Honda VFR 1200 FA solgt 2011
10.013 visninger
|
Oprettet:
Honda VFR 1200 FA solgt
Årgang:
2011
Motor:
1237 cc V4 med en noget spøjs arkitektur
Hestekræfter
Vistnok 173 v 10000 omdr, vigtigere den leverer ca 140 Nm, heraf 90 % ved 4000 omdr.
Fælge
Støbte aluhjul
Dæk
For: 120/70 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring
Bag: 190/55 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring
Bag: 190/55 x 17 Bridgestone Battlax BT023 sportstouring
Topfart
NOK - vist nok elektronisk begrænset til 250 kmt
Tuning
Hvorfor det??
Styling
Ready - to - go Kit: Tasker, double vindskærm, varme i håndtag, sidetasker og topboks
Ekstraudstyr
Crash pads
Bemærkninger
Ekstremt velkørende sportstourer. Nogle klager over den begrænsede tankkapacitet, men jeg skal alligevel af mindst hver anden time - så hva' fa'en.
Mens vi taler om benzin. MCTC prøvekørte dyret til under 10 km pr. l. Hvad for en pose nødder de har brugt som testpilot, ved jeg ikke. Jeg har endnu ikke præsteret at komme under 14, og normalt ligger jeg mellem 16 og 19 km/l - væsentligt bedre end naboens VRF 750 RC 36-2! Måske var testkøreren bare ikke klar over at den har mere end 2 gear......
Så er der en fehler af de dumme: man sidder eminent på førersædet - bagsædet derimod er lynende glat, og passageren skøjter rundt. Der er så meget umph i maskinen, at man snildt kan smide en passager af, så her og nu har jeg lavet et lille overtræk af latex - nej det er ikke skriggult - og så har jeg bestilt et overtræk fra TriboSeats (GBP 12,99 - så det er betalbart)
Dyret vejer 267 kg, men pga vægtfordelingen håndterer det som en lille let 500 cc-er, hvis man da ikke ligefrem skal skubbe det baglæns op ad bakke:-)
18.10.2013
Nu har dyret efterhånden kørt 53000 km. Jeg er stadig meget glad for den, men må sige, at der skal noget på bagsædet - TriboSeat er OK. Så har jeg fgm oplevet noget mærkeligt: Tre nøgler har jeg bukket nu, og den ene er endda knækket!!!! De bukker samme sted - cå halvvejs nede, hvor de er smalle. I tændingslåsen bruges nøglen i hele sin længde, mens den i taskerne kun anvendes i godt det halve, mon ikke årsagen er her. Det er godylt irriterende - dels er nøglerne halvdyre, dels skal de programmeres pga startspærren, og det betyder en dag på værksted hver gang! Jeg synes heller ikke tændingslåsen er alt for præcis. Ofte skal jeg nørkle længe, inden nøglen kan drejes. Den sidste sæson er gået uden at knække nøgler, men jeg har passet meget på.
Spejlene sidder lidt langt ned og inde, hvilket giver en ret stor død vinkel bagude. SW-Motech har nogle fødder til eftermontering så spejlene kommer et par cm længere op og ud. Det var forrige vinterprojekt - og så et nyt bagdæk! Det beskrevne vinterprojekt med rykning af spejle blev meget vellykket. Dækkene er nu BT 035, der ikke har været nær så solide som BT 023, De står fint men bliver meget hurtigere kantede.
Knallerten har nu kørt godt 50000 km. Det nuværende sæt dæk et BT 30 og deres slidstyrke er jeg bestemt ikke tilfreds med. Allerede efter 3500 km - de 2/3 på snoede norske og svenske småveje-lignede de allerede flade radialdæk til en bil. Som kører mærker man det ikke, men bagsædepassageren forvandles til luftværnssirene hver gang man vipper over kanten!
Da min elskede Intruder afgik ved døden i forsommeren, havde jeg egentlig forestillet mig at jeg skulle nøjes med denne cykel. Imidlertid manglede jeg noget at skrue i - jeg skaffede en gammel engelsk veteran - så fik jeg noget at skrue i:-)
Sommeren 2014:
Nu har knallerten kørt efterhånden små 65000 og den går perfekt. I vinter fik jeg lavet et sort sædeovertræk af Alcantara og det hjalp voldsomt på det glatte bagsæde. Desværret er der kommet alger i betrækket, så når det er tørt virker det grønligt. Je har mættet det igennem med rodalon, så nu håber jeg, at det kan myrde algerne ligesom i malet træ. om et par uger piller jeg nok sadlen af og skurer den i grundrens eller lignende - så håber vi!
Det med nøglerne har jeg fundet ud af - enkelt nok bruges hele nøglens længde til tændingslåsene, men kun det halve til taskerne. Ved at sikre, at de aldrig sidder i taskerne er det lykkedes at undgå flere brækkede - hvem sagde at jeg er dum???
December 2014
Så har dyret kørt 73000, og den er lige kommet tilbage fra service inkl,dækskift - igen BT 023 der simpelthen går bedst på den cykel. 6120 kr for service og monterede dæk - meget fair pris!
Den kører simpelhen stadig eminent, men Alcantarebatrækket var ikke fyldt med alger eller pollen. Det var simpelthen falmet i solen. En gang narvsværte og en meget grundig udskylning med vand, så er det sort igen om smitter ikke mere af.
Jo -så her jeg i sommer opdaget at det er muligt at fastgøre sidstasker uden at disse er rigtigt fastgjort. Resultat - jeg har tebt en, og fundet den uge, det blev den ikke kønnere af, men den holdt!.
1.6.2016 jeg har solgt og udskiftet cyklen. Den blev for stor og tung eftersom jeg blev mindre. Den nye er en Honda NC 750 P2 -kordens mest forudsigelige MC, men det var netop formålet.
Mens vi taler om benzin. MCTC prøvekørte dyret til under 10 km pr. l. Hvad for en pose nødder de har brugt som testpilot, ved jeg ikke. Jeg har endnu ikke præsteret at komme under 14, og normalt ligger jeg mellem 16 og 19 km/l - væsentligt bedre end naboens VRF 750 RC 36-2! Måske var testkøreren bare ikke klar over at den har mere end 2 gear......
Så er der en fehler af de dumme: man sidder eminent på førersædet - bagsædet derimod er lynende glat, og passageren skøjter rundt. Der er så meget umph i maskinen, at man snildt kan smide en passager af, så her og nu har jeg lavet et lille overtræk af latex - nej det er ikke skriggult - og så har jeg bestilt et overtræk fra TriboSeats (GBP 12,99 - så det er betalbart)
Dyret vejer 267 kg, men pga vægtfordelingen håndterer det som en lille let 500 cc-er, hvis man da ikke ligefrem skal skubbe det baglæns op ad bakke:-)
18.10.2013
Nu har dyret efterhånden kørt 53000 km. Jeg er stadig meget glad for den, men må sige, at der skal noget på bagsædet - TriboSeat er OK. Så har jeg fgm oplevet noget mærkeligt: Tre nøgler har jeg bukket nu, og den ene er endda knækket!!!! De bukker samme sted - cå halvvejs nede, hvor de er smalle. I tændingslåsen bruges nøglen i hele sin længde, mens den i taskerne kun anvendes i godt det halve, mon ikke årsagen er her. Det er godylt irriterende - dels er nøglerne halvdyre, dels skal de programmeres pga startspærren, og det betyder en dag på værksted hver gang! Jeg synes heller ikke tændingslåsen er alt for præcis. Ofte skal jeg nørkle længe, inden nøglen kan drejes. Den sidste sæson er gået uden at knække nøgler, men jeg har passet meget på.
Spejlene sidder lidt langt ned og inde, hvilket giver en ret stor død vinkel bagude. SW-Motech har nogle fødder til eftermontering så spejlene kommer et par cm længere op og ud. Det var forrige vinterprojekt - og så et nyt bagdæk! Det beskrevne vinterprojekt med rykning af spejle blev meget vellykket. Dækkene er nu BT 035, der ikke har været nær så solide som BT 023, De står fint men bliver meget hurtigere kantede.
Knallerten har nu kørt godt 50000 km. Det nuværende sæt dæk et BT 30 og deres slidstyrke er jeg bestemt ikke tilfreds med. Allerede efter 3500 km - de 2/3 på snoede norske og svenske småveje-lignede de allerede flade radialdæk til en bil. Som kører mærker man det ikke, men bagsædepassageren forvandles til luftværnssirene hver gang man vipper over kanten!
Da min elskede Intruder afgik ved døden i forsommeren, havde jeg egentlig forestillet mig at jeg skulle nøjes med denne cykel. Imidlertid manglede jeg noget at skrue i - jeg skaffede en gammel engelsk veteran - så fik jeg noget at skrue i:-)
Sommeren 2014:
Nu har knallerten kørt efterhånden små 65000 og den går perfekt. I vinter fik jeg lavet et sort sædeovertræk af Alcantara og det hjalp voldsomt på det glatte bagsæde. Desværret er der kommet alger i betrækket, så når det er tørt virker det grønligt. Je har mættet det igennem med rodalon, så nu håber jeg, at det kan myrde algerne ligesom i malet træ. om et par uger piller jeg nok sadlen af og skurer den i grundrens eller lignende - så håber vi!
Det med nøglerne har jeg fundet ud af - enkelt nok bruges hele nøglens længde til tændingslåsene, men kun det halve til taskerne. Ved at sikre, at de aldrig sidder i taskerne er det lykkedes at undgå flere brækkede - hvem sagde at jeg er dum???
December 2014
Så har dyret kørt 73000, og den er lige kommet tilbage fra service inkl,dækskift - igen BT 023 der simpelthen går bedst på den cykel. 6120 kr for service og monterede dæk - meget fair pris!
Den kører simpelhen stadig eminent, men Alcantarebatrækket var ikke fyldt med alger eller pollen. Det var simpelthen falmet i solen. En gang narvsværte og en meget grundig udskylning med vand, så er det sort igen om smitter ikke mere af.
Jo -så her jeg i sommer opdaget at det er muligt at fastgøre sidstasker uden at disse er rigtigt fastgjort. Resultat - jeg har tebt en, og fundet den uge, det blev den ikke kønnere af, men den holdt!.
1.6.2016 jeg har solgt og udskiftet cyklen. Den blev for stor og tung eftersom jeg blev mindre. Den nye er en Honda NC 750 P2 -kordens mest forudsigelige MC, men det var netop formålet.
Honda VFR 1200 FA solgt
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Grebet og holdt gassen. Synes ikke jeg kan finde en magen til nogen steder
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 771
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Strimmelen kan vinkles lidt forskelligt(manuelt). Sammen med den originale vindskærm giver den en Luftstråle, der holder vind, og vandstænk væk fra fører og passager op til ca. 160 kmt! og i hvert fald op på den anden side af 180 for føreren alene. Og det virker kanongodt!
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 24
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Man mærker kun de mange kg når man har dummet sig og stillet den så man skal skubbe den baglæns opad!
okt 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
og tak for info =)
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
okt 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
total nice bike, det var den der overtog for 1100 blackbirden??
jul 2011
Følger: 43 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 326
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Annoncer: 1 Emner: 25 Svar: 113
Inde på Honda side står der
Effekt: 173 hk (95/1/EC) v/10.000 om/min.
Max drej. moment: 129 Nm v/8.759 om/min.
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 5
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 5
MP motorcykeler Odense der har BMW & Honda
Har ikke prøvet den i nu ved åbenthus men kunne
Godt tænke mig det
God mc sommer mvh Henrik
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 103
det er sku en flot mc tilykke
knud
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 68 MC-er: 12 Emner: 135 Svar: 706
uuuuh, alt for lækker honda da.
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Efter at have mødt dig, så kender jeg ironien i dine ord ! haha...
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 350
Ja ja Knud på et eller andet tidspunkt - skal man jo prøve en rigtig motorcykel :o)) - stort tillykke med den fabelagtige maskine...
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Det skal du nok ikke lige satse alt for meget på, men tak for de pæne ord:-)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Det kan da ikke være ævl?
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
....bare fordi du er 10 timer om at tusse fra Lyngby til Hjørring....
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Uha, hvis du giver kaffe i Horsens John, så tror jeg at Knud er veldig hurtig om at kommer derop. Manden kan køre jylland tynd på mindre end én dag!
Hehe
feb 2011
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 384
Misundelse er såååå grimt, så du får en extrahøj for din smukke VFR 1200. Og jeg drømmer bare videre om rigdom og økonomisk frihed=;0)
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
....også efter 10000 km siden juni:-)
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 16
altså bare herre nice den kværn
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 26
Lige præcis. Jeg vil hellere have lidt erfaring før jeg køber de helt store.
Har prøvet en kæmpe goldwing allerede og det er lige en tand for stort at starte med må jeg nok indrømme.
Men høj herfra. Den ser sku godt ud.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 13 Emner: 80 Svar: 442
den er godt nok fin.... rød er jo en fed farve til en rigtig mc
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
...jeg har vist tidligere skrevet, at maskinen kun har en fejl, de har sat et forkert navneskilt på - sådan noget kan Honda sgu da ikke lave:-)
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.312
Med den bette ny, der er garanteret mange hygge timer i den.
Hmmm du kunne jo overveje et lille Suzuki skilt et sted, selvfølgelig med fare for at motoren bryder sammen det er jo fakta
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 726
Tillykke med den og jeg er overhovedet ikke misundelig....
Og gid du må få en rigtig god sommer med masser af solskins timer...
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Jeg håber du kom ordentlig hjem. Truderen kørte i hvert fald fint, så længe jeg kunne høre den:-)
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.842
HOLD DA KÆFT HVOR ER DEN LÆKKER!! OG SÅ MED KULFIBER NR.PLADE HOLDER!!!!
X-høj hvis jeg havde flere
Og tak for hjælpen/gæstfriheden/Mørbrad/pils!!
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 93
Når jeg bliver voksen vil jeg også have sådan én:-)
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 62
Jeg har prøvet den i Kolding for en måned siden. Jeg troede selv jeg havde den bedste mc der var blevet lavet.....men nu er jeg i tvivl. Men jeg har sparet mange kroner.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 68
Rigtig fed turings maskine der har de formodet at vække min interesse
for denne type maskiner.
Når jeg bliver ældre er det sådan et dyr i vil se mig på
din maskine har fortjent det bedste
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 45 Svar: 198
B-King's(Suzuki) rival...men Hondaen er the way to go!
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
.............. Den ser rigtig dejlig ud, mange gange tillykke med den :o)
/Dennis
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Jo, men den skal da ikke være på altid:-)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Jo men så bliver man siddende, når topboxen er et ryglæn
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Jeg har fakkertalt lige lagt et betræk fra Triboseat på. Mon ikke det hjælper??
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Når du får en topbox på, så burde det glatte bagsæde problem være løst
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Det skulle der bestemt være en chance for:-)
Er du helt fit for fight igen??
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.024
Den er alt for flot din nye Håånda håber du har den med næste gang vi skal ud og trille
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.403
Nej Knud: siger det ud fra hvad jeg har set de sidste 5 år på værkstedet og hvad de mekanikker siger jeg kender.
Og ALLE de motorrep. der har været hvor en motor har brækket sig har været Kawa og susuki. IKKE 1 Honda eller Yamaha endnu.
Og det sag med lak-mindste mål i Sverige var på nye Susuzkier og de farve forskelle der var på SVèr osv.
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Nix.....Separation - virker hver gang;-)
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 139
Den er dæme flot.Hvordan fik du overtalt din bedre halvdel ?..... blomster ?!
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Juniors Honda har mindst dobbelt så mange liggedage som min gamle ged - til trods for at intruderen er ældre og har gået næsten dobbelt så mange km.
Læg dertil at Rassers Honda nu kører på anden motor - intruderen kører stadig på originalen, og det gør den såmænd også de næste 100000 km.
Kan vi ikke bare slå fast, at i Danneveng siger man at Suzuki er noget discount-lort - i England siger man at Honda er noget discountlort. Det hænger sjovt også sådan sammen at her i Danmark har Suziki en Voluumen/lavpris strategi - i UK har Honda det samme. Et eller andet ævl skal konkurrenterne sige for at retfærdiggøre deres højere priser.
Når det kommer til stykket er alle de japanske grundprincipper for industrielt desigen og produktion fastlagt af mr. Kaizen. Forskellen er sgu nok den samme, det bare farven, der har en anden lyd:-)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Jeg griner lige med her ;o)
Hvor ligger Foxhill?
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.403
Ja men det er det navne skilt der gør at den dur og bliver ved med det. :O)
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Jeg har sgu da lige kørt 100 km på den gamle - det er da dødhyggeligt, og jeg holder da meget af den. Den nye her er skaffet til længere tids kørsel, og det gør den godt - selv om den da har et par skønhedspletter - den værste er, at de har smækket et forkert navneskilt på den
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.403
Du får sku da aldrig kørt på den gamle Intruder med sådan en ny Honda du har dig der.
Det er sku et seriøst stykke legetøj du har købt dig der.
Og en pumpet V4 på 1200 cc sparker sku røv når man ruller på gas håndtaget. :O)
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 771
Tillykke med den Knud, den ser sgu vild ud. Håber du kan følge med, når rullen får et hak.
Spænd fingrene så du ikke flyver af
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
....der er slet ikke tale om et stilskifte, men om et supplement.
Jeg har alle dage elsket min gamle Intruder, og det er ikke til at ændre.
Dog - jeg har i årevis ønsket mig endnu en maskine til de lange ture, og det blev så alvor nu - og ja, den kører som den ser ud - en drøm!
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.234
Efter min mening en af de flotteste sportstourer der er lavet, og med så meget moment til rådighed allerede ved 4000 omdr. må den være en sand fornøjelse ude i trafikken.
Motoren med de uens placerede cylindre må se lidt speciel ud,men den er jo godt skjult af kåben, og der er jo en mening med galskaben.
Det er virkelig en mc der kan gøre mig en lille smule misundelig,- det er jo den perfekte maskine til lange ture ned i det sydlige Europa,- og alligevel sportslig nok til sjove ture på de små veje her i dannevang.
Der er sgu ikke det fjerneste Goldwing pølsevogn over den.
Eneste kritik-punkt jeg kan finde er at jeg personlig synes Honda strammer den mht prisen.Godt nok er det en helt nyudviklet model, uden brug af dele fra andre modeller,- det får man altså også lov til at betale for.
Men føj hvor er den lækker, stort tillykke med den.
apr 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
meget,meget flot Honda, tillykke med den
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.383
Stort tillykke med den, og så lige en HØJ
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Jeg kan bekræfte at den kører kanon godt og er voldsom rap ! Wow, og håndteringen er som at manøvrerer en GS500. Det ren ingeniørkunst :o)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Dem har jeg ikke smagt? Jeg har det super
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
.....er de lidt sure???
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Glæder mig til at se den. Sikke overflader at vokse ind !!!
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
..dyret er i hvert fald i en hel egen klasse. Goldwing - synes jeg nu ikke den ligner. der er hverken plads til kogte eller ristede pølser:-)
Crash pads bliver leveret sammen med topbox ved første service.
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Det skæg hvor folk der kører Honda er så glad for logo'et.. Man skulle tro det var Harley Davidson folket fra Japan
Jeg hørte fra Honda at de overvejer at kalde modellen for Goldwing 2. Vidste du det Knud??
Hvor er de omtalte Crash Pads monteret?
aug 2010
Følger: 1 Svar: 14
flot motorcykel
jan 2009
Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 442
Fed fed fed fed fed..........................mums!
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Rigtig fin touring maskine, den må ned i de Østriske bakker, - den nemt klarer dem uden den hakker ;-)))
HØJ afsted fløj.
Classic , - No plastic
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
den er bare flot ,mvh hans
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 24
Den ser rigtig fin ud, og kender man Honda ret, er den nok også gedigent skruet sammen. God fornøjelse.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.541
..jeg har altid betragtet dig som en klog mand, men nu har du virkelig bevist hvad du er lavet af
For pokker, du må ikke bruge den når det regner, den går i stykker !!! ; )
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 6
så bliver man det vel aldrig...så den får da en høj til samlingen
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 2
Fed maskine HØJ sendt, håber du får nogle dejlige oplevelser på dyret....
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Flot helhed og en rigtig rejse bike!
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.548
hvor er den lækker!! fronten er meega ond!
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 590
Tillykke med den
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
...ligegyldigt hvor godt noget er, så er der jo altid småfejl Gert.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 20
Hvor er den fed!!
giver en 20 årig knægt som mig, der lige har fået stort Kort, til at ville kører Touring!!! (det siger vist ikke så lidt)
god vind
x-høj
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.940
HAHAHA!!
Touché
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
...tror du, at jeg har bestilt den med Crash Pads, Robert:-)
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.940
Men nu skal du altså til at ændre den opfattelse med at rigtige mc-ister laver et "hov støttebenet var ikke nede" mindst en gang om året ;o)
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 584
tillykke knud med din nye bike!!
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Lasse J:
der er i hvert fald en til:-)
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
NIX - jeg har købt den for at bruge den:-)
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 458
med din nye mc
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 521
Hold kæft det er en estetisk færge! Og galleriets eneste ind til videre?! Høj er sendt
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Stort tillykke. Ændrer du nu opfattelse af kørsel i salt ??
;O)
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.587
prøvekørte den i sidste sæson og NØJ FOR HELVETE EN SNYGG MASKINE!!!Stort tillykke!!