{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har et map til Powercommander R6 05
  • #1   10. okt 2009 nej ,,det er der i princippet ikke nogen som kan bruge.Hvorfor tror du det hedder et custom map ??? men om det kan bruges midlertidigt, ind til man selv får kværnen hevet på rullen er så en anden sag

  • #2   10. okt 2009 Er ikke helt dum mester. Men er 100% sikker på det er meget bedre end at smide en powercommander på, og bruge en fra nettet eller standard.

  • #3   10. okt 2009 nu sagde jeg ikke noget om at du var dum........men hvordan tror du de maps på nettet er blevet til ???? det er jo netop custom maps fra forskellige cykler, som er lagt på nettet

  • #4   10. okt 2009 Tjaa er ikke helt enige med dig. Mapsne på nettet kan også komme fra nogle som gerne vil have nogle kunder. Men self også som du siger.

    Men der er ikk et map til Termignoni, som f.eks alle rossi modeller kører med og en del andre R6 05 også. Tror de ville få stor glæde af mit map.


  • #5   11. okt 2009 ok fair nok

  • #6   31. okt 2009 Som der står på FVs hjemmeside, et map tl en anden mc af nøjagtig samme slags kan være og er oftest 10-15% anderledes, og du kan ikke låne et custom map og være sikker på det virker ok! MCen kan faktisk brænde af står der! Sådan skriver FV og interesserede kan læse videre der!
    Ordet custom betyder netop, speciel designet!
    Mvh Allan.


  • #7   1. nov 2009 arhhhhh mon dog. samme mc, samme set up. tvivler. det kan kun være bedre end std. map. han skal jo også tjene hans penge

  • #8   1. nov 2009 Her kommer det ordret fra hans hjemmeside, så er bolden i spil, væk fra min halvdel!

    Kan man downloade eller låne et map som passer til sin MC

    Nej det kan man ikke, især ikke til italienske MC, da der kan være sat en anden chip i, eller være ændret i indsprøjtningen,
    andre mærker kan også være justeret i den originale ECU, Suzuki kan f.eks. være justeret i den originale indsprøjtning med en Teka,
    disse justeringer kan Powercommanderen ikke se, derfor vil et downloadet eller lånt map aldrig passe 100%
    Selv 2 helt ens MC uanset mærke, skal ofte stilles 10 til 15 % forskelligt.

    Hvis en MC et givent sted er justeret til f.eks. – 10 % brændstof og man så sætter et map i som også siger – 10 så har man jo – 20 % brændstof,
    og det er måske på et sted hvor den skulle have haft + 10 % dette vil give en meget dårligt kørende MC som er i stor fare for at brænde sammen.
    Her vil nogle ”kloge” folk og værksteder (dem uden rullefelt) sige at en Powercommander ikke virker, ”for motorcyklen kørte jo bedre før”
    Selvfølgelig virker den, det kræver bare et custom map, lavet på det rigtige rullefelt, og af den rigtige mand.



  • #9   1. nov 2009 Er godt klar over hvad der står. Men hvordan tror du han skal tjene hans penge ? jeg siger ikke det r optimalt, men bedre end std. map.

Kommentér på:
Har et map til Powercommander R6 05

Annonce