1.553 visninger
|
Oprettet:
Træf i Gl Estrup på Tirsdag! {{forumTopicSubject}}
Træf i Gl. Estrup!
Så prøver vi lige igen.
Hvis der nogle der vil følges, så mødes vi ude ved Hydro Texaco / Mc Donald's Viborgvej i Tilst, Tirsdag d.11.7.2006 kl. 18.00 Jeg håber vi bliver nogle stykker, Håber vejret er med os!
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
men husk lige 2 kartofler til ronnie´s (nat) potter
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 172
LASER POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 384
Min larmer vist ca. ligeså meget. Bliver mobbet på arbejdet.. Nok mest fordi vi ligger LIGE ved siden af en harley repper
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
Hvis jeres potter ikke skyder flammer og sprutter når man slipper gassen, så larmer de ikke... En god indikator for larm, er hvor mange bilalarmer man kan sætte i gang ned gennem byens små gader.
Tag den drenge. Jeg demonstrerer gerne hvad larm er på Gl. Estrup.
Mvh,
Bjarke
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 384
Desværre bare standard..
MEN har dog en Scorpion på vej på den. .:-)
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 822
nov 2005
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 824
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
Catch you on the flip side
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 181
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 172
Og lad os så se hvem der kan larme mest.
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 6
hvis vejeret er godt, ses vi da der ude...
dec 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 132
Ses ved hydro..
/ta
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 172
Håber bare vejret er med os!
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 172
Det pis regner her i Århus
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 234
Træf i Gl Estrup på Tirsdag!