{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBR1000RR [Tidl. motorcykel] 2008

13.501 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

#282 Christian D
Mand | 41 år | Oprettet: 15. jun 2010


Honda CBR1000RR

Årgang:
2008
Motor:
En liter magi fra Honda med følgende specs:

-cylinder water cooled engine with two overhead chain-driven camshafts.
4 valves per cylinder. cyl.
Bore: 76 mm. Stroke: 55.1 mm.
Displacement: 999 cm3.
Compression: 12,3:1.

Se Tuning for yderligere specs.
Hestekræfter
Ab Fabrik:
Max power: 178 hp at 12000 rpm
Max torque: 112 Nm at 8500 rpm

Nu:
198,4 hk på hjulet - med slicks!
117Nm
Fælge
Slicks:
6x17" O.Z. Piega R Alu - sort. Bag
3.5x17" O.Z. Piega R Alu - sort. For
Titaniumsskruer til skiverne
Brembo High performance skiver.

Regn:
6x17" O.Z. Piega R Alu - sort. Bag
3.5x17" O.Z. Piega R Alu - sort. For
Titaniumsskruer til skiverne
Brembo T-drive skiver.

Vægt på Piega R
Front 3.44kg
Rear 4.79kg
Dæk
Dunlup KR 106/108
Pirelli Diablo Superbike SC1/SC2

Regndæk når det kræves.
Topfart
Det afhænger af gearing
Tuning
Motor:
2008 Blok. Bygget, bearbejdet og blue-printed af Kim Philip
Krumtap 2008 - Hærdet og fuldt tjekket og verificeret fra Honda
Kent Race Cams
Portet topstykke
Tragte
KS Filter
Ekstra Olie køler (Jysk racing udviklet køler)
Ingen termostat
Mapswitch til m/u Db killer (50mm + 46mm dB killer)
Devil Titanium udstødning
Power wrap på udstødning
TSS Slipperkobling
Strammere koblingsfjedre
KS Metal olie filter

Bremser:
Brembo Monoblok Kaliber
Brembo Skiver (T-drive + High Perf.)
Brembo RCS Brakemaster

HRC Quick gas
HRC ledningsnet
HRC ECU* *Rev. Limit 14.000 RPM
Tracion, wheel spin, Launch control, pit limiter ikke indstillet da jeg kører med Bazzaz TC.
Bazzaz FI + TC + QS [Fuel Injection - Traction Control - Quick shift]
Bazzaz Quick Shift

Gilles tilbagerykkerkit
Bagstel, Alu - Motoholders
Kåbestativ, Alu - Motoholders
ProBolt Titanium over alt(!!)
Lockwire

Affjedring:
K-Tech 20DDS Closed Cartridge med tre sæt fjedre
K-Tech 35DDS rear damper

Banekåber (Tenkate/HRC spec)
HRC tankskal
Lightec Tankdæksel
Lightec Kædestrammere

Diverse carbon dele til stel og dæksler.
GB Racing motordæksler

Hjemmebrygget klistertun!!!

Ekstra OZ fælge...
Styling
En brun plet på sædet vel sagtens....
Ekstraudstyr
Starlane Laptimer
Dækvarmere
Bemærkninger
Har aldrig kørt noget som er så nemt at styre og samtidig så heftigt når den får lidt at leve af.


Banedage:

[2011]
Knutstorp [S] Grøn klasse kørekursus R4F [SC57]

[2012]
CBR1000RR SC57
12-15 April, Slovakiaring (SK) 2.39.000 på 2CT - 2.34.408 på GP Racer (kun i bag)
3 maj, Padborg Park (DK) 1.12.58 (Havde kun transponder på i ét pas)
14-16. Maj - Anderstorp [1.50.882]
17-19. Maj - Mantorp [1.28.8]

CBR1000RR SC59
16-19. Aug - Knutstorp [1.08.38]
14-16. Sep - Anderstorp [1.45.08]

[2013] CBR1000RR SC59
- Almeria [ESP] Maj 9-12. Bike Promotion // Team Vallø! [1.52.559]
- Most [CZ] April 26-28. Team Trackday. [1.54.3] -fik kun 9 gældende omgange dernede desværre.
- Brno [CZ] Sept. Bike Promotion [2.16.1]
Kommentér på:
Honda CBR1000RR
  •   18. jul 2013 Hej Emil

    Sorry, havde misset den første besked fuldstændigt - havde også overvejet hvorfor du 'ikke' havde svaret, haha.
    Jeg vender lige tilbage i weekenden. Min sæson er total smadret pga min ryg er noget L-O-R-T, så overvejer at sælge cyklen. Derfor skal jeg lige vurdere om den sælges med eller uden to sæt OZ. Jeg lader høre fra mig


  •   15. jul 2013 Hej Christian...

    Har du tænkt mere over det med fælgene?


  •   14. jun 2013 Hej Christian.
    Hvis vi skulle handle med de hjul, beholder du selvfølgeligt dine Brembo-skriver. smiley

    Jeg er helt med på, at der skal en pæn bunke penge på bordet imellem, hvis der skal byttes.
    - Men kan du ikke skrive mig en PM med hvad du ca. vil mene er en fair byttepris?

    Er der ridser osv, eller er standen fin? Er der afstandsstykker osv, og passer std. Skriver på?

    Jeg har lidt ekstra cach nuher til d. 1.. Måske vi skulle finde ud af noget? smiley

    Mvh.
    Emil


  •   25. maj 2013 Hej igen.. Hvilke problemer oplever du? smiley

    Jeg aner ikke hvad en byttepris skulle være.. Men hvis du har et sæt uden skriver, kunne du jo evt. bytte dem, til mine std. Ink std. skriver.. - Jeg vil jo alligevel have Braketech skriver på. smiley

    Jeg ved et sæt nye er dyre, men uden at vide det, ville et sæt std. Hjul ikke være OK til regnvejrsfælge? smiley


  •   24. maj 2013 X-høj selvfølgeligt smiley Havde aldrig fået smidt den stemme smiley

  •   23. maj 2013 Tak, Christian. Tak for kommentaren. smiley - Jeg skulle lige have lånt mig til et ordentligt kamera

    Du må lige skrive mig en PM hvis du bestemmer dig for at vil bytte mine std. Fælge til dine OZ + en skilling.

    Har du været afsted i år?


  •   22. mar 2013 Emil. Jeg må indrømme at til en pris omkring 5-600kr syntes jeg sgu det et i orden - det bliver ikke billigere med mindre det bliver Kina. Jeg ville ikke engang kunne tegne og fræse det sæt på min egen tid for de penge hvis det skulle eloxeres...

    Snak med http://www.intobikes.co.uk/promotions/sato-racing-hooks så får du det inden for EU og ingen træls afgift på. Tror det er vejen frem.

    En anden option er xphase.se - de laver en track version til S1000RR ved jeg, men tror ikke de laver til Bladen og ikke en Street version.... Men tag fat i dem og hør om du kan være guenie pig hvis de vil udvikle et sæt til bladen!? (Fang dem på facebook, xphase.se)


  •   22. mar 2013 Hej Emil

    Jeg har helt og aldeles misset dit indlæg her. Lad mig lige kigge på det og vender tilbage asap!


  •   27. feb 2013 Hej Christian.
    Jeg ved du nogle gange har et es i ærmet hvad angår dele til Honda'erne..

    Jeg mangler nogle "street hooks" som sættes på i stedet for passagerfodhvilerne. Så de hurtigt kan afmonteres/monteres. (De sidder jo gemt helt inde under batterikasse osv på en SC59)

    Jeg ved Saito laver nogle, men de koster jo en hel formue.. Jeg fandt på et tidspunkt nogle "kopi'er" på ebay, men de er bare væk nu.
    - Har du nogen idé om hvor sådanne kan opdrives?


  •   25. feb 2013 Haha, ja det ville virkelig være en træls dag at blive kørt agterud, men jeg gør hvad jeg kan for at hænge på;)

  •   25. feb 2013 Du må hellere give den gas,ellers bliver du kørt bagud af de 2 ducati'er.
    Og bliver en klods om benet på os andre..lol


  •   25. feb 2013 Ja du blir sgu en haj når du kommer tilbage fra syden smiley hehe.. Så skal jeg jo til at følge efter dig så! Jeg klager bestemt ikke over forholdene det er helt sikkert ! Hehe
    Men nej og ville også hellere have det af vores dæksofficer..


  •   14. feb 2013 Jo, håber bestemt den kaster noget fart og erfaring af sig. Der er noget mere kringel fnider og fart på den bane end mange af dem herhjemme, så fire dage med 6x20min pr dag og 2 løb - det skal nok blive fint smiley

    Men det lyder jo nærmest som luksus forhold nu - får i også massage af sergenten når i er trætte? Haha


  •   13. feb 2013 Skulle jo frem! Haha.. Nej.. Den del af det snakkr vi helst ikke om :b

    Jeg tror de ture sydpå de betyder ekstremt meget mht at få fart i cyklen.. Det ihvertfald den tendens jeg har set på de danske baner .. Sådan en tur til syden svarer til 2-3 trackdays på knutten!

    Mon ik de er rigeligt fine til at starte ud på smiley

    Vi får buffet nu, så vi bestemmer selv hva vi putter på tallerkenen.. Men der er meget sundt smiley


  •   12. feb 2013 Haha ja, husker fint det dilemma på Anderstorp. Det var hat og briller med det kval, men du kom sgu hurtigt forbi syntes jeg.... Inden om for enden af langsiden og syntes ikke jeg så dig før du knaldede din gearkasse smiley

    Men jo jo, farten er da kommet lidt op. Håber jeg kan få nok skub og selvtillid i den til at pille seriøse sekunder af igen næste sæson. Nu må vi se. Almeria bliver i hvert fald en god opvarmning og holder vejret stand er det jo fire absolut awesome dage.
    Turen er blevet færdig planlagt idag, så nu mangler jeg bare at samle cyklen færdig. Det bliver for siiiiindsygt. Mht dæk - har både Diablo og KR stående fra sidste sæson, så jeg har da lidt rester at starte på. Håber at kunne nøjes med at bruge 3 bagdæk dernede inkl løb osv. Hvordan de bliver fordelt må jeg lige se smiley

    Søværnet har ændret sig lidt. Det var noget lorteføde hvad angår energifordelingen da jeg var inde på Søværnets grundskole i Auderød. Heldigt det har ændret sig smiley


  •   12. feb 2013 Når der.. Hehe, det var fra første løb hvor jeg skulle starte helt bagerst også skulle jeg bruge den placering jeg fik da jeg kom ind til løbet søndag hvilket var 4 plads..
    Men om søndagen da vi skulle køre løbet blev jeg hevet ned på 14 pladsen.. Ved ikke helt hva fanden der skete?!


  •   12. feb 2013 Du er da også kommet derned i tiderne hvor du skal til at køre på andre dæk ? smiley

    Glæder mig til at se hvor du ender i år smiley
    Maden er faktisk rigtig fin, den er ikke ret fed .. og masser af muligheder for at få rigelig protein uden at skulle bruge pulver .. smiley
    Det er sgu da også fint når nu du har været ude med en skade?
    Vi fortsætter på pirellierne igen i år.. Dem er jeg blevet rigtig glade for.. De har rigtig mange fede egenskaber efter min mening.. smiley
    Haha hvordan føles af nok?:) Du har da masser af hk!

    Men tror at Almeria/most godt kan gøre det for race i maj, mon ikk?
    Men du regner da ikk med licens i år gør du?
    Djursland er ellers en møghamrende fed bane!

    Hvor ligger det billede ? smiley


  •   11. feb 2013 Mikkel, har forresten lagt et billede op så du kan se hvor du holder på grid'en (*host)

  •   11. feb 2013 Men Djursland kommer jeg ikke til. For dyrt for så lidt når jeg skal køre med trailer fra Kbh!

  •   11. feb 2013 Ja, der er fandeme langt derned, men vi er fem om brændstofudgiften, så den lander omkring 2000kr per mand, så det er det samme som en varevogn med to mand til Slovakiaring!
    Mht dæk er det stadig lidt op i luften endnu - har sgu ikke bestilt endnu smiley
    Det bliver Diablo eller KR. Sidste sæson syntes jeg de billige GP Racer var lige lovligt hurtigt brugt og de udgår også. Nej, upgraded dæk uanset hvad andre må syntes om det. Satser på et gruppekøb hvor jeg får en svag rabat, så tager jeg det derfra.... Hvad med dig?

    Men fin fin, kan bare selv huske maden i søværnet ikke ligefrem hjalp med at holde kiloene af kroppen - lyder som en solid plan. Jeg mangler 6kg endnu, så er jeg 11kg nede... Håber det føles af nok, ellers må jeg jo fem yderligere ned...

    Men alt ialt bliver Almeria nok rigeligt dyr med pit, transport og benz og løb. Havde håbet på 10K, men 15K er nok mere realistisk. Konen bliver helt hysterisk når jeg siger der ikke er penge at rejse for sidst på året smiley
    Ingen race i Maj heller - falder fra pga Almeria/Most.

    Så der rigeligt at spare sammen til og ikke nok penge at gøre det med....


  •   11. feb 2013 Nej det gør der ikke, men det findes da billigere end turene sydover:b

    Hehe, du skal bar klare dig helskindet igennem i år eller hvad Michael? smiley

    Nå okay, hørte bare fra Simone at de havde alene på diesel brugt 9000 kr til almeria og tilbage!
    Hvilke dæk skal du køre på i år? smiley

    Ja det er guld værd det er helt sikkert smiley Vi snakker om at tage til djursland pt, men det er også det eneste vi næsten tør og sætte flueben ved ..
    Det gør jeg ikke, har startet et spinning program for de andre værnepligtige, og har for alvor fundet vejen til vægtene for første gang i flere år så er spændt på at se min form til sommer smiley


  •   10. feb 2013 Ja, de koster lidt, men mine ture til Sverige sidste år kostede faktisk det samme som Almeria turen koster. Vi er fem om udgifterne derned, så det er faktisk ikke slemt overhovedet. Most koster kun en fraktion mindre i brændstof.

    Mangler bare at købe dæk, få min affjedring retur fra AH og samle cyklen! (+installere dæksler, quickgas, løftegafler og tilpasse kåber - maaasser af tid endnu!)

    Men der kommer nogle weekender du kan komme med Mikkel. Heldigvis har du den gamle til at hjælpe med at gøre cyklen klar og du kan tage afsted med kort varsel. Så det skal nok ende med du får nogle weekender alligevel - og ellers er du bare tilbage som tyk eks-matros i 2014. Lad nu ikke søværnets ringe kost lægge sig som en ring omkring livet på dig!


  •   10. feb 2013 Findes der billige ture Mikkel? :o)

    - Nope, det gør ondt på på tegnedrengen og kroppen.... !!!
    Hvorfor målet også er, at komme HEL igennem 2013 smiley


  •   10. feb 2013 Det er røv irriterende .. Men må bar vende tilbage i 2014 endnu stærkere og hurtigere ! smiley Det er jo også nogle dyre ture du har planlagt der .. smiley

    Haha, ja det kan ikk rigtig Betale sig Michael :b


  •   9. feb 2013 Det koster at have det sjovt smiley

    Hint! Lad være med at smide rundt med biken, det er meget billigere - Taler af erfaring smiley


  •   9. feb 2013 Piv. Det er da irriterende!

    Jeg har booket Almeria her i Marts, Most i April og Mantorp i Juni. Det er alt jeg har penge til lige nu og de næste mdr. Om der kommer mere på programmet ved jeg ikke helt.....


  •   9. feb 2013 Det eneste vi har snakket om i år er pt djursland .. da der er noget helligdage der osv .. Men der er stadig ingen datoer for sejladsen i år smiley Så kan intet sige om kalenderen . Desværre smiley


  •   7. feb 2013 Rigtig fin 59er. Den skal du nok få mange sjove trackdays på

  •   1. feb 2013 Lad os nu se Mikkel. Jeg ved ikke selv hvor meget jeg kommer til at køre i år, men Most og Mantorp bliver det da til so far.
    Der skal spares og spares hvis jeg skal køre meget mere end 4 eller 5 gange i år, så det bliver en laaaang sæson.
    Så det passer nok meget godt med du stadig er 400m foran mig i 2014 smiley


  •   8. jan 2013 Nej er heller ikk tilfreds med den 1:04 tid, skal meget længere ned når jeg skal til at køre A smiley
    Hehe, du ender med at ku køre fra mig i 2014 når jeg vender tilbage smiley Haha.. Men lyder godt med at komme lidt udenlandsk!


  •   31. dec 2012 Flot Honda CBR ! X-høj herfra, kig forbi min MC. Godt nyt år

  •   24. nov 2012 Super Nice cykel du der har dig. X høj herfra

  •   20. nov 2012 Jeg besøger den to gange hvis jeg er heldig... Var slet slet ikke tilfreds med 1.08, og som programmet begynder at forme sig, er det ikke engang sikkert jeg kører ved en dansk arrangør næste sæson smiley men men, det har sin egen upside, for så har jeg en makker at køre med, og så er det all good.
    Men men, jeg er noget enig med dig omkring Knutten....


  •   19. nov 2012 Jaaa, kommer sgu nok heller ikk udenom en tur på knutten .. Vil gerne lige ned og nappe en rigtig hurtig tid smiley Også kan den skod bane ellers sejle sin egen sø smiley

  •   16. nov 2012 @Emil. Det må vi snakke om når vi kommer tættere på sæsonstart og evt hvad der følger med af $$ imellem smiley

    @Mikkel. Revanche her for Knutten, de to andre svenske gik fint - skal bare køre meget stærkere næste gang smiley


  •   3. nov 2012 Jeg har altid gode ideer smiley haha..

    Ja meget.. Jeg er spændt på hvor meget jeg overhoved kommer til at køre ..

    Jeg skal have taget lidt revanche fra jyllandsringen og mantorp smiley og knutten ..


  •   2. nov 2012 Hehe.. Hvis du kommer på andre tanker, og vil tage min originale i bytte, må du sige til smiley

  •   29. okt 2012 Jeg har to sæt OZ fælge faktisk.... Men havde ikke lige regnet med at skulle skifte dem ud. Det var en dyr måned den måned....

  •   28. okt 2012 Du må jo lige sige til, hvis du skal have originale regnvejrsfælge i stedet. - Så kunne jeg jo overtage dine OZ smiley

  •   15. okt 2012 Det syntes jeg lyder som en fremragende plan Mikkel!! Er sgu spændt på næste års program fra hhv BP og Zenergy - kommer til at køre en del med BP Tyskland som det er lige nu nemlig...

  •   15. okt 2012 Vi binder bar en snor fast i min smiley Så ka du trække mig på langsiden og jeg dig i svingene :b

  •   27. sep 2012 Ja, jeg syntes selv det var fint med 1.45, men skal klemme den noget længere ned næste gang smiley

    Er en anelse misundelig på din nye hest btw!!!


  •   28. aug 2012 Ja tak . Selvom du blev helt god til at styrte til sidst ;-).

    Det er no problem med afhent. Vi skal bare lige ha` brikkerne til at falde korrekt på plads en uges tid før så jeg ikke skal stresse over DET også :-D.


  •   28. aug 2012 Selv tak for sidst. det VAR sku hyggeligt ja. Det gør vi lige om igen på Padborg ok :-).

    Vi tales da bare lige ved en uges tid op til. Men jo jeg kan godt hente den i herlev. Det er et fedt for mig :-).

    Jep de er herinde også. Sender dig da bare lige et par links in a minut or two ;-)) .


  •   14. aug 2012 Det var faktisk på tegnebrædtet.
    Det kommer faktisk ned til sidste krone, da jeg vil køre DM næste år. Der kommer frilicenser næste år, jeg har ingen i år. Er ej heller medlem af en klub.

    DM søndag ville koste lige knap 3000kr i ren tilmelding, licens og klub medlemsskab kun for søndag. Det står ikke mål med de penge jeg manglede at poste i cyklen for at den blev færdig.

    Dæmperne står meget tæt på midt i både foran og bagpå, så tror ikke det bliver det store issue lige at stille dem ind for Anders deroppe smiley

    Men så ses vi torsdag aften jo!!!


  •   14. aug 2012 Hvorfor ikk tage dm'et med nu du alligevel er deroppe? smiley

    Det finder du vel hurtigt ud af smiley Ellers er det vel bar at holde den så std som muligt indtil du har fået den sat ordentlig op vægt mæssigt smiley

    Nej, vi kommer og kører fredag-søndag smiley


  •   11. aug 2012 Yes, alle dage. Tager derop onsdag aften og hjem igen søndag morgen tror jeg....

    Men affjedringen er sat op til en der vejer 12-15kg mindre end mig, men kører væsentligt hurtigere, så jeg kunne godt forestille mig den er fint afstemt til mig nu her.
    Men AH Racing hjælper mig lige med at få den helt på plads mens vi er deroppe, så det skal nok blive godt smiley

    Kommer i op alle dage?


  •   11. aug 2012 Det kan jeg godt forstå! Skal du køre alle dage?
    Hehe mon ikke, de er så nemme at styre..
    Og hvis den blir sat ordentlig op skal der meget til før den bliver urolig!


  •   11. aug 2012 Tak Mikkel smiley
    Glæder mig så sindsygt meget til den kommende tur på Knutten og om jeg overhovedet kan indfinde mig ordentligt på sådan en SC59 smiley


  •   10. aug 2012 Den er sgu da flot din baby smiley

  •   6. aug 2012 Tak Thomas - jeg er nu også temmelig begejstret for den selv smiley

  •   26. jul 2012 Haha, okay - det tænker jeg lige over så;)

  •   26. jul 2012 Ja, det ville du gerne hva René?

    Jeg vil gerne lige selv prøve den først - køb en selv!! Igen smiley


  •   26. jul 2012 Haha, ja, håber da den finder vej den nye Blade smiley

    Men det var sgu rart med en tur i sadlen inden den skal afleveres, og så i fint selskab. Det var fedt at være så mange afsted, så kan bestemt godt sige det var en god afsked.
    Nu bliver den vasket, poleret, forseglet og vokset i morgen, og så er den klar til jyllandstur og nyt ejerskab. Trist trist.
    Men, så kan jeg da overveje om jeg skal prøve sådan en ZX10R næste gang nu jo.



  •   25. jul 2012 Hold da k... kan du komme til Christian. Held og lykke med den fine racer.

    Og vi fik da sagt pænt farvel til din gamle Blade. Nu kan du så bruge en dags tid på at vaske fluer af smiley


  •   25. jul 2012 Tror på det må være en mærkelig følelse at sælge sådan et fint ildsværd.. Meen når det er til fordel for en baneracer så er det næsten i orden =) Jeg skal nok låne dig min når jeg kigge til kbh her en af de nærmeste uger smiley

  •   24. jul 2012 Men tak i øvrigt - glæder mig såååå meget til at komme ud og lege på den!

  •   24. jul 2012 Den er solgt. Skal aflevere den på søndag smiley

    Det føles helt helt forkert....


  •   24. jul 2012 Tillykke med dyret =) Den er satme naijs! Er du kommet af med det rigtige ildsværd, eller hvad endte det med?

  •   23. jul 2012 Absolut ikke Lars, helt enig.
    Cyklen fandt jeg interessant da affjedringen og bremser var lavet og kun havde kørt tre trackdays. Tilsvarende kan findes for færre penge, fx den #86 lige har sat til salg, men den har kørt længere.
    Traction control, bazzaz, HRC ledn.net, fælge, bremser osv koster en del fra nyt, så det var mere hele pakken der var interessant og motoren ikke så meget.
    Er den for kraftig finder jeg en standard motor og smider i med det topstykke fra den her, og så er jeg sikker på det virker fint også!

    Så vi er helt på linje Lars!


  •   23. jul 2012 Man bliver ikke nødvendigvis hurtigere af at få flere heste etc.. ;0)

  •   23. jul 2012 Hov Allan, havde ikke set dit spørgsmål; jeg har kørt på Blade tidligere også.

  •   18. jul 2012 Tak DUPO!!

    Jan, den her vejer signifikant mindre end 57'eren med alt det titanium og alle de tricks under kåberne.
    Bedre affjedring, slipperkobling og bedre bremser, så er der også gas på længere frem mod svinget...

    Men jeg har et tocifret antal procent mere i heste på den her end den gamle og de leveres tidligere. HRC ledningsnettet giver mulighed for at hæve omdrejningsbegrænseren bl.a. så der er lidt mere at rutte med.
    Jeg var træt af jeg ikke kunne hale dig i land på Mantorp andet end nedbremsningerne, så mon ikke jeg er ude over det nu??
    Du får alle detaljerne, næsten, når vi ses næste gang!

    Btw folks, jeg kan ikke tage crédit for noget af det byggede på denne cykel. Jeg mødte op med pengene og var heldig at købe det andre havde svedt over. Men jeg er stadigvæk stolt og glad for det er min


  •   18. jul 2012 Hvad har du kørt race på før?

  •   18. jul 2012 Tillykke med den lille ny. Det ser sgu rigtig godt ud.
    Jeg håber virkelig den magiske kvotient er af en vis kaliber.
    Der skal jo noget power til at sørge for et acceptabelt effekt/vægtforhold. smiley


  •   17. jul 2012 Tillykke med Ond'aen... Den er feee...

  •   17. jul 2012 Absolut. Har fået alt hvad jeg kunne drømme om her og lidt til.

    Bliver fint at komme afsted og lege med affjedring og traction control på Knutten - I hope. Tror den er en håndfuld den satan smiley


  •   17. jul 2012 Nix! Den må han stadig have så vidt jeg ved....

  •   17. jul 2012 Tak for de fine ord de herrer!

  •   17. jul 2012 Hvem har haft el bygget den ?

  •   17. jul 2012 sikke et slikket monster.. lækker.

  •   17. jul 2012 Du er velkommen........der er plads til 'gæster'.... =0)

  •   17. jul 2012 WauW !!!

  •   17. jul 2012 Tillykke med den Christian.. det er sgu godt nok en fin knallert:-) håber at se den i aktion på knutten til august

  •   17. jul 2012 Flot Flot, den bliver god på banen.
    Held og lykke med den.
    Høj sendt afsted din vej.


  •   16. jul 2012 Over fed baneged :-))))) held og lykke med at holde den nede ;-). Høj herfra

  •   16. jul 2012 Hej Christian.

    Tillykke med den nye banegad!! Er du vild, den er i orden!
    Den skal du nok få mange gode timer på. smiley



  •   16. jul 2012 Tak Rune - jeg vil gøre hvad jeg kan for at det lykkedes!

    Jeg prøver Lars - om ikke andet så i hvert fald bare baghjulet smiley


  •   16. jul 2012 Den er fin, tillykke med den og hold den på hjul ;0)

  •   16. jul 2012 Håber sgu du kommer med på Knutten!

  •   16. jul 2012 Taaaak de herrer smiley

    Jeg er top glad for den og venter med spænding på arrangementet på Knutten i August! Jeg starter nyt job 1. august, så håber jeg kan få fri til turen....

    Selve cyklen er bygget efter devisen om 'no compromise'.... Jeg mangler nok at tilføje nogle enkelte specs, men man skal jo ikke afløre alt som man siger.

    Efter Knutten er der Padborg i September, og hvis alt flasker sig, så kommer jeg ned og låner et hjørne i jeres telt på Most Rene!!!!


  •   16. jul 2012 Tillykke med knallerten matros, den er dælme fin smiley
    Se så at komme ud og gi' den max gas - Ses på Knutten satser jeg på!


  •   16. jul 2012 Den er både flot og fed!!!

  •   16. jul 2012 Tillykke med den Christian, den er da bare for FIN......!!!!

    Der er ikke meget der skal justeres.........'HIT THE TRACK'......

    Hvor går første tur hen......


  •   16. jul 2012 Rigtig fin ged smiley

  •   16. jul 2012 læææækker!


Annonce