1.239 visninger
|
Oprettet:
Hvad laver i om vinteren? *Film* {{forumTopicSubject}}
Måske det samme som ham her??
"Since we can't ride during winter here in NY. This is what we do, put on our gears and dance
silly"
(link fjernet)
Enjoy... lol
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 335
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 335
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Så jeg forbeholder mig nu retten til at mobbe ham en smule anyways
Ronni og jeg har en date 1. marts hvor vi har aftalt at trille en tur og lufte vores knallerter. Du skal være velkommen. Men det vil du vel ikke udsætte din fine RR for?
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
Havde skreget af grin hvis jeg så naboen hoppe rundt sådan...hehe
feb 2004
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 204
---Bager---
Hvad laver i om vinteren? *Film*