{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Harley Davidson Softtail [Tidl. motorcykel] 1997

12.322 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

johnny jeanty j
Mand | 56 år | Oprettet: 15. maj 2006


Harley Davidson Softtail

Årgang:
1997
Motor:
ss 113kb , kraftigt ombygget !
Hestekræfter
158
Fælge
Ricks - Bagfælg 17 x 5 ½ tomme
Forfælg 19 x 2 ½ tomme
Dæk
Avon bagdæk 200 x 50 profil
Avon fordæk 19 x 120 profil
Topfart
omkr. 300 måske mere .. er ikke prøvet men fandens hurtig er den ihvert fald!
Tuning
special fræsede topstykker , James rullevippetøj stødstænger, anden knast, mm
Styling
Cyklen er oprindeligt bygget af en kammerat (Henrik) Dk's eneste Nitro funnycar kører!

Lettere ombygget af Killer machine cc
Ekstraudstyr
Meget! Specielle støddæmpere.. justerbar tryk og hårdhed , styredæmpere på begge sider, nummerpladeholder lavet som opsamler af udluftningskanaler i oliekamrene. mm
Bemærkninger
Hurtigeste HD jeg i mit liv har kørt på , fra 0-100km , man skal vrkeligt holde fast!
Og så ser den jo super godt ud og har den fedeste lyd!!
Ultimative legetøj i mine øjne! C";)
Kommentér på:
Harley Davidson Softtail
  •   18. dec 2013 Hejsa sig mig er det olie-tanken der samtidig agerer nummerplade-holder?

  •   25. dec 2012 Er den til slag?

  •   31. jul 2012 fuck vi mangler MEN`S ROOM...så nu takker jg af for den her tråd,inden hr`n der har profilen her får grå hår,smiler...men i ved hvor jeg er jer der,har fået "blod" på tanden...gudsfred frænder ,for gud konge og fædrelandet...

  •   31. jul 2012 griner for vildt lige nu,DET er DET MED FJER OG NOD....spindarella...den var ikke retningsbstemt...smiler

  •   31. jul 2012 det er en gammel gammel visddom at forbedre,det som allerede er godt nok,mennesket har bare proppet et usynligt ME`N på... med stumt m,ler!!!!! en ide opstår gerne af tre sider af menneskets utilstrækkelighed, dovenskab frygt sult den fjerde usynlige er viden!!! sokrates: nu ved jeg et med sikkerhed,og det er at jeg intet med sikkerhed ved.smiler søren peter alias(teil)hansen: altet er sikkert og intet er viden!!! som udgangspunkt!!!

  •   31. jul 2012 smiler takker,tork-ild er navnet og jeg er stolt af det navn...griner jeeps det er lige præsis det med ,ord-et på MÆRKVÆRDIGVIS!!! smiler gudsfred frænder

  •   31. jul 2012 så adhd,eller ej,jeg byggr cykler på en md,hvor det tager andre et år...tak kære fader adhd..griner og heidi,fordi hun forstår,nu slut for nu ramte det ind til benet... godnat de herre`r

  •   31. jul 2012 og grunden for at jeg gjorde det,at være lidt ,i det at snakke om et og så faktisk,på en måde at tale i tredje position,var for at vise at det netop er det som disse mennesker her gør,som taler om ting de ,slet ikke forstår,det er iorden at tale med syntes jeg,men sku da ikke hvis man taler om rumvidenskab eller lign ,og kun tænker det i følge af sin viden som bager eller pædagog til eks,IKKE at der er noget galt med noget af det,men så svarer jeg også bare som JEG har lyst til ,og jeg holdte mig da til praksis, for i teorieen er der ingen forskel på teori og praksis,men det er der i praksis,griner og netop derfor begynde jeg og tale om ralativitet og forholdet til min egen side som en gentleman og det som egentlig burde stå bag enhver mand med ben i næsen ,en kvinde.og til alle oplysning ja så er det min forfængelighed som bygger de cykler jeg bygger min moderlighed som ryder op og min mandlige stædighed som gør at jeg sover godt om natten.og faktisk er den eneste grund til det hele her ,er at jeg er træt af og bare snakke med smådrenge som ikke kan være ærlige ,især overfor dem selv og deres følelser... too reach a goal,you got too have a plan,without a plan ,the goal is just dreams.
    `s


  •   31. jul 2012 det iorden søren...

  •   31. jul 2012 altid,det er godt nok mange år siden jeg har været påvirket af noget som helst,hva er din undskyldning,og nu gider jeg ikke svare på dumme spørgsmål mere,godaften til de NÆÆÆÆSTEN herre`r,og sorry johnny,meget sørgeligt,smiler meget sørgeligt...

  •   30. jul 2012 og til alle andre.gnier er som regel ensomme,ellers ville ede ejo ikke være genier.og der er ikke særlig langt fra geni til vanvittig og omvendt,men vil helle være bgge dele ,end være en af den overflødige mængde...!!!!

  •   30. jul 2012 ja og det virker fandme,altså adhd... smiler,prøv i lige eog tag folks interreser fra dem deres jobs koner mænd osv. så ska i fandme se adhd... jeg er fucked up lige glad med om folk læser hvad jeg skriver,det siger mere om folks evindelige ,ligegyldighed at de,sorry søren p,knder dig ikke lige ,ser på mængden af mine ord frem for kvalitetten,,, men sådan er verden jo sørgeligt nok ved at blive til,at man slukker for varmen ,når det brænder hos naboen,,, men JEG piver fandme ikke ,jeg ER vant til at kæmpe,men hva fanen har det egntlig med ,at jeg har rendt på et værksted og er af en racerfamilie ,en bror der er ved at blive europamester i rallycross touringcar,en anden som er danmarks hurtigst mand i en starlet med 900 hk(og nu er det måske heller ikke erigtigt!!???) jesper beyer,rambey racing. min far har kørt motorløb hele livet,klasse a rally imod fordmotorsport i 80 90,og nu ford focus 600hk rallycross.jeg selv har kørt næsten alt sport med to hjul.SÅ kald DET lige ADHD een gang til ,ELLR krudt i røven,OG så vil jeg godt bede om lidt RESPEKT OG FEEDBACK istedet for............. smiler det r ikke eså hårdt som det ser ud til,bliver bare fucked up når det er det eneste folk kan sige ,har du adhd søren,JA OG DER KOMMER FANDME NOGET UD AF det ,er du flov over mig. så søren HAR du flere spørgsmål??? og hvor længe sidder du så egentlig på toiletet om jeg må spørge!!??? griner ,tag dne og den og den...

  •   30. jul 2012 troede folk var stoppet med det fælgrens ?

  •   30. jul 2012 griner de første boardtracker i 1910 havde 30 40 heste og de kom op over 200...folk herinde fattr vidst ikke helt newtons lov endnu..griner,BALLS kanon...

  •   30. jul 2012 og p.s så skal alt det her bræk læses bagfra...
    griner god tur...


  •   30. jul 2012 der er dem som er til tykke piger,så er der dem som er til tynde piger,men man kan altid finde en skøn tyk pige og finde hendes slanke side ,hvis man da er gentle,men de fleste som gør det omvendt ender med selv at blive nogle skinny små drenge med bitchy attitude...

  •   30. jul 2012 tænk lidt over den her.hvis det kun havde noget med kraft at gøre,så var kanonkuglerne kun blevet større,og nu er de væk,eller!!???selvfølgelig holder momentet en god start,men det som holder den kørende er UDVEKSLING mine fin venner... driv den du,griner fuck hvor er han provo ham hansen hva,ja men han har også holdt øje for tand... smiler

  •   30. jul 2012 griner.SOM


  •   30. jul 2012 og sorry mit key-board er elendigt...smiler men dem vil forstå,forstår...

  •   30. jul 2012 og kan man forstå en kvindes krop,så r en motor piece of cake.... ginr øv jer d herre.det hele ligger i at forstå ordet,og nogle gange lukke sine øjne og fixe situationen,når man er oppe det røde felt kan man intet se aligevellet,tro mig jeg har racet i mange år.... god maskine iøvrigt hr.

  •   30. jul 2012 at i gider diskuterre om topfarten v motor vs japaner... jeg ska da så lig nævne at verdensrekorden i hastighed er burt munros på en indian fra 1920 meed en præstation af 380 kmt...for maskiner 1000ccm og under,og den er SÆRT nok ikke slået endnu,så hvad var det i sagde en japaner kunne???det r ikke bare nm hk osv. det har i stor grad også noget med kvalitet af gøre ,kvalitet af jern kvalitet af krumtap stroke ,grader på motor osv,og indian og munro har den altså.jeg kører selv harley og EGENTLIG r det en røvdårlig motor design mæssigt,to cylindre med lang stempelføring ,en foran den anden som så stjæler den kølige vind fra den anden osv,og de bliver slidt uens,men ikke deesto mindre kopierede suzuki designet på sv`rn og ændrede v graden på motoren,og mærkværdigt nok havde anderson harley motoren verdens rekorden i hastighed i MANGE år endtil kawasaki overtog.pointen er den at når først toget kører,SÅ kører det,ved 300 km i timen ,sker det at vinden "KLUMPER" sig sammen og bliver fra "flydende" til nærmere en gang tærtedej,og hvis i så forstår det,ja så kan i nok også godt regne meed at det næste som kommer ttil at "gå" stærkt,er et mix imellem teslas fusionsmotor fra starten af 1900 tallet og noget elektroniskt.man skulle tage og undre sig hvorfor vi ikke ER nået længere.... smiler wiseguy`S jeg har en iq på over 200 og DEN går stærkt og trækker momenterende hurtigt ,jeg KAN alt hvad en kvinde kan undtagen føde børn(kommr på et tidspunkt ) tro mig,meen hva fanden hjælper det hele når jeg bare er et eexcentriskt liderligt handyr... be one with your machines guy`s and if you keep on holding fast,then there is good sex to the wife`s.... gudsfred frænder.. fuck den kamme sku da lige over der hva..griner

  •   19. jul 2012 pris

  •   28. mar 2012 X-HØJ her fra
    smiley den er sku fed johnny


  •   13. mar 2010 EJ men har i set at der er nummerpladeholder på den, totalt sygt fedt hvis man kunne fuske sig til plader til den og køre et smut igennem byen og spille bred for hårdt smiley

  •   19. jan 2010 dennis E
    høj


  •   7. jan 2010 Hej min ven
    Tjah - det er jo da en racer og hvor hurtig den kan køre er da hammer underordnet - Hvis du sir omkring er det da sandt - hvorfor lyve om det?! Det gir ingen mening med topfarten, men accelerationen derimod må være helt fantastisk, og er det man bruger i hverdagen ( hvis den kører der:-)

    Har sgutte flere Xhøje Johnny, så du må nøjes med en høj.

    Tillykke med den - den er cool


  •   7. jan 2010 For satan......
    hvor er det bare gennemført , jeg havde gemt min sidste " ekstra høje " til noget helt specielt og den skal uden tvivl gå til din fantastiske Harley og det er store ord fra en der hænger fast i de Engelske Klassikere og om den kan køre 2-3-400 km/t er for mig underordnet , men håndværket derimod er i sær klasse. Jeg er meget imponeret godt gået.


  •   7. jan 2010 Åhh
    Nej det er da utroligt at i gider diskutere om den kan eller ikke kan runde de 300 kmt. so ejeren skriver er det omkring de 300 kmt det kan jo også være 280 kmt ik ?

    SE nu hvor fed den er !! istedet for .
    Jeg tror på den kar køre omkring de 300 kmt. :o)
    Og en besked til jens C du har ret med moment.


  •   7. jan 2010 :-))))
    hold da kæft, den er da for fed. jeg tror på de 300..hvad er bedre end moment?????mere moment:-)


  •   7. jan 2010 Søren L
    Når man kommer op hvor der er en stor vindmodstand har moment noget at sige for om den stadig kan trække..

    Ville gerne se nogle facts for om hvor meget nm den har..

    så vidt jeg ved laver en hd normalt et ret pænt nm.. og med 158hk.. hvis det så er på hjulet laver den jo næsten det samme som en 1000ccm racer.. hvis så den har det dobbelte i nm tja så tror jeg på det.. det er ihvertfald ikke umuligt..


  •   7. jan 2010 NM & HK
    Det er svært når man altid snakker HK. De de siger er at en disel bil heller ikke kan køre hutig - for den har mindre HK en en binzin - men en hel del mere NM.
    Og vi har da set mange modere super sport disel biler æde benzin biler.
    Den HD har sku nok det dobbelt NM på hjulet end deres racer og de samme HK - så mon ikke den ryger et godt stykke op over 250 - ved ikke med 300 - men jeg tro på det. Om ikke andet - så tæt på......
    Hvad med Le-mann (ved ikke om det staves sådan) det er sku ren disel biler der vinder og de har ikke samme HK som en benzin - men meget mere NM........



  •   7. jan 2010 Flot cykel
    Men NEJ den kan IKKE køre 300 km/t, og så vidt jeg ved har moment mere noget med sejtræk, og knap så meget med topfart at gøre smiley

    P.s. Man må ikke oprette en mc med salg for øje...bare lige tin info


  •   7. jan 2010 hehe
    fed debat..

    Jeg tror på de 300.. for når man kommer op hvor der er meget modstand er der lige en lille ting der hedder moment som også tæller..

    Er nu ret sikker på at sådan en HD har lidt mere moment end en gsxr 1000..

    Come on drenge.. tænk nu før i taler.. man skal kigge på mere end bare HK..


  •   7. jan 2010 Jamen
    så tror jeg på julemanden C";) nu har jeg ikke oprettet min cykel for at lave en debat på om jeg lyver eller ej!
    Køb den og prøv den.. cyklen er ombygget den har intet med den originale cykel at gøre..



  •   7. jan 2010 Okay
    Du mener altså at den er hurtigere en en ny GSXR 1000 på topfart, det er jo det samme som børn der tror på julemanden


  •   7. jan 2010 Nu
    har jeg så skrevet omkr. 300 .. det kan jo så oss være under.. men måske oss mere som jeg oss skrev C";) det er ikke prøvet og blir det måske heller ikke, og den vil fanme da heller ikke være sjov at køre så stærkt på.
    Manden der har bygget den, mener bestemt den kan komme godt derop af og med ca 225 på en 400 m bane så kan den altså trække noget!
    Nu er det ikke en cykel der er bygget til at svinge i kurver osv i fuld fart , men lige ud er den altså stærk.
    Jeg står ikke 100% fast på den kan køre 300 km/t men min overbevisning er altså at den kan, og jeg har altså rodet med nogle cykler gennem min tid!
    C";)

    Men den blir sat til salg, måske der er en fartdjævel der køber den og tjekker topfart hvis han tør C";)


  •   7. jan 2010 300
    Det er temmelig naivt at tro på at den kan gå 300km/t når en moderne 1000cc sportcykel ikke engang kan selv med flere heste, lavere vægt og en aerodynamik der er væsentlig bedre end en ældre HD


  •   7. jan 2010 X HØJ..!!!
    Den er jo alt for flot den Harley... Fatter virkelig ikke hvorfor folk kun giver den høj.. Du har virkelig fortjent X-HØJ hele vejen igennem.. Den er jo total gennemført! Virkelig flot.. Er mundlam smiley


  •   7. jan 2010 Hardcore
    Så sandelig er den så, super fed, desværre har jeg ikke flere x-høje, så stik mod hvad din kværn fortjener må du nøjes med en høj.
    Jeg så en udsendelse på Discovery igår om BMW motorcyklens historie, og som Fernis så rigtigt skriver satte man altså allerede for 60 år siden rekorder på en 500cc maskine uden kåber og andet gejl, den kørte 200kmt.
    Så mon ikke den her kan klare 300. det tror jeg da nok lige


  •   7. jan 2010 hey
    det er sku en fed mc x høj her fra


  •   7. jan 2010 .
    Det er sgu da hærværk at stille den fine knallert i sneen smiley Hey Johnny, snakker du stadig med Henrik?


  •   6. jan 2010 Fin HD, MEN
    Søren B!
    Jeg er helt enig! Når en gammel cbr XX, med 168 hk. på krumtappen, fin aerodynamik und alles lander på 280/ 290 km/t, er det fuldstændigt urealistisk med 300 km/t på den ellers fine HD.


  •   6. jan 2010 fart
    når man tænker på at min bette vt600 kan kører 150 med 2 på. så tror jeg gerne at den der kan ramme 300 med en på.


  •   6. jan 2010 Det der ??
    Den er satme fed Velkommen til


  •   6. jan 2010 * Fenris ( NEJ tak til Tupperware cykler) *
    jeg intr mig skam også for chopper.. jeg er uddannet hd mekaniker og ved skam godt at de kan acc så du får brune streger i dine alt for små tanga trusser.
    men som søren også skriver vægt og aerodynamik taler jo ikke for den her mega fede cykel. som er en væsentlig faktor vis man vil ramme omkring de 300 km/t


  •   6. jan 2010 Ja man........
    Ja og da man slå landrekorder i fart for 60 år siden havde man heller ikke kåbe.
    Det ser også ud til at være et drag race stel - så den måde han "sidder" på gør også at der ikke er så meget vindmodstand og den er også lavet til at være retningsstabil og rolig ved høj fart. Bla. via styrdæmpere.
    Og den er nok langt far så tung som normale choppere - det gør også en del.


  •   6. jan 2010 Som jeg skrev...
    Jeg kan jo tage fejl...

    Men der skal altså noget mere til end "bare" 158 hk, for at runde de 300 km/t. Hverken vægt eller aerodynamik taler for at cyklen skal kunne køre 300 km/t. Måske den kan på et rullefelt, hvor de to faktorer ikke spiller ind, men når den triller på vejen er det sgu lidt noget andet.

    Men det er jo bare hvad min erfaring siger mig...

    Søren


  •   6. jan 2010 Lars & Søren.
    I skal vidst nok til at læse lidt mere på jeres motorcykel historie. Der var BMW, BSA, HD også vidre der kom langt over 200 km i timen i starten af 40èrne - og min HD kan køre omkring 200 real km i timen på toppen. Og den er LANGT fra så kraftig som denne her.
    Jeg tro det er fordi i ikke intresser jeg for choppere og derfor ikke ved nok om dem at i tro at de ikke kan komme op i fart.
    Du kan få V-Twin motorere med over 150 HK på baghjulet og man kan endda få 7 trins gearkasser til dem - så mon ikke at man kan komme en del op i fart.


  •   6. jan 2010 Mosten
    Mente nok det var den... kan så også sige til dem der ikke tror den kan komme op i hastigheder, skal se den i aktion:-)


  •   6. jan 2010 respekt
    hvad er der egentlig i beholderen ved nummerpladen.? smiley

    det er satme flot klaret. hehe tror ikke jeg har lyst til og sidde i den position med 225 km/t med bene peget frem efter. hehe..



  •   6. jan 2010 Hej Søren
    som jeg lige har skrevet til Lars er den bygget til fart , og har kørt 225 over stregen på en 400m bane C";)
    Så den er HARDCORE hurtig C";)

    Mvh Johnny


  •   6. jan 2010 velkommen
    Tager jeg helt fejl, hvis jeg mener den har kørt en tur til mosten raceday?

    mvh Anders


  •   6. jan 2010 Fin fin...
    men tror sgu din angivelse af topfart er en hel del ov erdrevet. Tvivler sgu godt nok stærkt på at den render ret meget over 200. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl...

    Søren


  •   6. jan 2010 Cool
    Ja teksten på tanken siger jo det hele. Velkommen til!


  •   6. jan 2010 rigtig fed maskine
    meen 300 km/t hehe ja det gad jeg sku godt se.

    men den er satme lækker. tillykke og meget velkommen her til.


  •   6. jan 2010 Velkommen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nice ,lækker ,flot,sej.kanon ,cool,super,CYKEL der mand

    kool farve til en monster HD.
    / Walther


Annonce