{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K&N filter
  • #1   5. dec 2014 Du skal ikke men det er en god ide.
    Hvis du samtidig har en anden udstødning vil din cykel få lidt for fed blanding men der sker ikke noget ved det.


  • #2   5. dec 2014 1000 tak Kim for de vise ord

  • #4   5. dec 2014 Rolig rolig Allan det er jo stadig rigtig det jeg skriver jeg fik bare byttet rundt, selfølgelig er det magert !


  • #5   5. dec 2014 Hvis du montere gummi propen med det lille huld. Så er det svare flowet til org filter og skal ikke dyses om.

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #6   5. dec 2014 Og så får man så heller ikke noget ud af det,
    hvis den skal køre bedre skal der mere luft til, og så skal den også dyses til det.


  • #7   5. dec 2014 Altså man får jo det ud af det, at man aldrig mere skal skifte filter. Blot vaske det..

  • #8   5. dec 2014 Foxda smiley

    Du har en gammel MC med CV Karburatorer, der arbejder under konstant atmosfæretryk. Ingeniørerne har designet en air-box, for at undgå turbolens i karburatorerne.

    Du vil nu fjerne luftfilter kassen og sætte et åbnet filter på med mere luftgennemstrømning, selv vindpåvirkning vil blæse ind og "generer" din vacum membran. NETOP derfor, kommer det ikke til at fungerer og at dyse sig ud af det, vil bare give dig en dårligere cykel med en ikke konstant fyldningsgrad. Ujævn motorgang og dårligere benzinøkonomi.

    Man kan undrer sig over, hvorfor det her bliver solgt med garanti om at det duer.. det driller for samtlige, der har kastet penge efter KN skrammel.

    # Den kommer til at larme mere, med garanti
    # Den kan gå, når der ikke er vindpåvirkninger omkring indsugningen (nærmest et ikke eksisterende fænomen)
    # Du kan vaske et filter, du ikke får glæde af... smart nok?!
    # Det kan ikke betale sig, at kaster penge efter KN filter op imod, at skifte et aftermarket OEM filter, de 5-10 gange i MC'ens levetid... (køb og smid væk)

    Bring the Rain smiley


  • #9   5. dec 2014 Kjøller det lyder som om du har forstand på det så jer vil tage imod dine ord og spare de penge og tak for hjælpen


  • #10   5. dec 2014 Kjøller det er altså cirka det værste vrøvl nogensinde. Min FZR 1000 med vacuum karbs kører PISSEGODT med K&N clamp on filtre og Dynojet kit og åben potte. Trækker stenhårdt og lineært helt nede fra 50 kmt i højeste gear. Jeg bor i vestjylland hvor det indimellem blæser lidt og jeg kan altså ikke hverken høre eller mærke på motoren når der kommer et vindpust. Ydermere går den næsten 50 km længere på en tankfuld end den gjorde standard. Tag det som lidt hands-on erfaringer til at holde op imod ingeniør teorierne smiley

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #11   5. dec 2014 Kjøller dette filter er altså til at sætte ind i den originale boks,
    og ikke clamp ons, det gør en forskel.


  • #12   5. dec 2014 Der er selvfølgelig altid delte meninger om KN filtre kontra originale papirfiltre. Jeg vil ikke udelukke at det det kan give flere hestekrafter i kombination med mere benzin og en anden udstødning, Hvis du kun skifter filteret holder jeg på, at du ikke kan mærke det på din motorcykel...så hvorfor gøre det. Jeg har set flere luftfilterkasser monteret med KN filtre, hvor der var sand på den forkerte side af filtret..lækkert!
    Brug dine penge et andet sted...bare min mening.


  • #13   5. dec 2014 Min gamle mc, som var en gsx600f fra 03, kørte fremragende med KN filter og Venum sportspotte og havde tilmed den ondeste snerren, når den kom over 7000 omdrejninger smiley

Kommentér på:
K&N filter

Annonce