{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akrapovic Yamaha
  • #1   17. jan 2017 Hvorfor et must? Den bliver ikke vildere af det og det larmer bare mere og så koster det penge! Hvis du endelig vil spilde mammon så kig i england hvor de er meget billigere.

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #2   17. jan 2017 Det er ikke et must, men den lyder lidt trist uden. Har titanium kittet på min. Vær Obs på at det der Carbon kit ikke er godkendt og skulle larme af helvede til. Du smider også nogle kg og får et par heste men det er ikke mærkbart.
    Hvad der derimod er et must ihvertfald hvis du kører banedage eller generelt "friskt" til i svingende er en opgraderet affjedring. Der ville jeg lægge mine penge inden udstødning.
    Mvh Christian


  • #3   17. jan 2017 Kan du sende et link til en affjedring opgradering?

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #4   17. jan 2017 Søg på Google der er masser af muligheder. Ohlins laver en fin bagdæmper der hedder noget med st46... Den kan du nemt finde. Til forgaflen kan du køre den billige løsning med nogle bedre/hårdere fjedre og mere dæmpning (og langt lmindre kænguru bremsedyk ved hårde opbremsninger) eller et fuldt justerbart cartridge kit (dyrt)
    Som andre har skrevet hvis du selv bestiller hjem og monterer er Englanf et godt bud pt. Grundet det lave pund.


  • #5   17. jan 2017 Hej, jeg har selv akrapovic titanium på min mt 07er, hvilket jeg synes giver den en frisk lyd, uden at være for voldsom, medmindre man piller db killeren ud af den, så kommer den virkelig til at brøle smiley fik monteret min ved forhandleren hvor de samtidlig fik kørt udstødningen ind til maskinen, jeg er bestemt ikke skuffet, synes den tager gassen meget bedre, og der er ikke rigtig nogle "døde" punkter mellem gearskift, prøv evt, en cykel hos en forhandler som har en til at stå som er monteret med akrapovic.. men der findes også mange andre valgmuligheder end den dyre akropovic...
    tjek evt, http://bike-netshoppen.dk/category/mt-07-828/ de har flere forskellige udstødninger til modellen smiley


  • #6   17. jan 2017 http://hyperpro.com/mt-07-streetbox-available/
    Jeg har selv købt en streetbox til min SV650 og det er "happiness" for alle pengene.


  • #7   17. jan 2017 Kører med kulfiber udgaven på min.. fin potte.

    Men invester i en boosterplug, det er det bedste du kan gøre for den cykel..
    Så er den meget lækrere at køre på..
    Nemmere at dosere gas etc.


  • Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

    Emner: 2 Svar: 60
    #8   18. jan 2017 Hyperpro affjedring kan anbefales. Fik det lavet på min gsxr sidste år og det er jeg meget tilfreds med!

  • #9   18. jan 2017 Tillykke med den nye mc smiley

    Du kunne også tage et kig på udstødning fra Arrow, kan kun anbefales.

    Mht. affjedring så er Nitron også et godt alternativ. De bliver fremstillet specifikt til dig. Tag evt. en snak med Pro-motor, der er dansk servicecenter, ellers kan de også bestilles direkte fra fabrikken.

    Boosterplug har jeg ikke den store fidus til. Det eneste den gør, er at snyde termostaten til at tro det er et par gradere koldere, så den ændrer lidt på blandingen. Er det en mc du har tænkt dig at beholde et par år, så overvej i stedet at få den kørt ind i ECU'en. Tag evt. en snak med FV motor.


  • #10   18. jan 2017 takker for alle bud.. Jeg har fundet akrapovic i UK til en god pris, så tænker det bliver den medmindre forhandlere jeg har købt cyklen hos kan lave en skarp pris..

    Ang affjedring så afventer jeg lige til jeg har prøvet den originale..


  • #11   19. jan 2017 Og så få den lige kørt ind når du nu skifter ??

    Som 9 også er inde på ??


  • #12   19. jan 2017 Du skal da have den nye Termignoni i carbon og sort, den er pivfræk!
    Og vist noget billigere en Akrapovic.
    Topkvalitet og noget billigere end førnævnte.
    Jeg mener en komplet med løs DB killer koster under 5895,-, men du må ikke hænge mig op på prisen.
    http://termignoni.it/en/product-category/yamaha-en/mt07-en/


  • #13   19. jan 2017 fandt lige denne video

    https://www.youtube.com/watch?v=l8h_r3kIuuk

    Giver et meget godt indblik i hvordan de forskellige lyder..

    Ixil uden DB lyder sku også fint


  • #14   20. jan 2017 Kasper Q
    Hvorfor udtale dig negativt om noget du åbenlyst ingen erfaring har med..

    Jeg kører selv med en og den gør underværker.
    Og søger man lidt på nettet vil man hurtigt opdage at folk generelt kun har godt at sige om denne.

    Og nej den snyder ikke termostaten til at tro noget som helst..

    Tror du skal sætte dig lidt mere ind i produktet..

    Den snyder Temp føleren til at tro at der er 20' koldere, så indsprøjtningen leverer en federe blandning, derved opnår man en mere optimal forbrændning, 6-8% frem for den magre blanding nyere mcere er tvunget til at køre med.


  • #15   21. jan 2017 XL
    Jeg skriver blot at jeg ikke har den store fidus til booster plug, ikke andet.

    At du skriver at jeg ikke har forstand på hvordan produktet fungerer, forstår jeg ikke. Det jeg skriver er jo netop det samme som du skriver, temp. føler bliver snydt til at tro at det er koldere og justerer blandingen derefter. Hvor er det jeg har taget fejl?

    Det kan sagtens afhjælpe nogle problemer med on/off gas men har langt fra samme effekt som at få kørt mc'en ind i ECU.


  • #16   21. jan 2017 XL

    Det lyder nu heller ikke til du har den vilde forstand på produktet.

    En moderne indsprøjtningscykel kører for det meste kun for magert udvalgte steder i spektret - nemlig der hvor emissionskravstestene bliver lavet.
    At øge blandingen med 6-8% over hele linjen vil give dig for fed blanding andre steder.

    Specielt på MT serien hvor cyklen kan køres præcist ind i original ecu, mener jeg det er det eneste rigtige at gøre. Du har ikke en skid kontrol over hvad der foregår med sådan en boosterplug.

    Men det er heldigvis et frit land hvor man må gøre hvad man vil med sine egne ting smiley


  • #17   24. jan 2017 kasper Q

    Det er jo sådan set ligegyldigt for trådstarter hvad du har fidus til, hovedsagen er at det fungerer, og faktisk fungerer overordentligt godt.

    Du skriver at den snyder termostaten..
    Hvordan vil du få noget som helst til at snyde en mekanisk del til noget den ingen indflydelse har på..

    Theiz
    Jeg har tilpas nok viden om produktet til at jeg ved at det fungerer.

    Og tilpas nok viden til at vide at til den pris så bliver det boosterplug til hver en tid.

    Og nye motorcykler kører magert over hele feltet, nogle stedet mere magert end andre, så de 6-8% er kun en god ting, eneste ulempe er at det koster på forbruget.


  • #18   24. jan 2017 Boosterplug er noget amatør gøgl...

    Alle nye cykler får for lidt brændstof, pga de ulidelige miljø krav. Boosterplug giver mere brændstof UDEN hensyntagen til den opsætningen på den aktuelle mc ( udstødning,luftfilter )
    Det følesgivet vis bedre end std. Men er langt fra det optimale. Rigtig mange nye cykler kan flashes i orig ecu så man sparer pc...

    Få den rullet og justeret af en pro !!


  • #19   26. jan 2017 Boosterplug er en god og billig løsning på et problem pga. alt for mager blanding.
    Så at lukke lort ud om at det er en amatørløsning, er jo direkte dumt!

    Ja hvis man ønsker det optimale og at betale mange gange mere, så får man den selvfølgelig rullet ind..

    Men er ønsket at man bare gerne vil have en motor der ikke føles som om at man har kastet et jordanker hver gang man slipper gassen, så er en boosterplug rigelig fint..




Kommentér på:
Akrapovic Yamaha

Annonce