{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

KTM ER 600 LC4 *SOLGT* [Tidl. motorcykel] 1988

3.448 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jakob S
Mand | 51 år | Oprettet: 12. dec 2007


KTM ER 600 LC4 *SOLGT*

Årgang:
1988
Motor:
620 LC4 SC motor. Bygget om til stort oliekredsløb. Født medDell'orto PHM40SD karburator. Nu monteret med Mikuni BST40 Karburator for roligere motorgang
Hestekræfter
Ydelse: tjaahhhh ca.50-55 hk vil jeg anslå....
Fælge
Eger/alu
Dæk
Metzeler Sahara 4 for. Metzeler Sahara 3 bag
Topfart
141 km/t
Tuning
FMF bagpotte og LC4 620 SC motor, der er øget til 625cc, Titanium plejlstang...
Styling
Bagskærm og sæde fra EXC
Ekstraudstyr
NIL
Bemærkninger
Tjahh så blev den synet og toldsynet (16 APR 2008) og nummerpladen kom på. Den er ikke så køn men kører ganske godt. Har testet den på en enkelt muddertur i øvelsesterrænet på Høvelte kaserne :-))))) 13 marts 2009...FREDAG den 13. sikke en SKOD dag. Var på vej hjem fra arbejde da stemplet satte sig. Er som svejst i cylinderen, øv altså.... MAJ 2009 Motor udskiftet.
Kommentér på:
KTM ER 600 LC4 *SOLGT*
  •   24. apr 2008 Nr. plade
    HURRAAAAAAA !!!!!!! Så er afgiften betalt (10410 gode danske kroner) og så en plade til 590,- ialt 11000 og geden står med en dansk plade på :-))))))


  •   16. apr 2008 SYNET !!!!!
    Så kom den store dag hvor bæstet skulle til syn. Forud for syn har jeg skiftet: Vandpumpe (elektrisk, så en fra en VW Transporter blev moklet ind i kølekredsen), Stoplyskontakt (den er originalt monteret med en kontakt der aktiverer ved tryk i bremsevæsken. Er blevet skiftet til en der aktiverer ved træk), hele strømnettet er blevet "re-wired" da lys, blæser, etc. skulle trækkes over batteriet og ikke spolen i generatoren, og sidst men ikke mindst en ny forlygte. Den gik igennem uden anmærkninger, så nu er næste skridt at få søgt afgiften :-(((


  •   17. feb 2008 Første prøvetur.....
    Så kom dagen for den første prøvetur. Har aldrig kørt på den, da der var en del ting der skulle fikses på den først. Selvom forlygten ikke er monteret endnu, dristede jeg mig alligevel til en tur rundt i kvarteret - Hold da k... en giftig satan. Går uden det mindste på baghjul (med hjulspin på græs) ved den mindste gasgivning i 1. og 2. gear. Koblingen har lidt svært ved at slippe, men jeg håber at et olieskift til en syntetisk olie vil afhjælpe det (p.t. er det den olie der var på den da jeg købte den og den trænger ihvertfald til udskiftning) ellers er koblingen nok røget (håber IKKE........). Næste skridt er ny forlygte da parabolen næsten ingen reflektor har tilbage, samt en stoplyskontakt til bagbremsen smiley


  •   4. feb 2008 Speedometer
    Hej Casper T. Det skulle være nemt at montere. Jeg har endnu ikke monteret det, da jeg lige skal til toldsyn og vil gerne have dokumenteret de originale km (82399). Jeg købte det for 70 € incl. forsendelse. det har været brugt lidt, men det betyder ikke noget for mig. Det monteres med en magnetføler i forhjulet, så det passer mig perfekt da min "snegl" til speedometeret i forhjulet er defekt. Jeg måtte søge lidt efter monteringsvejledningen, men har den nu :-). Mit speedometer er ikke så stort (model XR-SA). Har lagt et billede under min MC profil. Mvh Jakob


  •   3. feb 2008 Speedometer...
    Jeg kan se at du har haft skrevet en annonce om et KOSO speedometere...
    Jeg har et par spg. som jeg håber du kan hjælpe mig med...?

    Er det nemt nok at montere? Og hvad måtte du give over ebay? Jeg kunne godt bruge et på min Gs 500... Den er blevet bygget en smule om men et fedt speedometer mangler! Har du et billede af det?

    Vh Casper!


  •   20. jan 2008 Bolt i bagsvinger
    SÅ kom den endelig ud, bolten i bagsvingeren (efter 2 dages nørklen). Måtte fremstille en slags hul/rørbor uden centrering, daboltstumpen jo skulle gu ind i boret og det skulle skære akurat udenom. Lavede det af en 11 mm rørdorn, påsvejset en lang 8 mm bolt (uben hoved). Herefter borede jeg rørdornen op til 8,5 mm (så den knækkede bolt passede indeni) og skar tænder i dornen med en Dremel. Efter at have filet tænderne op 6 gange under forløbet og genopladet boremaskinen 4 gange kom jeg endelig igennem de 1,5 cm aluminium (havde knækket 3 bor og en hærdet udtrækkerdorn i hullet undervejs). Nu skal hullet bare skæres op til 12 mm fingevind og en helicoil (eller ihvertfald en slags) skrues i, så er jeg på sporet igem...HURAAAAA


  •   5. jan 2008 Kædekit
    Ja, så er turen til skift af kædekittet kommet. Det er sq ikke lige til at finde stumper her i DK, så det bliver stykket sammen af lidt fra andre mærker. Eneste "problem" er bagtandhjulet, som jeg nok bliver nødt til at skaffe i Tyskland smiley Køler er på vej fra Ebay, Tyskland. L... venstre justerbolt til justering af baghjulet i bagsvingeren knækket..... Hmmm igang med boremaskine.....:-(((


  •   27. dec 2007 ::
    Ja den havde jeg sq været forelsket i længe, så nu blev det smiley


  •   27. dec 2007 velkommen til
    Så købte du den alligevel...


  •   27. dec 2007 smiley
    Takker..... Det BLI'R den ihvertfald smiley


  •   27. dec 2007 ----
    fed kværn


Annonce