{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Dragstar xvs 650 Classic [Tidl. motorcykel] 2008

13.233 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Claus J .
Mand | 44 år | Oprettet: 11. jun 2007


Yamaha Dragstar xvs 650 Classic

Årgang:
2008
Motor:
2-cylindret luftkølet 4-takts V-motor med 2 x 1
overliggende kædetruken knastaksel.
2 ventiler pr. cylinder. Slagvolumen: 649 cm3.
Hestekræfter
Opgivet til en maks effekt på 40 hk (29,4 kW) ved 6500 o/m. Maks moment: 50,9 Nm ved 3000 o/m.
Fælge
Originale eger fælge, 16" for og 15" bag
Dæk
Metzler white whall
For 130/90-16
Bag 170/80-15
Topfart
Omkring 140, men det er absolut ikke behageligt.
Kører bedst ved 90
Tuning
Baron`s jet kit med 2 skjulte K&N filtre og Küryakyn krumtap udluftning, se montering af dette i mit fotoalbum
Thunderbike potter
Den har fået noget mere bundtræk, bedre tomgang og er blevet mere omdr villig efter ændringerne
Styling
Den originale lyse farve er skiftet til en perlemors hvid, derefter har alt fået klar lak.
Spartlet og cleanet bagskærm.
Luftfilterhus fjernet, og filtre mont. under tank
AIS system fjernet.
Bagerste fodhvilere og beslag fjernet.
Clear alternatives baglygte med blink.
Klar glas blink for.
Thunderbike sænknings sæt.
Thunderbike side monteret nr.plade.
Thunderbike potter.
LSL styr med indvendig kabelføring.
Rizoma spejle
Crome olie prop, original.
Lygte vesir, originalt.
Armeret koblingskabel, speedo kabel, bremseslange, gas kabel, originalt.
Bremse master cover er højglanspoleret.
Forgaffelben er højglanspoleret
Küryakyn boomerang frame covers.
Küryakyn greb klinger.
Küryakyn filter til krumtap udluftning.
Arlen Ness håndtag.
Granucci sæde.
Mapam fremflytter sæt.
Choker greb, drejet i rustfri stål og poleret.
Forreste motor ophæng lavet i rustfri stål og poleret. Formen er også ændret.
Holder til bremseplade forcromet.
Arm til bagbremse forcromet
Støttebens beslag forcromet
Ur monteret på kronrørsmøtrik.
Alu covers på topbolte på gaffelbro.
Div. beslag er blevet pulverlakket.
Div. bolte og beslag er udskiftet med rustfrie.
Ekstraudstyr
Født med startspærre
R1 bremsecaliper samt flydende bremseskive foran, det er noget der virker.
Bemærkninger
Planen var at lave en cykel der ved første øjekast ligner standart modellen, men som stadig skiller sig ud.
Synes selv resultatet er blevet rigtig godt, og er da også super glad for den.
90% af stumperne har jeg købt i USA, resten kommer fra Tyskland og Italien.

..SE OGSÅ I FOTOALBUMMET..

...............................FORGET THE METRO AND RIDE A RETRO...............................

SOLGT DEN 5/9 2010
Savner den allerede
Kommentér på:
Yamaha Dragstar xvs 650 Classic
Annonce