Suzuki GS 500 E
Stem på min MC!Yamaha XT
Fed farve! Også en bundsolid mc. Har selv en GSX 400 E fra 1981, som har lagt fundamentet til GS 500 E motorblok.
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1995
Årgang:
1982
Motor:
2-cylindret luftkølet 4-takts motor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler,
2 ventiler pr. cyl.
Boring: 74 mm.
Slaglængde: 56,6 mm.
Slagvolumen: 487 ccm.
Kompressionsforhold: 9:1.
Maks. Effekt: 52 hk / 32,2 kW ved 7800 o/min.
Maks. moment: 41,2 Nm ved 7800 o/min.
2 stk. 33 mm mikuni karburator.
Stel Dobbelt lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 63,5°. Efterløb: 106 mm. Akselafstand: 1410 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 39 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 118 mm.
Bremser For: 1 stk. 310 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Bag: 250 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Dæk og fælge For: 110/70-17 på 3,00" støbt fælg.
Bag: 130/70-17 på 3,50" støbt fælg.
Mål og vægt Totallængde: 2075 mm. Sædehøjde: 790 mm. Frihøjde: 155 mm.
Tankkapacitet/reserve: 17/3 liter. Egenvægt: 169 kg.
Vægt/kraft forhold 3,25 kg/hk
Motor:
Bundsolid 550 ccm
Hestekræfter:
Den har 52hk, men droslet til 34hk.
(må kun køre lille mc)
Hestekræfter:
38
Fælge:
Størrelse 17" Brede 3" støbt fælg sort lakeret
Fælge:
Dæk:
110 / 70 - 17" BT 45
130 / 70 - 17" BT 45
Dæk:
Topfart:
0-100km/t på 6,5sekund
165km/t
Topfart:
ca. 140 km/t
Tuning:
Mørke blink
Orange rim stripes
Tuning:
Helt original motor. Det er simpelt ikke nødvendigt at pille ved den. Den kan klarer alle skrænter og mudderhuller.
Styling:
yamaha tdm 900 baglygte
Skjolde er malet i rigtig flot Kawasaki orange.
Mørke blink
Orange rim stripes
Styling:
Ekstraudstyr:
Ekstraudstyr:
Bemærkninger:
Sådan så den ud hos tidligere ejer.
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=33992
Bemærkninger:
Jeg er superglad for min XT'er. Den er driftsikker, billig i indkøb, slidt og dermed ikke ømtåelig for slag og ridser. Det er fedt bare at bruge sin mc.