2.756 visninger
|
Oprettet:
"Days of Thunder" {{forumTopicSubject}}
Vi er nogle stykker som har planlagt en V2 fællestur lørdag d. 3. juni. For at lokke så mange med som muligt, har vi tænkt os at målet for turen skal være midten af DK - nemlig Fyn.
Vi mødes i Svendborg eller Faaborg og nyder de dejligt snoede veje, forhåbentligt får vi mulighed til at parkere downtown til frokost.
formål : at kende andre med V2 lidenskab!
deltagere:alle V2 sports maskiner!
velkommen
lad os alle buldre! (-;
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 430
god tur
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 23
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
feb 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 194
Thomas
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Sig til hvis du mangler hjælp til planlægningen.
<b>dSøren</b>
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Skal jo noget MEGET vigtigt..
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
bare fyn nu ikke synker i vandet af alt det buller
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
På enten Duc eller TL. Bliver nok TL
Kender også nogle rigtig fede ture på fyn, dvs med småveje og lækkert landsakb... Og når jeg siger småveje, ja så mener jeg småveje
Så sig til vil gerne være med i noget planlægning evt!
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 657
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 48
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Bahhhh så ka i lærr det
SKriver lige igen.
jeg er total klar
Kender et par stykker der nok også er friske
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
Jeg skal til Sydfyn i påsken, og vil der prøve at tale med den lokale sherif om tilladelse til at parkere et centralt sted i Svendborg ved frokost-tid.
Vender tilbage med yderlige lige efter påske.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
var var?
vi kan evt flytte dato
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
Så regner jeg med at jer der kommer fra Jylland selv arrangerer eventuel fælles kørsel mod Fyn.
I'll be back efter påske...
V.h. Søren (mobil: 61656607)
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 657
jun 2005
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 71
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.374
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 829
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 48
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 8 Svar: 48
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 116
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 6
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17231
"Days of Thunder"