{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Skift til Akrapovic Udstødning {{forumTopicSubject}}

Hey fellow bikers!

Jeg har købt en ældre Yamaha XT660'er i efteråret, hvorpå der sidder en AKRAPOVIC SLIP-ON SP SERIES udstødning på. Jeg har altid gerne ville have twin udstødning da det klart er bare en tand frækkere.

Da jeg købte cyklen fulgte de to standard udstødninger (twin) med og mit spørgsmål er følgende. Kan for-rørerne på std. udstødningerne bruges til Akrapovic'en hvis jeg køber en ny potte og hvor får jeg fat i sådan en? Desuden hvad er der at tage forbehold til mht. Power Commander?

Jeg har lagt et par billeder op af standard udstødningerne, Akrapovic'en og cyklen ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift til Akrapovic Udstødning
  • #1   19. jan 2014 Her er et billede af hvordan cyklen ser ud p.t.

    profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #2   19. jan 2014 Hvis det er et custom map - dvs hvis den er kørt ind på rullefelt, så bør man få det kontrolleret når man skifter udstødning.
    Hvis det bare er et map fra Dynojets hjemmeside, kan du bare skifte det ud med et andet som passer til den anden udstødning du skifter til.

    Man kan godt få potter som passer på de originale forrør. Jeg tror såmænd både Leo Vince og Akrapovic laver den slags.

    Hvis du vil sælge dit 2i1 forrør, er jeg meget interesseret køber. smiley


  • #3   19. jan 2014 Tak for svaret. Det ville jo være fedt hvis jeg bare kan bruge de std. for-rør som de er. Du ved ikke noget om hvor man evt. anskaffer sig en evt brugt eller potten alene?

    Problemet er at jeg ikke ved om Power Commanderen er custom eller om det bare er et for-justeret MAP.. Kan man finde ud af det på nogen vis?

    Det holder jeg lige i mente hvis jeg det skulle blive aktuelt at jeg får det ordnet ??


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #4   19. jan 2014 Ebay er et godt sted at starte med at kigge efter potter.

    Angående map, så kan man nemt finde ud af det ved at smide en PC til. Det har jeg kabel osv til...

    Du siger bare til. Hvis du nu finder nogle potter du er helt vild med, men som ikke nødvendigvis passer direkte på, kan jeg evt lave nye mellemrør til den i rustfri...


  • #5   19. jan 2014 Fedt! men vil helst undgå købe to nye potter, men tak for tilbudet det er godt at vide det kan lade sig gøre ??
    Tror forresten jeg har fået kabler med til PW commanderen.. så det kan være der jeg skal starte.. så er det bare med at finde en PC da jeg ikke mener den kan køre på MAC ??


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #6   19. jan 2014 www.powercommander.com

    Der kan du hente softwaren. Den kan vist kun køre på PC.


  • #7   19. jan 2014 Ja præcis ?? men tak for hjælpen Sajmon

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #8   19. jan 2014 No problem. smiley

Kommentér på:
Skift til Akrapovic Udstødning

Annonce