{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Dyno-kit 2 fortsat... {{forumTopicSubject}}

Forstil jeg en gammel mc der har stået i en garage og samlet støv i 5 år uden den har været startet eller plejet som en almindelig mc entusiast ville gøre. Det er et grimt syn og motoren vil uden tvivl hakke, sprutte og kører underligt hvis den overhovedet vil starte...

Man skiller derefter motoren ad totalt, renser, smører, vasker, polere, til det ikke kan gøre bedre og den står som ny. Den bliver samlet og monteret og man er super stolt og tilfreds med arbejdet. Man ved nu man har gjort hvad der står i sin magt for denne mc skal kunne køre igen som for 5 år siden.

Når man sætter nøglen i tændingen og tænder for dyret... WROOOOOM, brøler den og man får et kæmpe smil på læberne og hårene rejser sig på kroppen da man nu er helt sikker på det var det rigtige man gjorde... Tomgangen er perfekt og man glæder sig til at vise mc´en dagens lys efter 5 år.

Solen skinner, hjelmen er påsat og handskerne ryger på som det sidste. Motoren startes og man ved det bliver en super dag.

Den lange landevej ligger og venter, mens man tager de første kurver med nænsomhed for at mærke om mc´en nu kan følge med. Men det kan den. Lang bedre end troet. Meget bedre... Man drejer mere for hvert sving man tager og man kan mærke det føles helt rigtigt. Smilet bag hjelmen kan næsten ikke blive større og dagen ikke bedre. Man føler sig nu et med maskinen og man lige meget hvor meget man geare op eller ned, accelererer, bremser og giver mc´en noget at arbejde med kan den bare ikke knække eller føles bedre... Det er en succes

Trækket, momentet, gearskiftet, accelerationen og lyden fra potten uden DB killer brøler og man kan mærke hele maskinen kører som var den sprit ny. Det er en kæmpe overraskelse og man tænker på hvorfor man dog ikke har gjort det noget før...

Sådan har jeg det efter der er blevet sat et Dyno-jet kit i min Suzuki Bandit GSF650 fra 2005. Jeg fik taget DB-killeren ud og rullet den, monteret kittet får 4800kr og jeg er IKKE skuffet... by far... Den har fået 5HK mere, hvilket ikke betyder det store, men det er selve helheden i maskinen der er mærkbart.

Hvis man har lidt penge tilovers og man vil forkæle sig selv og sim mc, så kan det klart anbefales. Jeg har ikke aktier i Dyno-kit imperiet, men vil blot fortælle om min oplevelse men Dyno-kittet. Ved der er skrevet dårligt om KJ i Herlev, men dyno-kit kan de sgu finde ud af...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyno-kit 2 fortsat...
Kommentér på:
Dyno-kit 2 fortsat...

Annonce