{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

KN filter + jetkit + potte {{forumTopicSubject}}

Jeg synes jeg mangler en lille smule power på min bandit 650 N og tænkte om ovennævnte kombination vil gi mig måske de sidste 10 % jeg føler der mangler ? Alternativt overvejer jeg at købe en anden maskine men synes jo altså at min bandit kører virkelig godt så hvis det for rimelige penge kan lade sig gøre at få lidt mere ud af den, så vil det være mit bedste bud.

BC


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KN filter + jetkit + potte
  • #1   10. mar 2008 Nu da det er en rimlig nu cykel kunne en power-kit som du nævner være en god ide.
    Det er bare dyrt at få lavet så man skal tænke sig om. En så "lille" motor vil køre og trækker bedre men den vil stadigæk være en "lille" motor.

    Prøv at tjekke hvad potte + filter + powercommander koster dertil skal du lægge timeløn og map. Så det løber hurtigt op......

    Skulle du have power men samme stil - så er en CBF 1000 en fed og god maskine. Den har 97 NM og 98 HK. og tækker som en okse. :O)


  • #2   10. mar 2008 Jeg er lige ved at kigge på en blade fra 94 men synes godt nok at den er et temmelig stort spring. Fohandlere jeg kigger hos har både en cbr900rr og en kawa zx6r fra 96 og de koster stort set det samme så det kunne være bud på maskiner hvor der absolut er power nok

  • #3   10. mar 2008 Drop det HK fis og gå efter noget med NM. Når du først har prøvet en mc med meget NM og en del HK så er du bare klar over at det er NM som holder...... :OP

  • #4   11. mar 2008 Ville en Bandit 1200/1250 ikke være nærliggende, såfremt du vil have mere power? Jeg blev ihvertfald begejstret for min udskiftning fra 600N til 1200N...

  • #5   15. mar 2008 jeg har en 900 RR blade den er der rimeligt liv i det er en fin maskine til billige penge

  • #6   16. apr 2010 Vil også mene at en GSF 1250SA er vejen at gå i dit tilfælde... Men tuning er jo også en vej frem... Specielt hvis det er i mellemområdet, din MC mangler kræfter, giver nok næppe det store i top-effekt...

Kommentér på:
KN filter + jetkit + potte

Annonce