BMW K1200S 2005
1.680 visninger
|
Oprettet:
BMW K1200S
Årgang:
2005
Motor:
1200ccm tværstillet DOHC 16V
Kompr. 13:1 m. olieunderspr. stempler.
Kompr. 13:1 m. olieunderspr. stempler.
Hestekræfter
172 (167 fra fabrikken, men med lidt hjælp fra PowerCommander...)
Fælge
BMW, 17"
120/70 front
190/50 bag
120/70 front
190/50 bag
Dæk
Michelin
Topfart
Rigeligt til at pappet blæser væk...
Tuning
PowerCommander III USB m. QuickShifter - selvfølgelig kørt ind på rullefelt.
Improved gear shifting lever (bearings)
Oberon Slave clutch cylinder (venter på lidt fritid)
Improved gear shifting lever (bearings)
Oberon Slave clutch cylinder (venter på lidt fritid)
Styling
MRA Vario Touring screen
SW-Motech mirror extenders
Cruise Control for orig. top yoke
RAM mount for GPS
Bagster Spider seat bag
Bagster comfort seat
LED rear light
Carbon hugger
HeliBars Risers (er på vej fra NL)
SW-Motech mirror extenders
Cruise Control for orig. top yoke
RAM mount for GPS
Bagster Spider seat bag
Bagster comfort seat
LED rear light
Carbon hugger
HeliBars Risers (er på vej fra NL)
Ekstraudstyr
BMW Electronic Suspension Adj. (ESA)
BMW Heated grips
BMW Sport Saddlebags
BMW Luggage rack kit
Garmin Zümo GPS
GS911-WiFi, der som regel sidder i diag-stikket.
BMW Heated grips
BMW Sport Saddlebags
BMW Luggage rack kit
Garmin Zümo GPS
GS911-WiFi, der som regel sidder i diag-stikket.
Bemærkninger
Skøn knallert, men kortet kan sidde lidt løst ind imellem....
Afløste her i foråret min R1150RT, hvor ABS'en havde sagt stop - en rep. til alt imellem 16 og 20 af de lange, så det var blevet tid til at se på noget nyt. Jeg kan kun sige, at det ser ud til at BMW har lyttet til den kritik, de har fået for unødigt komplicerede løsninger - tingene er til at komme til på K'eren.
Afløste her i foråret min R1150RT, hvor ABS'en havde sagt stop - en rep. til alt imellem 16 og 20 af de lange, så det var blevet tid til at se på noget nyt. Jeg kan kun sige, at det ser ud til at BMW har lyttet til den kritik, de har fået for unødigt komplicerede løsninger - tingene er til at komme til på K'eren.
BMW K1200S
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 9 Svar: 57
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 3
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 87
En høj herfra!
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
Hvad fik du selv ud af PC3'eren? Måske der skulle have været brugt lidt mere energi på rullefeltet?
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 53 MC-er: 23 Emner: 13 Svar: 199
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 2.277
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 11
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
Den drikker når den skal løbe, men så har man jo "heldigvis" et pap, man lige skal passe på...
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 53 MC-er: 23 Emner: 13 Svar: 199
aug 2016
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 68
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 53 MC-er: 23 Emner: 13 Svar: 199
Men men, jeg er bange for at du bliver skuffet hvis du tror at den kører 300 km/t. Min gl. K1300S sagde 272 på GPS'eren, regn med ca. 10 % fejlvisning. 300 - 30 = 270 og det er squ også stærkt nok.
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 16
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 651
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 7 MC-er: 2
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 34
mar 2008
Følgere: 18 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 101
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 116
sep 2016
Følger: 21 Følgere: 81 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 34
dec 2016
Følger: 39 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 331
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 624
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.269
maj 2015
Følger: 35 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 11 Svar: 69
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 661