642 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til powercommander {{forumTopicSubject}}
Hey
Har instaleret en powercommander usb 3 på min cykel. samt et nyt luftfilter.
Fik af hvide at jeg sagtens selv kunne downloade et program som ville optimere min cykel uden at den skulle på rullefelt.
Men det har jeg prøvet nu, men jeg kan ikke mærke forskel uanset om jeg ligger et standart program ind eller et som der er ændret meget på.
Skal jeg trykke noget på powercommanderen for at aktivere programmet??
Nogen der har erfaringer med det??
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.233
og cyklen var tændt da du gjorde det ?
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Mvh
Poul
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.398
sådan som jeg ser på det - så kan man ikke sige A uden også at være klar til at sige B.
Med dette mener jeg at sætter man potter på så kan man sku også lige så godt sætte powercommander på og gør man det kan man lige så godt sætte et K&N luftfilter på - og når man gør det - så også en custom map.
Ellers skulle man ikke have begyndt på det i første omgang.
Nu har du offeret en powercommander og filter - så har du jo "spist" den dyre del af det. Så kan du sku lige så godt "smide" penge eftre 3 tinmes rullearbejde. Så får du også noget ud af de dele du har købt...
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 59 Svar: 153
Så håber jeg på det giver en bedre cykel
Det var også det der var planen fra start af
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.189
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
De maps jeg har fået lavet til mine cykler har været fuldstændige perfekte, men de vil 100% være crap til tilsvarende cykler.
Forleden da jeg var ude ved F.V. Motor og skulle have lavet et map til min Duc. Havde jeg for sjov fået to maps fra et par stykker jeg kender i US. De to maps var helt perfekte til DERES cykler (Perfekt Air/Fuel osv.). MED samme mods. som jeg har. Da vi så rullede begge US maps. ude ved Villadsen, så de da også okay ud, effekt mæssigt. Men Air/Fuel'en den var lort. Finn gik så igang med at bygge et nyt map op fra bunden, og da han var færdig, var der en verden til forskel. Især mellemområdet, det område hvor du tilbringer det meste af tiden, selvom få vil indrømme det.
Den ene fra US har så prøvet mit map både på rullefelt og på Butt-dynoen, og det duer bare ikke til hans.
Så selvfølgelig skal den på rullefelt. Jeg har snart set så mange eksempler ude ved ham og man tror det er løgn, hvor ringe maps mange folk kører rundt med.
Det duer bare ikke, og hvad værre er. Er at cyklens Air/Fuel ret så ofte er helt af helvede til. Så en powercommander med tilfældigt downloaded map, i nogle tilfælde gør mere skade end gavn.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.279
Og alligevel skal der altså en del mere til end det, det vil være marginaler.
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.459
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 59 Svar: 153
Hjælp til powercommander