Honda Repsol 4RT Trial 2009
8.765 visninger
|
Oprettet:
Honda Repsol 4RT Trial
Årgang:
2009
Motor:
Vandkølet 4-takt 4-ventil SOHC single
249.1ccm.
Carburation PGM-FI Elektronisk Indsprøjtning
Benzin kapasitet 2 Liter ca. 3 timers kørsel.
Ingen batteri, sparet væk pga. vægt. Første træd på kickstarteren laver strøm til benzinpumpen, cyklen starter derfor 2 gang :0)
Elektrisk system:
Ignition System Computer-controlled digital
tansistorised with elecronic advance.
Hydraulisk Kobling, betjenes med 1 finger.
5 Gear
249.1ccm.
Carburation PGM-FI Elektronisk Indsprøjtning
Benzin kapasitet 2 Liter ca. 3 timers kørsel.
Ingen batteri, sparet væk pga. vægt. Første træd på kickstarteren laver strøm til benzinpumpen, cyklen starter derfor 2 gang :0)
Elektrisk system:
Ignition System Computer-controlled digital
tansistorised with elecronic advance.
Hydraulisk Kobling, betjenes med 1 finger.
5 Gear
Hestekræfter
ca. 20, betyder ikke så meget da vi mere bruger moment.
Kan holde stille i 4 gear og trække den på baghjul på de første 15 cm. og derefter øge farten til 60 km/t stadig på baghjul. det er da moment :0)
Kan holde stille i 4 gear og trække den på baghjul på de første 15 cm. og derefter øge farten til 60 km/t stadig på baghjul. det er da moment :0)
Fælge
Speciel D.I.D fælg med eger der bliver samlet på midten for at sikre tæt fælg for tubeless dæk. Let at skifte eger hvis de knækker.
Dæk
Front: Michelin 21x2.75
Bag: Michelin 18x4.00
Bløde som lakrids 0g med kun 0.3 i dæktryk har man fat :0)
Bag: Michelin 18x4.00
Bløde som lakrids 0g med kun 0.3 i dæktryk har man fat :0)
Topfart
Ca 100 km/t
Tuning
Standart, med det vi kan i Danmark er der rigeligt i sådan en kværn.
Styling
Jitsie Fatbar styr, 5 mm højere end standart..
Jitsie Bagerst kædehjul.
Kulfiberdele hist og pist.
Jitsie Bagerst kædehjul.
Kulfiberdele hist og pist.
Ekstraudstyr
Repsol 09' Special Edition.
Jitsie Alu Fodhviler med stålstifter for bedre fodfæste og lavere vægt.
Jitsie Alu Fodhviler med stålstifter for bedre fodfæste og lavere vægt.
Bemærkninger
Trial, kanon sjov sport som nu vokser hurtigt da både unge og gamle har fundet ud af hvor sjov det er. Det er lige udfordrende om man er 10 år eller 50 år for vi har jo alle en grænse der skal afprøves. Da det så tilmed med garanti er verdens billigste MC-sport kan det jo ikke blive bedre.
Har du ikke prøvet trial har du noget at glæde dig til.
Skal du prøve så gi et praj.
Har du ikke prøvet trial har du noget at glæde dig til.
Skal du prøve så gi et praj.
Honda Repsol 4RT Trial
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 51
Hej ole..
Synes jeg har set noget om, man kan få tank og sæde til sin trial, hvis man skal køre over længder områder.. Hvis man skulle en tur til udlandet og køre i bjergene..
Ved du hvor man kan købe sådan noget ? for nu synes jeg ikke jeg kan finde noget om det ...
http://www.rickramsey.net/Cota4RTlg/SeatTank2.jpg
Lasse.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1
extre høj herfra gir du ik igen
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 3 Svar: 11
suuper fee trial (;
den er æder dæme nice (;
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3
min gas gas er til salg hvis det var noget
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 1
Det er super billigt, da det faktisk ikke koster noget at køre når du først har cyklen. Cyklen taber heller ikke sin værdi som alt andet med motor.
Du ksn få cykler i alle prisklasser, men køber man noget til omkring 20K kan man køre på det i et år uden at det koster noget.
Jeg har på den sidste cykel jeg havde fra ny, udskiftet bremseklodser for og bag til 150 kr. så skiftede jeg bagdæk efter norgesturen, det kostede 880kr, det er alt jeg har brugt på et år.
En cykel til 20K kan så efter et år koste ca. 17-18k, så det kan jo ikke gå helt galt.
Vil du ud og prøve kan du bare komme forbi, så kan du prøve min cykel. Vi træner hver weekend, det kan du se mere om på min hjemmeside.
jun 2007
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 74 Svar: 231
Lækker lakering du har fået den i der:-) Og velkommen til med den nye cykel... Hvad kan man egentlig komme igang med at køre lidt trial for? Tænker på hvad sådanne cykler ligger i?
Mvh.
Mikkel
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 796
cool. ku være man sku lave en repsol chopper som næste projekt
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 1
Det er orginal repsol, cyklen er kun lavet i begrænset antal, vist 500 stk. i år med Repsol farverne.
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Den er bare flot.
Høj sendt
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 796
er den repsol stylingen orginal eller noget du har lavet ? ser ski godt ud på den.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 459
X-høj, hehe det er jo Repsol ;0)
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3
nice trial bike ;P
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 1
Cyklen er det dyreste af sin slags, den koster 60k, men så koster det også max 2000,- at køre et helt år i reservedele. Cyklen holder sin pris ganske godt, så jeg kan forsikre dig om at det er det billigste man kan give sig til med motor.
Skal du prøve skal du bare sige til, så finder vi også ud af det ;0)
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 1
Det gik sgu hurtigt, ca 2 min.
Om det så er cyklen eller bare et godt tidspunkt skal jeg lade være usagt.
apr 2004
Følger: 33 Følgere: 35 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
til fint stykke legetøj du har der
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 413
Du får lige en høj med på vejen...
Hvad koster sådant en der? synes de er mega fede og gad godt prøve at køre på sådant en
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 193
Hej Ole...
Så kom den nye på hva.... :o)
Vi ses på bakkerne....
Feet up...
Thomas