{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 250 [Tidl. motorcykel] 1987

2.258 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSXR 250

Årgang:
1987
Motor:
Standard ------ GSX-R stands for Gran Sport, 4 in-line, Racing
Cylindre: 4
Motortype: 4-takts Række
Knastaksler: 2 overliggende (DOHC) DOHC - Dobbelt overhovedet knastaskler, en aksel til indsugning, og en til udsugning.
Ventiler: 16 (4 pr cylinder)
Luftfilter: Polyurethane - skum element
Køling: Vandkølet (Oliekølet kobling)
Smøring: Vådsumpsmøring
Boring/slaglængde: 49,0/33,0 mm
Slagvolumen: 248 ccm
Kompression: 12,5:1
Udstødning: 4-1 med SPES(Suzuki Power-up Exhaust system)
Max ydelse: 45 hk ved 14.500 rpm. på motoren.
Max drejningsmoment 2,5 kg/m ved 10.500 rpm.
rødt felt: 17.000 rpm.
O begrænser: 17.500 rpm.
Maks omdrejningstal: 20.000 i rødt felt, men når begrænsningen ved 18.000rpm (17.500)

Karburator - 2 dobbelte, Mikuni BSW 27 type CV.

Transmission
Primært: tandhjul 15T for og 47T bag.
Kobling: Flere-pladers i oliebad. (Wet multi-plate clutch)
Gearkasse 6 trin
Sekundært: kæde (108 led)
Hestekræfter
45 hp/ 14,500 rpm på motoren

24 Nm(Newtonmeter) (2,5 kg-m)/ 10,500 rpm. (Kunne godt ønskes højere tal) :-P

Fælge
Flotte standard fælge. Både for og bag. Som er mærket med SUZUKI på egeren. Fælgene er dog sprøjtet med en gummi-maling som er både syre og møg modstandsdygtig.
Bremsevæske, benzin, olie osv. praller bare af gummien. Og inde under er der frisk sølv fælg fra en 1989.
Dæk
Foran: Nyt fordæk i 2013, 110/90-17, Continental SuperAttack (2.0 Bar)
Standard mål er 100/80-17

Bagved: 150/70-ZR17, Continental SuperAttack 150/60-ZR17 (2.5 Bar) Monteret i 2013.
Standard mål er 130/70-17


Jeg har et dæk liggende på fælg det er Bridgestone S20R Evo, Radial Tubeless 140/70-17, og er købt i jan-feb 2015.
Samt et fordæk som er af Michelin, 110/70-17
begge dæk jeg har liggende er på årgang 87 original hvid fælg.
Topfart
Jeg har kun personligt været på 160 stykker, hvilket er rigeligt til mig.

Men specifikationerne lyder:
0-60: 2.8 sek
0-80: 4.5 sek
0-100: 6.5 sek
0-120: 9.5 sek
0-140: 13.7 sek
0-160: 22.1 sek
topfart 178 km/t

Udveksling:
1. Gear 3,454 38/11
2. Gear 2,266 34/15
3. Gear 1,750 28/16
4. Gear 1,450 29/20
5. Gear 1,250 30/24
6. Gear 1,150 23/20
primær 2,285 (80/35)
sekundær 3,615 (47/13)
Tuning
Absolut intet, står standard.

Dog er jeg i gang med projekt larmepotte.
Styling
Fuld kåbe i rød, udskiftet med komplet blanksort skjolde, dertil har jeg tilføjet:
GSX-R klistermærker fra de nyere 600-750-1000 modeller. I Lime grøn
Skiver til kædeskærmen og til frontkåbeskjold er malet samme limegrønne farve.
Grønt/sort tankpad.
Grønt Suzuki klistermærke til vindskærm
Sort malet vindskærm
Grønt suzuki klistermærke på bagsvingeren.
Unbraco bolte på vindskærmen.
Grønne ventilhætter på forgaflen.
2 ekstra flotte suzuki mærker med 3D effekt.
Ekstra brede dæk.
Ekstraudstyr
Schubert C3 med tilhørende Denver actioncam montage.
Held tekstil jakke.
Held tekstil sort buks
Daytona støvle
Alarm bremseskivelås
2 ekstra skivebremselåse
Værktøj + klud
2 Nøgler
Papirer
Bemærkninger
Motorcyklen blev produceret i Japan fra 87 til 1989 og med Across modellen helt til 94. Cyklen blev importeret til Danmark i årene 89 til 92.
Denne cykel er fra 31-12-87 og derfor har års koden (H.)
Egenvægt 137 KG(Wet), 124(dry).
Max/Total vægt 340

Jeg har en årgang 89 ligeså med samme specifikationer til reservedele, uden danske papirer
Kommentér på:
Suzuki GSXR 250
Annonce