{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda NC 700 DCT Integra 2012

Tilbage til Honda NC 700 DCT Integra

Honda NC 700 DCT Integra - Det noget understatede, grænsende til det kedelige udseende, - som jeg er gået hen og blevet glad for - meget diskret i trafikken og alligevel hurtigst ude af starhullerne.. he..he.. billede 1
Honda NC 700 DCT Integra - Havde afskrevet de lange udlandsture, - men havde aftaler om to ture, - jeg lige måtte køre, - og surprice! den er faktiksk helt ok at køre langt på..! billede 2
Honda NC 700 DCT Integra billede 3
Honda NC 700 DCT Integra billede 4
Honda NC 700 DCT Integra billede 5
Honda NC 700 DCT Integra billede 6
Honda NC 700 DCT Integra billede 7
Honda NC 700 DCT Integra - Superleggera.! - kun 230kg billede 8
Honda NC 700 DCT Integra - Den har så stille motorgang og lidt vindstøj, at man har fornøjelse af den V2 agtige lyd også på den anden side af 100km/t billede 9
Honda NC 700 DCT Integra - Topbox! er aldrig kønt, - men praktisk, - Honda boxen anvender tændingsnøglen.. billede 10
Honda NC 700 DCT Integra - Dennegang vil jeg prøve at undgå sideboxe, - hellere købe en af de 45L tasker der passer i hakket foran sadlen, - så det lave tyngdepunkt fastholdes + det holdes ude af fartvinden. billede 11
Honda NC 700 DCT Integra - Har ikke mærket noget til den forreste ABS endnu selvom jeg har måtte "klodse" et par gange.. billede 12
Honda NC 700 DCT Integra - Umiddelbart mange knapper på styret, både over/under - men man får det hurtigt i fingrene.. billede 13
Honda NC 700 DCT Integra billede 14
Honda NC 700 DCT Integra - Et par anmeldelser nævner at frontpanelet rammer knæene..?? jeg er 182 og for mig er der masser af plads til enten at glide tilbage i cruiserstil eller fremme uden vægt på styret.. billede 15
Honda NC 700 DCT Integra - Overskueligt info panel, - baggrundsbelysningen er hvid og kan indstilles i 3 niveauer, - super tydeligt men jeg savner en temperaturmåler og urets tal er for små billede 16
Honda NC 700 DCT Integra - Den medfølgende telefon eller GPS holder, - passer lige til min gamle 4s, - strømkablet trækkes nemt fra USB stikkene under sadlen. (hvor iPad'en også ligger og bliver opladet) billede 17
Honda NC 700 DCT Integra - GPS målingen viser til tider, - helt op til 10%..!! lavere hastighed end speedometeret billede 18
Honda NC 700 DCT Integra - Sædet kan virke stort, - men man lærer at bruge det hele, om man sidder mere sportsligt forover men fødderne i bagerste fodhvilere, - mere lodret touring agtigt, - eller helt tilbage lænet cruiserstil med fødderne helt fremme.. billede 19
Honda NC 700 DCT Integra - undersædet er der plads til det mest nødvendige til langtouren, ½L reservedunk, kædestrammer værktøj, sikkerhedsvest, nød-trekant osv. + plads til elektronik der skal lades.. billede 20
Honda NC 700 DCT Integra - Konen har godkendt siddepladsen, - men føler vi sidder langt fra hinanden, - hun er også glad for at kunne skifte benstilling ved at låne bagkanten af de nederste forplader. billede 21
Honda NC 700 DCT Integra - Selvom MC'en er topmoderne på visse områder, - har Honda valgt at anvende to møtrikker til at holde kædestrammeren på plads.?! billede 22
Honda NC 700 DCT Integra - Den automatiske gearkasse skåner kæden meget, men her er det ekstra vigtigt den holdes justeret så der ikke opstår rusk og riv ved gearskift.. billede 23
Honda NC 700 DCT Integra - Bagerste bremsecaliper der aktiveres af enten venstre bremsehåndtag eller af ca. 40% ved aktivering af højrebremsehåndtag. billede 24
Honda NC 700 DCT Integra - ABS'en har allerede været aktiveret et par gange, - den virker uafhængigt af forbremsen. selvom man anvender kun højrebremsehåndtag. billede 25
Honda NC 700 DCT Integra - Håndbremsen har sin egen caliper under svingarmen, - kabelaktiveret. billede 26
Honda NC 700 DCT Integra - Jo hårdere tryk i højre bremsehåndtag - jo mere vægt på forhjulet - jo større tryk sendes til forbremsen. billede 27
Honda NC 700 DCT Integra - En kobling ved skift til 2. 4. 6. og en til 3. 5. og ned til 1. billede 28
Honda NC 700 DCT Integra - En ultra flad momentkurve.! og det mærkes - den trækker umådeligt rent fra bunden..! billede 29
Honda NC 700 DCT Integra - Den særlige tændingsrækkefølge der sammen med den 90 grader forskudte krank giver en meget overbevisende V2 lyd og træk. billede 30
Honda NC 700 DCT Integra - Endnu en særlig detalje er forskellen på åbningsfasen i de to cylindres indsungingsventiler. De er ikke åbne på samme tid.? hvorimod udstødningsventilerne ER..? billede 31
Honda NC 700 DCT Integra - Klodser skal altid skiftes på et ubelejligt tidspunkt, - nu er de hjemme og klar. Kalibrene er af den type man ikke behøver afmontere for at skifte klodserne. billede 32
Honda NC 700 DCT Integra - Squaaash pause i Haderup, uhh ha.. En af mine ønglings raste steder på midt jyllands ruten.. Uforpligtende drømmeri om en gl. Bukh eller noget, - man ku gå og skrue på..  billede 33
Annonce