Victoria KR26 N AERO 1954
5.136 visninger
|
Oprettet:
Victoria KR26 N AERO
Årgang:
1954
Motor:
250cc med to afgange, mange andre kører tit med enkelte afgange!
Hestekræfter
? under 100 HK : )
Fælge
Originale fælge, ville gerne have dem forkromet med tiden!
Dæk
nye dæk, kender ikke størrelsen
Topfart
nok omkring 100kmt
Tuning
nej... hva skal jeg bruge det til?
Styling
den er bare flot...
Ekstraudstyr
sidetasker! ekstra støtteben, så man ikke behøver slide ryggen på centralbenet : )
Bemærkninger
har lige fået den og kan kun side at det er charmerende at tulle rundt på den! skønt
Victoria KR26 N AERO
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 20 MC-er: 7 Emner: 21 Svar: 47
at se på. Gæter på at det var lidt arbejde med den
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
den har jeg bare sat på ved bagsvinger og fodhviler! det er selvfølgelig speciel lavet! men det er nu ikke så svært!
jeg har en, der følger blot en hel mc med : )
jesper
aug 2009
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 335
Hvilket støtteben har du har du brugt, og hvordan har du monteret det?
Har selv en magen til, og den fortjener en side støttefod!
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
nå efter laaaang tid, så er min victoria efterhånden ved at være køreklar, den har fået totalrenoveret motor og gearkasse, alt har været skildt ad, justeret og smurt op! de slidte dele er udskiftet, bla shimmerringe osv...
desuden har jeg fået købt kromfælge og rustfrie eger til den, nej hvor pyntede det : ) jeg har dog kæmpet en del med det!
så nu er den snart klar til vejen!
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
ja, jeg er jo ved at blive gammel : )
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 1
er du blev
sindsyg
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
ja så er den langt om længe renoveret i motor og gearkasse og nej, hvor jeg glæder mig til at den er kørt til... her i starten er det efter sigende meget vigtigt at kører den til blødt!
har også købt lidt nye stumper til den som krome fælge osv...
bliver flot
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
Tak Susanne : )
jeg afleverede igår cylinderen til en honing! på min 3. tur gik den i stå og sagde en masse sjove lyde! det viser sig så, at den havde brækket stempelringene, men det må de have været længe, meget længe! det var kun den nederste ring, der var komplet!!! tror jeg kommer til at gå godt med honing og nyt stempel og ringe... desværre går der mimimum 14 dage : (
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 40
mange tak for jeres fine kommentarer!
jeg hentede den torsdag, købte den faktisk uden at prøve den, har ALDRIG haft en maskine som ligner den det mindste!!! jeg hørte den igang, men den brugte strømmen og kunne ikke starte igen!
Igår kørte jeg til Sahl akkumulator fabrik og købte et tidstypsk 6 volt batteri... vupti, den starter bare hvergang : ) skønt, sikke en maskine at kører på... ubeskriveligt!
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 26
Dejlig maskine...
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 300
Og så er der endda gearindikator, flot original ser den ud.
Velkommen med den.
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 81
en rigtig flot klassisk bike.....stort tillykke med den - den kan du sagtens være stolt af..... En stor høj herfra
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.383
HØJ til din flotte maskine
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
Overvejet lidt Rizoma-gejl? T-hansen blinkere og måske en turbo?
Nej den er sku flot!