow


Kommentér på:
Gearing Af Zx-6R 96"

Annonce