{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

4-1-2 udstødning {{forumTopicSubject}}

går og overvejer at lave helt ny udstødning til min z750 fra 2010 ... 4-1-2 ... har 2af de samme bagpotter liggende. vil det være grimt eller ?? .. er rustfast klejnsmed .. så kan lave alt selv .... ved godt cyklen skal køres ind når hele udstødningen er færdig ... men er der nogen ting jeg skal være opmærksom på ...???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4-1-2 udstødning
  • #1   27. okt 2015 Lavede selv min tidligere Bandit om til 4-1-2 da jeg går ind for symmetri (se evt mit album). Ser skide godt ud med dobbelt potter og det lyder også dobbelt så godt... smiley
    Kan du lave det hele selv er det bare at komme i gang efter min mening. Nu kender jeg ikke den model godt nok til at vide og du kommer i problemer med centerstøttebenet... hvis du altså har sådan et... Ellers er det straight forward...


  • #2   27. okt 2015 der er ingen centerstøtteben på min model ... så ingen problem der .... .. men tror jeg går igang når cyklen bliver sat i vinterhi. .. kommer højst til at koste mig en lille tusse basse.. at lave ...

  • #3   27. okt 2015 og det er med læser skåret rør .. og flanger

  • #4   27. okt 2015 Godt idé med vinterhi. Og en tusse er billigt, men sådan er det jo når man selv kan arbejde med tingene smiley Lav evt et album med det færdige resultat

  • #5   27. okt 2015 vil jeg gøre ... ja tiden nærmer sig vinterhi ... med de kolde dage ... det er dejligt at man selv kan lave det ... for man tan ikke købe en udstødning 4-1-2 til min model .... den laves bare ikke ....

Kommentér på:
4-1-2 udstødning

Annonce