{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.389 visninger | Oprettet:

Power Commander Gsxr k7 {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

nu har jeg søgt lidt i forummet og ikke rigtig fundet noget relevant. men nå

mit spørgsmål lyder på om der vil ske en mærkbar forskel på min Suzuki gsxr 600 k7 ved at montere en Power commander.

jeg har netop købt en Akrapovic Shorty Slip-on exhaust som er på vej og skal monteres.
jeg har på nuværende tidspunkt monteret en Yoshimura GP Evolution m. dertilhørende katalysator på som er komplet med den udstødning.

ville der ske en væsentlig ændring i motoren ved at smide en power commander på eller kan jeg bare få den rullet ind og tilpasset uden.

nogle der har nogle erfaringer med hvad der er godt og, ikke er.


Vh Mike smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Power Commander Gsxr k7
  • #1   15. jul 2013 På din gixxers ECU kan de justere den 10% op og ned.. Alt efter om den går for mageret eller for fedt.. Og når du fjerner din katalysator.. Vil du sikkert kunne høre og mærke forskel.. På min var det især omkring de 6-7.000rpm..

    Jeg fik den justeret på ECU'en og den kørte 7% for mageret.. Og kunne virkelig mærkes at den blev justeret..

    Har prøvet flere maskiner med Powercommander osv. Men er svært at sammenligne når det ikke er samme cyklen.. Alle jeg har prøvet med Powercommander har gået snor lige!! - Men syntes jeg så også min egen gør!
    (Efter den blev justeret!!!)


  • #2   15. jul 2013 Skal lige tilføjes det også kommer til at gøre en stor forskel om du beholder den ventil/valve.. På i det udstødningsrør.. For tager du det af.. Så skal der godt nok justeres smiley

  • #3   15. jul 2013 Nick: tak for dit præcise svar!
    Hvad vil det sige at den går mageret eller for fedt?

    Men spørgsmålet er så bare om en power commander pengene værd, eller om man skulle få den rullet ind uden?


  • #4   15. jul 2013 fik også just min ind i den org ecu hos lydmuren i Stenløse efter mont af zard potter på min Suzuki b-king 5 % mere i de lave omdr nu triller den fint

  • #5   15. jul 2013 da jeg havde samme spørgsmål med min gsxr 750 k7, fik jeg dette svar fra dennis fra bislev mc ( han laver stort set ikke andet end at sidde på rullefeldtet)

    "den største forskel du mærker ved en PC3 på din cykel, er de 4-5000 du mangler i baglommen"

    så min blev justeret ind i den ogrinale ecu med mærkbart resultat.. smiley


Kommentér på:
Power Commander Gsxr k7

Annonce