814 visninger
|
Oprettet:
K&N filter, slip-on og jetkit kontra std. filter? {{forumTopicSubject}}
Som regel hedder det sig at de 3 ting går hånd i hånd. Men har problemer med turbulens omkring luftfiltret på min gamle CBR600 F2, og kan læse at det er noget er er set før. Men kan den ikke lige så godt køre med std luftfilter, som den kan køre med K&N indsatsfilter?
På rullefeltet kører den uden problemer, men på vejen pludrer den og tøver i 5. og 6. gear.
nov 2012
Følger: 14 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
nov 2012
Følger: 14 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.310
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 377 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.710
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 228 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.593
...K&N filteret skulle gerne give et bedre flow - som jo er godt hvis resten af systemet er kørt ind efter det.
Har du prøvet med std. luftfilter? Ellers er det nok et andet sted i setup'et.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 377 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.710
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
Har ikke prøvet med std. filter nej, cyklen er kørt ind på helt med K&N filter, jet-kit og kort bagpotte.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.562
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
Den er heller ikke at finde på nogen splittegning?
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
Ellers klip et stykke plastik af en gammel dunk, og strips det fast, nede bag kronrøret og over køleren og hen til topdækslet, men selfølgelig med lidt afstand til luftindtaget.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 76 Svar: 421
K&N filter, slip-on og jetkit kontra std. filter?