{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.265 visninger | Oprettet:

Kawasaki D-tracker tuning {{forumTopicSubject}}

Hey Motorcykelgalleri! smiley
Jeg har lige købt mig en Kawasaki D-tracker 125, som jeg godt kunne tænke mig at give lidt mere fart på toppen. Jeg må desværre kun køre med max 15 hk med mit A1-kørekort.
Den render lidt under 100 km/t med sine sølle 10,5 hk.

Nogen der ved, om man kan pille nogle begrænsninger i den, eller om man evt. kan få en sportsudstødning fra en dansk hjemmeside? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki D-tracker tuning
  • #1   28. maj 2015 Glem det.

    Det kan ikke betale sig. Du kan sætte en udstødning på men det kommer ikke til at gøre andet end at larme.

    Der findes sikkert også et big bore kit, men med mindre du har penge og skills kan det ikke betale sig.


  • #2   28. maj 2015 Jaer okay, har ikke nok skills til at skifte cylinderkit. Tror du ikke det vil give lidt, hvis man tog begrænsninger i f.eks. luftfilter, karburator eller udstødning (hvis der er nogle)?

  • ålle
    ålle Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 2 Svar: 34
    #3   28. maj 2015 Få en ubegrænset cdi, så den kan tage nogle omdrejninger.

  • #4   28. maj 2015 Axel, jeg tvivler på det ville gøre den store forskel. Nu kender jeg ikke modellen, men jeg har haft storebroren (KLX250) som jeg lavede alt muligt ved, det eneste der gjorde mærkbar forskel var cylinder-kit og det kostede kassen.

  • #5   28. maj 2015 I orden. Tak for svar smiley Jeg må se om jeg finder ud af noget

  • #6   28. maj 2015 Der findes et 188 kubik kit, der giver den 21 hk. Det er med FULD tuning, dvs. knast, porteret top, udstødning, høj komp stempel osv. Hele svineriet.

    Kittet koster 6 knapper i USA, dertil kan du så påregne diverse afgifter.. og det ender på ca 10.000 danske kroner.

    Jeg har lige købt (skal faktisk ned og hente den nu) en udstødning til KLX 125 fra 2009. Aner ikke om den passer endnu, men chancen er rimelig god. Kan vende tilbage når jeg (forhåbentlig) har fået den monteret. smiley


  • #7   28. maj 2015 At montere cylinderkit er nok lidt for stor en mundfuld for mig, men du må meget gerne skrive, når du har monteret din udstødning smiley

  • #8   28. maj 2015 Jeg har sat fuld arrow sportsudstødning på min cbr 125 r og fået den dysset i ved Skjern mc det gav lidt bedre acceleration og 10 km/t mere på toppen, nu er det ikke nok så jeg bestiller en 170cc kit hjem når sparegrisen er klar til det også bliver den dysset ind ved Skjern mc

  • #9   28. maj 2015 Cylinderkittet er ikke galt, da det meste er gjort for dig. Det er mere de små 10k det koster, og det er sgu ikke det værd. smiley

    Udstødningen passer ikke. Den skal modificeres 3 steder, som nok bliver gjort i weekenden.


  • #10   28. maj 2015 Puha det er dyrt, 170 cc malossi kit koster 2700 til min cbr 125r sendt fra Italien

  • #11   28. maj 2015 Det her er inklusiv knast, cylinder, høj kompressionsstempel, ventiler og fjedre osv. Komplet tuning. Portering af topstykket også. smiley

Kommentér på:
Kawasaki D-tracker tuning

Annonce