1.435 visninger
|
Oprettet:
MC stjålet Yamaha {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har lige set en idiot uden hjælp på en blå Yamaha i ca 250-500ccm nøgen uden nr plade, ledasaget af en anden idiot på scooter. ved krydset ringvejen herredsvej. på vej ned til hasle torv.
Jeg har ikke kunne komme igennem til politiet så derfor er det ikke andmeldt til dem
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 322
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=159383
Har ingen tillid desværre til at politiet "har ressurcer" til at tage sig af sådan noget
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 185
Det var en blå Yamaha YBR125 uden nummerplade.
To perkere uden hjelm siddende på den samt en enkelt ledsager på en Piaggio NRG med maskering - uden hjelm og plade.
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 234
aug 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 221
aug 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 221
aug 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 221
BANG BANG BANG....
Vil prøve at lade med groft vejsalt næste gang.. måske nogle grove sandkorn i som en blanding... evt. 50/50, det burde kradse lidt
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 689
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 689
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 689
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 689
MC stjålet Yamaha