Lifan L 250-4 2009
1.966 visninger
|
Oprettet:
Lifan L 250-4
Årgang:
2009
Motor:
233cc 4taks paralel twin motor
Luftkølet twin motor
Luftkølet twin motor
Hestekræfter
21 hestekræfter
15,5 Nm
15,5 Nm
Fælge
16 tommer i for
15 tommer i bag
15 tommer i bag
Dæk
110/90-16 i for
130/90-15 i bag
130/90-15 i bag
Topfart
120 km/t
Tuning
intet
Styling
Sæde ombetrukket ved autosadelmager
Slashcut udstødninger
Nye pasager fodhvilere
Forlygte skygge
Ny baglygte
Nye bullet blinklys
skull skrue til nummerpladen
Dele lakeret i 2017
Tank
Forskærm
Bagskærm
Støddømpere
Speedometer
Forlygtehus
Styr
Blinklys
Slashcut udstødninger
Nye pasager fodhvilere
Forlygte skygge
Ny baglygte
Nye bullet blinklys
skull skrue til nummerpladen
Dele lakeret i 2017
Tank
Forskærm
Bagskærm
Støddømpere
Speedometer
Forlygtehus
Styr
Blinklys
Ekstraudstyr
Sidetasker
Bemærkninger
Jeg har nu ejet denne maskine siden 2014, og den har aldrig fejlet noget. Den starter og køre hver gang på trods af, det er en kineser.
Har også været på langture.
Har også været på langture.
Lifan L 250-4
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 56 MC-er: 11 Emner: 29 Svar: 87
men kan dog stadig ikke andet end være importeret over denne kineser, når man tænker på hvad den kostede og hvor godt den har gjort det. det var den jeg startede på, men ja hondaen er selvfølgelig noget andet:)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Der er grænser for, hvor langt ned de kan komme også, mht afgiftspålæggeslen. Kvaliteten på japansk er kineseren overlejen, hvis man går den efter og kører på den. Kinesere slap for registreringsafgiften. Derfor billig.
lifan har mange vibrationer ved alle omdrejninger, skruerne løsenede sig på min og det var de forkerte steder de gjorde det Blinklyset virkede ikke og kom aldrig til det - samt koblingen havde fejl og koblede hårdt ud (fejl i selve koblingen).
Forhandleren kunne ikke finde ud af at lave den så jeg stod tilbage med en ny, defekt mc. Tanken havde svejsefejl og benzinen løb ud af den og ned og ødelagde et malingen. Ingen grunder nedenunder. Det gad jeg bare ikke... alt alt for ringe kvalitet.
lifan har 17 hk max og er en kopi af honda's rebel uden balanceaksel. der er stor forskel på motorerne (intet oliefilter på kina'en).
Selvfølgelig skal man sammenligne fair - og var lifan'en jeg havde handlet i sin tid fejlfri, men uperfekt, så vil jeg ha et andet ståsted idag. Det viste sig bare at være anderledes.
Jeg er glad for at jeg kom over på en japansk mc og følte et kæmpe løft herom. Du må være rigtig glad for din Honda Shadow VT600. Det var sådan en man sagde Harley Davidson skulle have lavet for at få flere kunder til. Ret godt scoop, dengang... Havde den remtræk, vil jeg godt ha sådan en i samlingen
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 56 MC-er: 11 Emner: 29 Svar: 87
Tænker det er vigtigt når man laver den sammenligning, det så også bliver sammenlignet med ligeværdige motorcykler med samme type motor, 2 cylinderet twin og ca samme ydelse
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.586
Jeg havde en identisk og ny i 2007, men alt var galt med den. At skifte den ud med en brugt Japaner var et kæmpe step up - synes du ik også?
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 44
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 2.277
jan 2008
Følgere: 12 MC-er: 3 Svar: 42
okt 2008
Følger: 346 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 216
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 160