{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda VFR 800 V-Tech 2006

910 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Frank  D
Mand | 64 år | Oprettet: 20. maj 2016


Honda VFR 800 V-Tech

Årgang:
2006
Motor:
4-cylindret, V-4-motor med 2x2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 72 mm. Slaglængde: 48 mm. Slagvolumen: 782 cc. Kompressionsforhold: 11,6:1. max effekt: 109 hk ved 10.500 o/min. Maks moment: 80 Nm. ved 8.750 o/min.
Hestekræfter
109
Fælge
3,5" For
5,5" Bag
Dæk
120/70-17 For
180/55-17 Bag
Topfart
240 km/t
Tuning
ikke nødvendig
Styling
smuk som den er
Ekstraudstyr
Navigation, styrforhøjer og fodhvilersænker
Bemærkninger
Honda VFR uanset model, er unikke motorcykler som forener det bedste fra Honda i form af kvalitet og brugervenlighed. V-Tech modellen er mere sportlig end dens forgænger, noget som for mig er både godt og skidt. Kørestillingen er for sportslig standard, men det er der råd for. Fra 2006 er V-Tech systemet forfinet, overgangen er dog stadig brat, men for mig virker det fint som det er. Alle VFR modeller er fine rejsemaskiner også når der er sving på vejen. Ingen vibrationer og god vindbeskyttelse. Alt ved disse maskiner er bare så fint forarbejdet. Svært at finde noget at klage på. V-4 motoren er en perle. Denne har kørt knap 30.000 km, så der er mindst 170.000 km. igen i den. Alle jeg har haft har været 100% pålidelige. Synd Honda aldrig har lavet en 1000 cc VFR.
Kommentér på:
Honda VFR 800 V-Tech
Annonce