{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Suzuki Gsf 600 Udstødning og Filter {{forumTopicSubject}}

Jeg fik her for nyligt købt mig en Bandit og den er monster lækker at køre på, men ville måske ikke have noget imod den sagde lidt mere end med std. Udstødningen. Er der nogle der har et bud på en der lyder godt i både lave og høje omdrejninger der ikke koster en milliard?

Og er der nogle der har erfaring med at smide K&N filter på sådan en? Giver det noget? Tænker både på HK og lyd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Gsf 600 Udstødning og Filter
  • SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #1   19. jul 2014 Du kan få en Cobra fra 2259kr, godkendt med udtagelig db killer.
    http://arrow-danmark.dk/cobra-udstoedninger-269
    Du kan desuden selv bestemme looket på udstødningen, længde, materialer mm.

    Drop K&N filter ideen, det giver dig kun hovedpine. Du vil ikke få nævneværdig lyd af ad det. Men skal dit filterelement skiftes, så er en K&N indats en mulighed. Glem åbne filtre, der er alt for meget døj med at få motoren til at gå ordentligt og det vil sandsynligvis ende med færre effekt.

    På med en slip on og lad det være der smiley


  • #2   19. jul 2014 Jeg har sat laser duo på min, den gar 2 forskellige dB killer , du kan skifte imellem eller køre uden

  • #3   19. jul 2014 Jeg har en arrow udstødning på. Den lyder feeee smiley smiley

  • #4   19. jul 2014 Kikker lidt nærmere på det SBK..
    Det var også det jeg havde tænkt mig, at udskifte det med det filter element der er i forvejen..
    Har ikke tænkt mig at købe 4 separate og sætte på hver carb, det er helt sikkert =P

    Karsten & D.
    Jeg tager en kikker på dem smiley


Kommentér på:
Suzuki Gsf 600 Udstødning og Filter

Annonce