{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki TL1000R 2000

2.647 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Skakse
Mand | 43 år | Oprettet: 14. nov 2006


Suzuki TL1000R

Årgang:
2000
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm
Hestekræfter
135 på motor

123,65 på hjulet...rullet ind med custom map på hver cylinder af Selveste Mr. Dyno aka Ove Bang Pedersen
Fælge
Originale, men er blevet blankpolerede og malet blå på egerne.
Dæk
120/70-17 fordæk Bridgestone Battlax S21
190/50-17 bagdæk Bridgestone Battlax S21
Topfart
Har ikke prøvet, men rigeligt til mig:)
Tuning
Powercommander iii usb
Indkørt på rullefelt med custom mapning af begge cylindre (foretaget af Mr. Dyno)
K&N luft- samt oliefilter
Modificering af luftfilterkasse (foretaget af Mr. Dyno)
TRE mod
Denso Iridium tændrør
Yoshimura RS3 Carbon potter (sidste billeder)
HEL stålarmerede bremse- og koblingsslanger
EBC Vee bremseskiver for
Carbone Lorraine XBK5 klodser for og bag
Hyperpro Bagdæmper
Hyperpro progressive fjedre i forgaffel
AFAM race kædekit gearet med to ekstra tænder på bagerste tandhjul
Styling
Sorttonet Kåbeglas, blå alu-bobbins fra Probolt.
En anden undertray samt med blink indbygget i LED-baglygte, andre blinklys for.
Ekstraudstyr
TRE mod
Powercommander
Olietemperaturmåler
Bobbins til bagløfter
Nøglefrit tandæksel
Samt alt det andet, jeg allerede har skrevet:)
Bemærkninger
Er indkarneret TLR-mand. Har aldrig ejet andre cykler end TL1000R. Jeg er vild med dette rovdyr. Elsker det fede bundtræk, den brutale lyd og den ubarmhjertelige acceleration (0-100 på 2,9 sek).




Kommentér på:
Suzuki TL1000R
Annonce