{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

gsx 550 es fin justering hjælp {{forumTopicSubject}}

hej alle. Jeg har brug for lidt expert råd. Jeg har gsx 550 es med en del modifikationer, men har et problem med tomgang. motoren er sat op med åbne filter bygget i tragt. sports modificeret udstødning og nyligt justeret carb. den er justeret ind med nye dyser både pilot og hoved dyser. den kører fantastisk med super optræk. problemet er at hvis jeg giver gas og lader den trække op i fart for derefter at slippe håndtaget så dør den. hvis jeg lige ingen den dør giver den hurtigt gas og slipper igen så holder den tomgang. tomgang skrue står så nøjagtigt at giver jeg den mere går den for højt og går ikke ned, skruer jeg mere ned Vil den intet. der er nye tændrør med fin musegrå kulør og ventiler med mere er også ok. Skal lige siges at carb er med 2 carb på 4 cylindre så har kun mulighed for at måle vacuum på de yderste carbs. indsugnings gummi er intakt ingen holder. Er der nogen der har et bud på hvad der kan være der driller tomgang. har søgt på forum men har ikke fundet en brugbar løsning...
vh Tommy..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsx 550 es fin justering hjælp
Kommentér på:
gsx 550 es fin justering hjælp

Annonce