Suzuki SV 1000 S 2009
7.475 visninger
|
Oprettet:
Suzuki SV 1000 S
Årgang:
2009
Motor:
4-takt, 90 grader V2, vandkølet motor med 2x2 overliggende knastaksler med kombineret kæde-tandhjulstræk.
4 ventiler pr. cylinder.
996 ccm, Boring 98,0mm og slaglængde 66,0 mm.
Kompression: 11,3:1
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Indsprøjtning med 2 stk 52 mm spjældhuse.
4 ventiler pr. cylinder.
996 ccm, Boring 98,0mm og slaglængde 66,0 mm.
Kompression: 11,3:1
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Indsprøjtning med 2 stk 52 mm spjældhuse.
Hestekræfter
124 HK ved 9.200 o/m
102 Nm ved 7.500 o/m
Målt til 109,14 HK på baghjulet.
102 Nm ved 7.500 o/m
Målt til 109,14 HK på baghjulet.
Fælge
Sorte standard 17" - nu med "SV 1000" logo
3,5" for
5,5" bag
3,5" for
5,5" bag
Dæk
For: 120/70ZR17 Metzeler
Bag: 180/55ZR17 Metzeler
Bag: 180/55ZR17 Metzeler
Topfart
245 km/t
Test fra Touring Nyt 6/2003:
0-100 2,9
0-120 3,8
0-150 5,5
0-180 8,0
0-200 10,3
I højeste gear
60-100 4,2
60-140 8,8
60-160 11,6
Test fra Touring Nyt 6/2003:
0-100 2,9
0-120 3,8
0-150 5,5
0-180 8,0
0-200 10,3
I højeste gear
60-100 4,2
60-140 8,8
60-160 11,6
Tuning
Yoshimura TRS Carbon Bolt-On Dual (DB-killer fjernet) - fantastisk "BRØL!!"
K&N-filter
K&N-filter
Styling
Ikke det helt vilde indtil videre ...
Crash-pads er afmonteret (del af limited edition) - udskiftet med de originale i sort, da de efter min mening er meget pænere...
Olietemperaturmåler monteret.
Crash-pads er afmonteret (del af limited edition) - udskiftet med de originale i sort, da de efter min mening er meget pænere...
Olietemperaturmåler monteret.
Ekstraudstyr
Tankpad.
Fuldkåbe.
Hugger.
Mini nummerpladeholder.
Mini blinklys.
Fuldkåbe.
Hugger.
Mini nummerpladeholder.
Mini blinklys.
Bemærkninger
Tørvægt 189kg
Fuldtanket 220 kg
Indregistreret første gang: December 2008 (pga. Euro 3 norm). Taget i brug i april 2009 af cyklens 1. ejer. Jeg er cyklens 2. ejer.
Suzuki SV1000SK7 Limited Edition. http://www.bruun-larsen.dk/?pid=260&sub=53&sub2=93
V-kraft. 90 graders V-Twin indsprøjtningsmotor med et fænomenalt kraft/vægtforhold specielt tunet til at yde exceptionelt moment i lav- og mellemområdet. Formpresset alu-stel, clip-on styr, fuldkåbe og fuldt justerbar affjedring for og bag.
Fuldkåbe, Crashpads, Yoshimura potte, bag- og kædeskærm i matchende farve - der er dømt ræs. Suzuki SV1000SK7 Limited Edition giver dig den bedste kombi på markedet: Fuldt udstyret sportstourer tilsat racermaskinens specifikationer!
Glæder mig til komme ud og køre på den :-)
Fuldtanket 220 kg
Indregistreret første gang: December 2008 (pga. Euro 3 norm). Taget i brug i april 2009 af cyklens 1. ejer. Jeg er cyklens 2. ejer.
Suzuki SV1000SK7 Limited Edition. http://www.bruun-larsen.dk/?pid=260&sub=53&sub2=93
V-kraft. 90 graders V-Twin indsprøjtningsmotor med et fænomenalt kraft/vægtforhold specielt tunet til at yde exceptionelt moment i lav- og mellemområdet. Formpresset alu-stel, clip-on styr, fuldkåbe og fuldt justerbar affjedring for og bag.
Fuldkåbe, Crashpads, Yoshimura potte, bag- og kædeskærm i matchende farve - der er dømt ræs. Suzuki SV1000SK7 Limited Edition giver dig den bedste kombi på markedet: Fuldt udstyret sportstourer tilsat racermaskinens specifikationer!
Glæder mig til komme ud og køre på den :-)
Suzuki SV 1000 S
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 641
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
De logoer der sidder på dine fælge "suzuki SV 1000".
- Er det nogle rimstripes man kan købe, eller er det noget der originalt sidder på "limited edition"??
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 662
Hey.
Det giver ingen effekt med TRE-mod på en sv1000 da den ikke er droslet i tændingen.
Jeg har testet det på rullefelt og det giver ingen ændring til det bedre, tvært imod. Den mistede lidt moment i bunden.
Min har kørt 65.000 km og der har ALDRIG været problemer med den...
Kig forbi www.svrider.dk
Jannik...
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 19 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 271
for de fine ord
Også en rigtig lækker "Limited Edition" du har der! Høj retur!
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 22 MC-er: 9 Emner: 6 Svar: 104
Nej den er ikke omlakeret..
apr 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 203
Jo tak.. synes ogaå at den er pæner end k7.. Det er en fin sv du har der. har selv hafy en sv 650 og den kørte godt.. så en 1000 kører meget bedre
apr 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 203
Jo tak.. synes ogaå at den er pæner end k7.. Det er en fin sv du har der. har selv hafy en sv 650 og den kørte godt.. så en 1000 kører meget bedre
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
Den er super fed, din SV!
- Kør forsigtigt ;).
okt 2011
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 32
Ekstra Høj sendt , super flot sv'er
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 11
flot SV.... høj sendt
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 300
Fin suki , den bliver interesant om 25 år for mit vedkommene
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 120
Tillykke med den, så må vi snart ud og køre en tur eller 2
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 523
En meget flot SV
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 604
Den skal du nok blive glad for, jeg har en af samme model, har haft en del mc,er. men sv,er er klart den bedste, + driftsikker, så den er ok billige,,, Den er lidt tørstig men pyt
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 589
Jo .. der er en Limited Edition ...
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 36
det ikke en LE?
Fed cykel
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 589
kommentarer...
aug 2010
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
meget fin sv
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 231
Velkommen! Den er rigtig flot!