Kawasaki ZRX1200R 2006
2.711 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki ZRX1200R
Årgang:
2006
Motor:
Engine type: Liquid cooled 4 stroke in line four
Displacement: 1164ccm
Bore x stroke 79 x 59,4mm
Compression ration: 10,1 :1
Valve system: DOHC 16 valves
Transmission: 5 speed
Suspension front:43mm telescopic cartridge fork with adjustable spring preload, 10 way compression and 12 way rebound damping.
Suspension rear: Dual gas charged shocks, piggy back reservoir, adjustable spring preload and 4 way compression/rebound damping.
LxWxH: 2120x780x1150mm
Seat hight: 790mm
Fuel capacity:19litres
Dry weight: 224kg
Colours: Lime green
Displacement: 1164ccm
Bore x stroke 79 x 59,4mm
Compression ration: 10,1 :1
Valve system: DOHC 16 valves
Transmission: 5 speed
Suspension front:43mm telescopic cartridge fork with adjustable spring preload, 10 way compression and 12 way rebound damping.
Suspension rear: Dual gas charged shocks, piggy back reservoir, adjustable spring preload and 4 way compression/rebound damping.
LxWxH: 2120x780x1150mm
Seat hight: 790mm
Fuel capacity:19litres
Dry weight: 224kg
Colours: Lime green
Hestekræfter
122hk/ 8500 rpm
112Nm/ 7000rpm
112Nm/ 7000rpm
Fælge
Standard fælge
Dæk
For :120/ 70 17"
Bag :180/ 55 17"
Bag :180/ 55 17"
Topfart
Rigeligt til at få ondt i nakken.
Tuning
Standard
Styling
Pazzo greb.
Alu bolte i motordæksler, skærme.
Små blinklys.
Små sidespejle.Hjemme bikset potte.
Alu bolte i motordæksler, skærme.
Små blinklys.
Små sidespejle.Hjemme bikset potte.
Ekstraudstyr
Er ved at spare sammen til et Kerker udstødnings-system.
Et andet kåbeglas, når det går løs på autobahn bliver jeg fuldstændigt ødelagt i nakken.
Et andet kåbeglas, når det går løs på autobahn bliver jeg fuldstændigt ødelagt i nakken.
Bemærkninger
Købte cyklen i 2006, den stod i kassen fra kawasaki fabrikken. Så jeg skulle selv samle den og være den første til at starte den op og køre den første tur.
Jeg er helt vild med den store motor, elsker at den trækker helt fra bunden. Jeg er til gengæld ikke så glad for den når der kommer lidt sving. Håber nye dæk og lidt justering af affjedringen vil hjælpe lidt på det.
Jeg er helt vild med den store motor, elsker at den trækker helt fra bunden. Jeg er til gengæld ikke så glad for den når der kommer lidt sving. Håber nye dæk og lidt justering af affjedringen vil hjælpe lidt på det.
Kawasaki ZRX1200R
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.804
Sådan en ville jeg (også) gerne have
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 147 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 286
Helt perfekt MC.
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2
Dennis jeg vender lige tilbage, er nemlig meget interresseret i den Lawson udstødning. Jeg kunne se din var blevet kaldt til syn , larmer den virkeligt så meget. Den skulle helst klare en tur på autobahn uden at blive standset. Tror du man kan få en DB-killer bare så man kan komme igennem det Tyske uden problemer.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 2
Og ja 1200cc styre for vildt
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 24
Det er sgu en rigtig kværn!! Jeg ved hvor du får Kerker-systemet til en fair pris!!
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.728
Velkommen til uhyret
Og bare rolig, når du får trimmet affjedringen bliver den ganske fornuftig, selv i sving...
Kim.