{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

GSF 650 Bandit - power commander? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Min far ejer en skøn Suzuki bandit fra 2008. Vi har snakket om at få sat en power commander på den og få den kørt ind.

Men er der nogen som ved hvor meget det hjælper på denne model? Er det dét værd, når motoren ikke er større end den er? smiley

Desuden søger vi en bundkåbe til den. Men kvaliteten skal være god. Har I nogle gode forslag til hvor sådan en kan findes? Så det ikke er en billig Kina kåbe.

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSF 650 Bandit - power commander?
  • #1   16. jan 2017 Bundkåbe findes original - se min.
    Der findes også en masse andre alternativer.
    Måske SB Fiberdesign har en. Ellers mener jeg Ermaxx laver en.

    Powercommander...
    Hvad er det du vil ha ud af det? Er der områder, hvor du mener den ikke opfører sig ordenligt?


  • #2   16. jan 2017 Original koster bare en del - derfor vi ville se på andre alternativer smiley

    Den kører godt - men den kan vel altid køre bedre, og det er dét som er målet. Mange påstår jo at det er som at få en helt ny MC nærmest, med en PC. Har ikke kunnet finde så meget på nettet, udover at den skulle køre for magert ved mellem gas og for fedt ved fuld gas, for at opfylde euro krav.


  • #3   16. jan 2017 Måske du kan være heldig at finde en brugt - google noget mc-ophug og søg på DBA osv.

    Well, hvis jeg stadig havde min, så havde jeg ikke gidet at kaste en PC efter den.
    1250'eren kan vist komme til at yde en del mere/køre bedre med indkøring + div. mods., men kan ik huske jeg har hørt om noget lign. ved 650'eren.


  • #4   16. jan 2017 okay. Tusind tak for dine svar i hvert fald. Der er lidt at gå videre med smiley

  • #5   17. jan 2017 Mht. underkåbe/plov har jeg selv sat en Puig på som jeg er ret tilfreds med.
    Monteringen var super nem og der skal ikke tilpasse/skæres i noget smiley



  • #7   19. jan 2017 Evt kontakt FV Motor, han lever af at rulle mc ind.

Kommentér på:
GSF 650 Bandit - power commander?

Annonce