{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Køretur på søndag d 11/3 mod NORD. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der vil med ud og cruise på søndag??

Da det ser ud til at den anden tur ikke ligger i folks smag, tager vi en lidt mindre tur, i KBH området isteden for.

TCS køre fra Ringsted kl 11:15 fra P plads ved motorvejs afkørsel 35, hvor vi køre mod køge, ad strandvejen ind til langelinie ca 12:15, hvor der bliver 10 min pause, derfra, køre vi gennem Helsingør, ad strandvejen til hundested, Fr værk, Fr sund, og Pause i Roskilde, køre derfra mod ringsted igen.
11 grader 9 M/sec. FINT VEJR.
Vil godt høre hvor mange der er friske

Thomas

PS, hvis i Elsker at køre ture, så kik ind på
http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/touringcykler
Hvor i kan søge om optagelse i gruppen, hvorved i får beskeder om ture på det sjællandske område.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køretur på søndag d 11/3 mod NORD.
Kommentér på:
Køretur på søndag d 11/3 mod NORD.

Annonce