{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki H1 500 1972

7.995 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Thomas R
Mand | 70 år | Oprettet: 27. mar 2005


Kawasaki H1 500

Årgang:
1972
Motor:
3-cylindret 500cc 2-taktsmotor.

60 HK ved 7500 o/min.

Accelleration: 0-1/4 mile (402 m) på 12,4 sekunder.
Op til 6000 o/min er det ligesom at køre en almindelig motorcykel, men herefter tager fanden ved den.

Fra 6000-6500 o/min stiger effekten med 10 HK fra 45-55.
Hestekræfter
60 HK
Fælge
18" standard
Dæk
18"
Topfart
188,8 km/t
Tuning
Effektpotter og 3 enkelte rå luftfiltre
Styling
Intet
Ekstraudstyr
Intet
Bemærkninger
Den blev/bliver kaldt "The widowmaker". Gæt selv hvorfor.

Folk omtalte den som "Livsfarlig" og at "Den skulle forbydes".

Se evt. mit videoklip med den.
Kommentér på:
Kawasaki H1 500
  •   27. jan 2017 Hej .
    Dejlig Kawa . Hvis det er en 72èr , er den så ikke født med tromlebremser . En af mine gamle venner havde en 71èr , og den var med tromler .
    Har selv haft en 76èr , en af de sidste år de lavede H1 . Den var født med skive for , og anderøv........og ikke nær så charmerende som de første .
    Hvilke potter kører du med ? . Jeg havde K&R potter på min og K&N luftfiltre .
    Husker den som en sjov cykel når det gik stærkt , men ikke så sjov på de små snoede veje . Og i øvrigt ikke så flot som din..... smiley
    KIM


  •   29. maj 2016 den er bare iorden

    the widow maker;)


  •   22. okt 2015 Hej Thomas.. super fin Smoker smiley

  •   18. mar 2014 Den blev også galt (nakkebrækker)
    Den er super fed, min far har haft en bare i grøn.
    Høj fra mig:-)


  •   13. okt 2013 Hej Thomas
    En lækker hidsig sag du har der, ikke for nybegyndere, en høj herfra smiley


  •   5. okt 2013 Ja det var jo dig jeg købte den af og det har jeg ikke fortrudt den kører som den skal og jeg har selvfølgelig stadig maling og staffering som jeg fik med så en dag . Ved du hvor man kan købe stumper ? Bremsekaliber luftfilterkasse med gummi org potter ? Mvh Thomas

  •   4. okt 2013 Fed cykel. Har selv haft en nøjagtig magen til. Jeg mener dog at du skulle bruge den originale orange maling du har liggende smiley

  •   15. aug 2010 Thomas R
    Den er SUPER SMUK, kræs ud over det sædvanlige.
    Tillykke til dig fordi du har sådan en FED KVÆRN .
    Jeg startede i 1974 med en SB350 , 44 hk og fik så
    i 1975 en H2 750, det var sidste model af de hurtige
    74 HK og 205 km/t på uret. Min kammerat havde en
    H1 500 - den gik "næsten" lige så stærkt. Jeg siger
    dig det var toppen og vi var jo kun 18 år. Så nyd du
    endelig din fede Kawa, det var tidens absolut hotteste MC. Nu har jeg en GTR1000 og en Zundapp KS80
    som jeg kører på om søndagen. Hej hej


  •   23. maj 2010 "Widowmakeren"
    var nu vist nok 750´en man kaldte det, men super fed cykel du har der. Har selv en GT 380


  •   25. apr 2010 høj
    Høj givet. kig forbi min og god mc sæson.


  •   2. apr 2010 Fed kawa
    Flot model, jeg startede på en Suzuki GT 550, den er ikke så vild som din kawa men kunne nemt rykke fra både CB 750 og CB 500. Såban en 3 bener har bare en helt speciel lyd, min havde 3-1 effekt potte på ikke at det gav meget effekt men lyden var perfekt


  •   1. apr 2010 FED cykle
    sådan en havde jeg også i 77 det var en meget sjov maskine og jeg overlevede, var det ikke den der blev kaldt (lidt ondskabsfuldt) bambusraketten? jeg kan huske at man skal passe lidt på gasrullen Høj her fra MVH Norlyk


  •   1. apr 2010 Waaau....
    Super fin gl. Kawa du der har fået fingerne i, den blev hurtigt en legende a´la Yamaha´s RD350 som en ren selvmords-maskine, og de var bestemt heller ikke for sjov, det krevet en vis potion erfaring at temme dem........ :o)


  •   1. apr 2010 Fuck,
    den er fed.Havde en selv for mange år siden.Det var en 76èr,med skive for og anderøv. Din er født med tromlebremse for......der slet ikke kunne stoppe den. De sidste gik iøvrigt lidt ned i hk ( mener det var 56 hk ),og var lidt mere civiliserede.
    Men det er nu den gamle version der var vildest......hold kæft hvor har jeg taget røven på langt større cykler.
    Held og lykke med den,og pas på den, der er sgu ikke mange tilbage af dem ( og slet ikke i så flot stand som din ).
    KIM.


  •   1. apr 2010 Velkommen
    Jeg er vild med den 3-cylindrede 2-takts motor. Jeg har selv en GT380'er!


  •   1. apr 2010 Fuck den er fed
    Den måde du forklarer på er fed, jeg venter spændt på at blive færdig med at skrive denne besked, så jeg kan komme til at se din video.. Retro mc, den får fandmer en x høj,,,


  • keld h
    keld h Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1
      1. apr 2010 HØJ til
    ja, var det ikke dødsmaskinen den blev kaldt.....det er virkelig en ulv i fåreklæder....jeg er vildt misundelig:-)


  •   1. apr 2010 Fed kværn.
    Datidens superbike-killer. Sjælden cykel idag ...

    Velkommen med den ... smiley


  •   1. apr 2010 Du får en høj
    Herligt at nogle holder liv i de gode gamle klassikerer.
    Kan næsten fornemme duften, fra dengang da en blev fyret af for næsen af mig... tæt på go' sex c¨,)


  •   1. apr 2010 Rent
    nostalgi flip;-) Velkommen


  •   1. apr 2010 Noget af det sjoveste
    havde det sgu skægt på sådan en i slutningen af 70'erne. Hissig som ind i he...... var den for den tids maskiner. Sikker derfor man har lært at tåle livet med en frue i huset smiley

    Tillykke med den.

    En smule midsundelig må man vel godt være


  •   1. apr 2010 alt alt atl for fed
    blå os her fra og til helvede


  •   1. apr 2010 Velkommen
    fin gammel cykel smiley
    en høj når du kommer ind om lidt smiley


Annonce