1.331 visninger
|
Oprettet:
Tur onsdag(sjælland) {{forumTopicSubject}}
hey alle, hvad siger i til en tur onsdag? vejret sku blive rigtig lækkert!!
vi kan evt. mødes på Q8 tanken i roskilde og køre derude omkring eller mødes i veksø på Uno-x tanken?
ellers kom med nogle forslag!!
jeg kan hele dagen så hvis i har foreslag til et tidspunkt, så bare kom an =))
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 50 Svar: 250
mvh Alex
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 27
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
og kim, vi kan også godt tage en tur ved 6 tiden, så må vi bare håbe der kommer flere med som er friske =)
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
Tur onsdag(sjælland)