{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Hjælp til powercommander {{forumTopicSubject}}

Hey

Har instaleret en powercommander usb 3 på min cykel. samt et nyt luftfilter.
Fik af hvide at jeg sagtens selv kunne downloade et program som ville optimere min cykel uden at den skulle på rullefelt.

Men det har jeg prøvet nu, men jeg kan ikke mærke forskel uanset om jeg ligger et standart program ind eller et som der er ændret meget på.

Skal jeg trykke noget på powercommanderen for at aktivere programmet??

Nogen der har erfaringer med det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til powercommander
  • #1   30. mar 2009 Det er jo hovedsageligt bare gasresponsen der bliver bedre, men du har trykket send inde i programmet ?
    og cyklen var tændt da du gjorde det ?

• #2   30. mar 2009 Du skal have den på felt!! Som Mikkel skriver, så få Dot-e til at give dig navnet på dem der kan gøre det i dit område. Når du har fået den mappet på felt vil du blive utrolig glad for den og du kan mærke en meget mærkbar forbedring!!!!

Mvh
    Poul

• #3   30. mar 2009 Det er så ikke alle, der er enige i det svende. Hvis cyklen kører udemærket (skriver Juce ikke noget om), så vile jeg spare pengene til noget andet lir. Et custom-map er en bekostelig affære - har oplevet indtil flere, der ikke synes, at de fik særlig meget valuta for pengene.

• #4   30. mar 2009 Jeg har endnu ikke oplevet en cykel som ikke fik en del ud af det - om det så er en HD eller en Honda eller for den sags skyld en suzuki.
    sådan som jeg ser på det - så kan man ikke sige A uden også at være klar til at sige B.
    Med dette mener jeg at sætter man potter på så kan man sku også lige så godt sætte powercommander på og gør man det kan man lige så godt sætte et K&N luftfilter på - og når man gør det - så også en custom map.
    Ellers skulle man ikke have begyndt på det i første omgang.

Nu har du offeret en powercommander og filter - så har du jo "spist" den dyre del af det. Så kan du sku lige så godt "smide" penge eftre 3 tinmes rullearbejde. Så får du også noget ud af de dele du har købt...

• #5   30. mar 2009 Okay tak for svar alle sammen, tror sku jeg får den rullet ind.
    Så håber jeg på det giver en bedre cykel smiley

Det var også det der var planen fra start af

• #6   1. apr 2009 På min cykel fik jeg, med et custom-map, en forøgelse på stort set 5 hk "over hele linien" samt en stigning fra 91 til 98 Nm ved 5200 omdr/min.

• #7   1. apr 2009 Altså de maps som man kan downloaded, er tæt på at lukke op og skide i.
    De maps jeg har fået lavet til mine cykler har været fuldstændige perfekte, men de vil 100% være crap til tilsvarende cykler.

Forleden da jeg var ude ved F.V. Motor og skulle have lavet et map til min Duc. Havde jeg for sjov fået to maps fra et par stykker jeg kender i US. De to maps var helt perfekte til DERES cykler (Perfekt Air/Fuel osv.). MED samme mods. som jeg har. Da vi så rullede begge US maps. ude ved Villadsen, så de da også okay ud, effekt mæssigt. Men Air/Fuel'en den var lort. Finn gik så igang med at bygge et nyt map op fra bunden, og da han var færdig, var der en verden til forskel. Især mellemområdet, det område hvor du tilbringer det meste af tiden, selvom få vil indrømme det.
    Den ene fra US har så prøvet mit map både på rullefelt og på Butt-dynoen, og det duer bare ikke til hans.

Så selvfølgelig skal den på rullefelt. Jeg har snart set så mange eksempler ude ved ham og man tror det er løgn, hvor ringe maps mange folk kører rundt med.
    Det duer bare ikke, og hvad værre er. Er at cyklens Air/Fuel ret så ofte er helt af helvede til. Så en powercommander med tilfældigt downloaded map, i nogle tilfælde gør mere skade end gavn.

• #9   2. apr 2009 Eej Allan de kommer fra Connecticut og der har de sådan set det samme vejr som vi har her (4 alm. årstider)
    Og alligevel skal der altså en del mere til end det, det vil være marginaler.

• #11   3. apr 2009 Har før fået rullet cykel og været utilfreds med resultatet. Downloadede et map fra nettet og så kørte den meget bedre..

• #12   3. apr 2009 hmm

Kommentér på:
Hjælp til powercommander

Annonce