{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki SV1000S K4/7 Baneracer 2004

1.454 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

ßrix
Mand | 35 år | Oprettet: 31. maj 2010


Suzuki SV1000S K4/7 Baneracer

Årgang:
2004
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts 90-graders V-motor, DOHC, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 98,0 mm. Slaglængde: 66,0 mm. Slagvolumen: 996 ccm.
Kompressionsforhold: 11,3:1.
Indsprøjtning med 52 mm spjældhuse.
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter
Lidt mere end min grisling.
Fælge
For: Sort GSXR 750 k7 17" x 3.5" cast aluminum 3-spoke.
Bag: Standard sølv 17" x 5.5" cast aluminum 3-spoke.
Dæk
Slicks og regndæk.
Topfart
Den har sikkert en.
Tuning
Den skal bare kunne køre og så billigt som muligt. Der er dog en par modificeringer:
Sajmon 2i1 forrør.
Snorklen fjernet.
Strippet for "gadevægt".
Stålarmerede bremseslanger.
Kortere geararm fra en TL1000.

Efter første tur på dyret, fandt jeg ud af affjedringen godt kunne klare en forbedring.
GSXR 750 k7 forgaffel.
ZX6R '07 bagdæmper fuld justerbar, og med high- og lowspeed på kompressionen.
Styling
Ridser og buler - egen kreation.
Malingen er sparet væk. De 10 gram kan jeg tydeligt mærke på omgangstiderne!
Ekstraudstyr
Vælteklodser.
Masser af benzindunke, den drikker som en hest >_<
Bemærkninger
Det er ikke en "racer", men det er den motor, der giver mig det største smil! :D Og om jeg havde en hurtigere cykel, så kunne jeg stadig ikke følge med.

Cyklen er stykket sammen er lidt forskellige årgange.

Mantorp, jomfruturen inden affjeringen blev skiftet. 1:35.398
Knutten 1:12.527
Anderstorp 1:59.399
Kommentér på:
Suzuki SV1000S K4/7 Baneracer
Annonce