Suzuki GS 500 E *** SOLGT *** [Tidl. motorcykel] 2002
1.453 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GS 500 E *** SOLGT ***
Årgang:
2002
Motor:
4 takts luftkølet rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler, DOHC.
Cylinder: 2 stk.
Ventiler: 4 stk. i alt. 2 stk. pr. cylinder.
Boring: 74,0 mm.
Slaglængde: 56,6 mm.
Kubik: 487 cm³.
Kompressionsforhold: 9,0:1.
Karburator: 2 stk. Mikuni BRS34.
Luftfilter: Ikke vævet fabriks element.
Starter system: El start.
Smøre system: Vådsump.
Tænding: CDI, vedligeholdelsesfri batteri.
Maks anbefalede o/min.: 10.000 o/min.
Motorens røde felt: 11.000 o/min.
Primær udvekslingsforhold: 0,368 (Motor 28T / Kobling 76T).
Effekt: 47,7 hk (35,074 kW) ved 9200 o/min.
Cylinder: 2 stk.
Ventiler: 4 stk. i alt. 2 stk. pr. cylinder.
Boring: 74,0 mm.
Slaglængde: 56,6 mm.
Kubik: 487 cm³.
Kompressionsforhold: 9,0:1.
Karburator: 2 stk. Mikuni BRS34.
Luftfilter: Ikke vævet fabriks element.
Starter system: El start.
Smøre system: Vådsump.
Tænding: CDI, vedligeholdelsesfri batteri.
Maks anbefalede o/min.: 10.000 o/min.
Motorens røde felt: 11.000 o/min.
Primær udvekslingsforhold: 0,368 (Motor 28T / Kobling 76T).
Effekt: 47,7 hk (35,074 kW) ved 9200 o/min.
Hestekræfter
47,7 HK
Fælge
Originale Suzuki alu fælge
Dæk
Bridgestone BT45
Bag : 130/70R17
For : 110/70R17
Bag : 130/70R17
For : 110/70R17
Topfart
Opgivet til 173 km/t
Målt med GPS til 194 km/t over en lige strækning på 5 km ;-)
Målt med GPS til 194 km/t over en lige strækning på 5 km ;-)
Tuning
Remus Racing Carbon, med modificeret indmad.
Styling
Håndsyet Comfort sæde, Side spejle med LED blink, Klare blink i bag, Klar LED baglygte, LED lys i speedometer og RPM, Sort gitter der skjuler hullerne fra de gamle blink i for, Sølv/Refleks rimstrips, Comfort håndtag (ikke på billedet)
Cobra stålarmerede bremseslanger, med rustfri endestykker og bolte.
Cobra stålarmerede bremseslanger, med rustfri endestykker og bolte.
Ekstraudstyr
Gear indikator, Topbox, mobil holder/lader, Alarm med startspær og fjernstart (fjernstart er ikke sat til)
Bemærkninger
Købt den 13/6-2014
Købt fra ny og kørt af en dame på 60 år, den havde da jeg købte den KUN kørt 3301,5km, så hun har stort set kun kørt til forhandleren en gang om året for at få skiftet olie og filter.
Står 100% som en fabriks ny maskine.
Cyklen har hen over vinteren været gået i genne fra A til Z, har fået STOR service, med ventil just, Kab. just og dyssning, nye dæk, sæde, spejle, lygter, udstødning, kæde kit, luftfilter, olie og filter, bremser, osv...
En Suzuki mekaniker var ude og prøve den og han havde aldrig prøvet en GS 500, der kørte og trak så godt, han troede det var tunet fordi den trak så godt..
Den har d.d.(15-3-2015) kørt 8300 km, så den er stort set som en ny maskine og køre også sådan.
Købt fra ny og kørt af en dame på 60 år, den havde da jeg købte den KUN kørt 3301,5km, så hun har stort set kun kørt til forhandleren en gang om året for at få skiftet olie og filter.
Står 100% som en fabriks ny maskine.
Cyklen har hen over vinteren været gået i genne fra A til Z, har fået STOR service, med ventil just, Kab. just og dyssning, nye dæk, sæde, spejle, lygter, udstødning, kæde kit, luftfilter, olie og filter, bremser, osv...
En Suzuki mekaniker var ude og prøve den og han havde aldrig prøvet en GS 500, der kørte og trak så godt, han troede det var tunet fordi den trak så godt..
Den har d.d.(15-3-2015) kørt 8300 km, så den er stort set som en ny maskine og køre også sådan.
Suzuki GS 500 E *** SOLGT ***
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
jan 2015
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 2
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
sep 2014
Følger: 43 Følgere: 80 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 478
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
sep 2014
Følger: 43 Følgere: 80 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 478