{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Chip tuning af ældre MC?
  • #1   19. nov 2017 Den kan ikke chiptunes. Den boks der sidder på styrer kun tændingen ud fra et signal, så der er ikke rigtigt noget at hente.


  • #2   19. nov 2017 smiley smiley smiley Chiptune en gammel karburator cykel smiley smiley smiley

  • #3   19. nov 2017 Der skal nok være en af de der online chip tuners på facebook der fortæller dig de kan gøre det for 3000... uden rullefelt.... møder op på din adresse og importere en fil og bank magic...

  • #4   19. nov 2017 dagens grin smiley

  • #5   20. nov 2017 Tror du skal lade være med at røre cyklen overhovedet, når du ikke har mere indsigt i mekanikken!

  • #6   20. nov 2017 man kan sige at han har 33 år til at få den indsigt før han når din alder. Så kan det være han kan lave en ligeså deprimerende kommentar til den næste unge der ønsker at lære om sin motorcykel.

  • per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 79
    #7   20. nov 2017 ja elias om 33årer det jo nok el på mange af de nye mc og have en tilladelse til at køre med forbrændingsmotor måske ?. hvem ved

  • #8   20. nov 2017 Jeg havde en DR 650 fra 1993, og til den kan man købe en forbedret CDI som efter sigende skal give en jævnere og bedre motorgang. Om det passer vil jeg lade stå hen i det uvisse.

  • #9   21. nov 2017 Man kan få forbedret cdier til de fleste maskiner der giver en mere jævn motorgang, har selv en på transalpen. Men at kalde det tuning er nok lidt misvisende og flere hk får man bestemt ikke. Det gav heller ikke det store på km/l

  • #10   21. nov 2017 Start med følgende:

    Grundig rens (gerne ultralyd) af dine karbonader.
    Grundig justering (evt jet-kit, hvis muligt) og sync af dine karbs.
    Nye tændrør
    Nye tændkabler
    Nye tændspoler. Evt Dynatek.
    Ignition advancer, hvis den har elektronisk tænding, ellers Dynatek Electronic Ignition.
    Evt skift til anden udstødning og luftfilter. Og husk at få den kørt prof ind.
    Opgrader bremser og affjedring.

    Alternativt kan du finde en 1100 motor og se om den passer over i stellet.


  • #11   22. nov 2017 Tak jabbekot, nu har jeg noget konkret at gå efter smiley Og tak Elias, for at tage mig i forsvar, det er jo netop fordi jeg gerne vil lære at jeg spørger. Jeg har pillet hele ledningsnettet af og markeret hvor de forskellige stik skal sidde. Fordi den trækker strøm fra batteriet, så min plan er at finde ud af hvad det er.

Kommentér på:
Chip tuning af ældre MC?

Annonce